abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105272668
he, ik krijg KotOR maar niet draaiend in W7 ;(
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:54:54 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105272739
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
Die krijg je nergens draaiend

*badum tsssh*
pi_105275440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
Kut is dat ja. Kan hem hier wel draaien op m'n vista laptop. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:10:38 #179
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_105282496
http://wiki.guildwars2.co(...)ran_Elementalist.jpg

of..

http://imageshack.us/photo/my-images/27/screenshot2011112803532.jpg/ (copy/paste deze link)

Decisions, decisions...

WoW spelers kunnen nu alvast oefenen met "Pikachu I choose YOU!" natuurlijk.

Maar al met al, speel ik liever Smuggler dan zo'n raar paars geval. En ik ga geen eens smuggler spelen. Tenminste, voor het eerst niet. Ik begin gewoon met IA + Consular, daarna SW + Trooper, vervolgens BH + JK, tenslotte SI + Smuggler. En daarna begin ik dat hele rijtje weer van voren, maar met een andere AC en tegengestelde alignment. Interressant om te doen in TOR, andere MMO's zijn gewoon niet zo geavanceerd om dat zelfs maar in de verste verte interressant te maken.
pi_105282883
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Pixell het volgende:
Zo blij dat ik die digital edition heb, geen gezeik met codes en weet ik het! Gewoon lekker spelen :)
Met de CE bij Amazon ook geen problemen gehad, besteld en 5 minuten laten pre-order code in huis. Die ingevuld in m'n BioWare/EA account en daarna stond swtor al in m'n Origin klaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 7 december 2011 @ 06:50:57 #182
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_105282947
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef Rivalo het volgende:
Niet om even te trollen ofzo.
Maar...
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog lelijker dan Vanilla WoW op Low settings.
:')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_105283579
Hoe gaat onze guild trouwens heten? Gewoon FOK! ?
pi_105283977
De Witte Ridders
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105283978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Rivalo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou ja. Nog niet echt best ofzo.
Wat is er mis mee? Dat lijken me plaatjes die voor elke standaard computer te voorschijn te tonen zijn. Als ontwikkelaar zou ik een MMO ook niet toeleggen op degenen met de zwaarste pc, om op die manier de meest waanzinnige grphics te kunnen tonen. Nee, ik zou willen dat zoveel mogelijk mensen het spel kunnen spelen op een huis tuin en keuken computer. Meer spelers is meer winst.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105284271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Pixell het volgende:

[..]

Prima je hebt je mening gedeeld, nu kun je weer terug naar je GW2 topic of er zelf 1 beginnen, succes met het promoten van Guild Wars ^O^

:W
Ik probeer gewoon mijn mening te uiten over deze game. Ik ben zoals altijd bij MMO's nogal sceptisch.

Het is nog gewoon een soort WoW maar dan met main story en voice-overs en natuurlijk de Sci-fi setting. Het is niet baanbrekend vernieuwend, dus erg veel WoW spelers gaan er denk ik niet mee stoppen.
Star Trek Online is namelijk ook geflopt, deze game had ook veel potentie maar is uiteindelijk toch onderuit gegaan.

Begrijp me niet verkeerd: Het zou geweldig zijn als dit bij deze game niet het geval is maar ik blijf erbij dat deze game vooral door zijn naam een groot voordeel heeft.

En daarom geef ik Guildwars 2 gewoon meer kans. Zij doen qua quests en dergelijken totaal iets anders. De combatsystem is ook niet meer passief op hotkey's drukken. Tactisch is het namelijk veel handiger om hier zoveel mogelijk te bewegen, iets wat in hotkey-based je spell interrupt.
Daarnaast is er geen subscription fee. En ze hebben al een grote playerbase.

Maar goed we zullen zien of ze allebei bestaansrecht houden of toch blijkt na de release één van de twee, of misschien wel beiden, flopt. Maar WoW is aan het afbrokkelen en kom op. Fucking panda's? :')

Zolang ik de woorden "end-game" maar niet tegenkom denk ik dat we tevreden kunnen zijn over beide games. End-game is niks anders dan een WoW-term om het leuke gedeelte in een MMO aan te geven. WoW is namelijk niks anders dan saai grinden naar de end-game, en als dat nou een leuke MMO moet voorstellen. En dat is iets wat beide titels die ik hiervoor noemde wel goed doen.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:22:39 #187
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105286006

ontzettend goed en leuk filmpje op te kijken mbt PVP
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_105286714
GW2 is geen competitie.

Niet omdat het een slecht spel of iets is.. maar eigenlijk voornamelijk omdat het gratis is.
Pas als daar een maand abo aan vast zit (of zou zitten) kom dan nog maar eens terug om te kijken hoe succesvol iets nou daadwerkelijk is en/of de formule van een spel ook het echt waard is en/of echt beter is.

Immers komen mensen nou eenmaal als vliegen op stront af als iets niets kost om verder te spelen/gebruiken.

Kijk maar naar al die andere f2p games. (met of zonder "ingame winkel")
Daar zitten soms wel 50miljoen mensen op ondanks dat het zwaar zuigt op elk vlak.

GW2 boeit mij dan ook totaal niet.. elfs spells en swords.
Blegh no thanks.
pi_105286806
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
GW2 is geen competitie.

Niet omdat het een slecht spel of iets is.. maar eigenlijk voornamelijk omdat het gratis is.
Pas als daar een maand abo aan vast zit (of zou zitten) kom dan nog maar eens terug om te kijken hoe succesvol iets nou daadwerkelijk is en/of de formule van een spel ook het echt waard is en/of echt beter is.

Immers komen mensen nou eenmaal als vliegen op stront af als iets niets kost om verder te spelen/gebruiken.

Kijk maar naar al die andere f2p games. (met of zonder "ingame winkel")
Daar zitten soms wel 50miljoen mensen op ondanks dat het zwaar zuigt op elk vlak.

GW2 boeit mij dan ook totaal niet.. elfs spells en swords.
Blegh no thanks.
Guildwars 2 is dan ook geen f2p game. Je betaald er als nog wel 60 euro voor. Maar volgens mij heb jij je totaal niet in GW2 verdiept dus om het dan af te rekenen op elfs spells? Volgens mij zitter er geen elven in GW2?
pi_105286957
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:51 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Guildwars 2 is dan ook geen f2p game. Je betaald er als nog wel 60 euro voor. Maar volgens mij heb jij je totaal niet in GW2 verdiept dus om het dan af te rekenen op elfs spells? Volgens mij zitter er geen elven in GW2?
Ja maar 60 euro en verder niets is f2p wat mij betreft.

En het scheelt allemaal niet veel he.
Als ik screenshots etc. ervan zie.. het is weer een "magische" setting en dat boeit me gewoon niet meer.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:57:07 #191
339055 JediSimons
Star Wars: The Old Republic
pi_105286975
Sjonge jonge. Na 10 reeksen komt er eindelijk een GW2 vs SWTOR discussie los. Heerlijk. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105287007
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef JediSimons het volgende:
Sjonge jonge. Na 10 reeksen komt er eindelijk een GW2 vs SWTOR discussie los. Heerlijk. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja moet toch iets tijdens het wachten. :P
pi_105287009
Ik snap die hype niet helemaal rond Guildwars.
Veel mensen spelen deze game puur omdat het F2P is.

Als iedereen hier voor had moeten betalen had ik nog wel eens willen zien hoe ''geweldig'' GW was geweest.
Heb het zelf ook geprobeerd en het was gewoon een zeer matige mmo , niet meer niet minder.
Het kon mij dan ook totaal niet lang boeien.

GW2 trekt mij voor de rest ook totaal niet , die setting heb ik wel een beetje gehad en is totaal niet origineel meer.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105287019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef JediSimons het volgende:

SPOILER
Woot 8 dagen nog ! *O*
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 7 december 2011 @ 11:00:28 #195
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105287074
Iedereen mot gewoon zn kop houden over gw2 aangezien nog niemand dat spel heeft gespeeld maar al wel een woordje klaar hebben.
pi_105287088
Misschien een domme vraag maar hoe zit het met het Fok! Guild?

Of ben ik ergens enorm overheen aan het lezen?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_105287120
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Iedereen mot gewoon zn kop houden over gw2 aangezien nog niemand dat spel heeft gespeeld maar al wel een woordje klaar hebben.
Ik snap dan ook niet waarom mensen beweren dat GW2 beter zou zijn dan swtor bijvoorbeeld terwijl de beta nog moet uitkomen....
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 7 december 2011 @ 11:07:08 #198
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105287275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:51 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Ey gozer, anders ga jij lekker GW2 spelen en wij SW:TOR. Iedereen blij, toch?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105291276
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef Un4 het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe zit het met het Fok! Guild?

Of ben ik ergens enorm overheen aan het lezen?
We worden een Empire PvP Guild.
Hoe de Guild gaat heten en op welke server is nog niet bekend helaas.
pi_105292565
Hey ik heb een vraag mensen, als je NU gaat pre-orderen bij Free Record Shop krijg je dan ook Early Access?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')