abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105247885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Joah daar heb je gelijk in.

Maar net zoals met fitnessen ga ik eerst maar maandelijks dokken. Aangezien de eerste 2 maand cruciaal zijn voor mij. Vooral met MMO's ben ik er na 2 maand al op uitgekeken. Dus ben benieuwd.
Dat is waar, die 13 euro is het probleem dan nog niet, maar moet je ook niet 45 euro betalen voor de eerste aanschaf? Dan leg je dus een dikke 70 euro neer voor een spel wat je 2 maand kan spelen.
Oh, and that's a bad miss!
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:43:00 #102
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105247907
ach, voor 70 euro heb je 3 maanden gametime + het spel, ben je lang zoet mee

en als je na 3 maanden nog wil spelen is het een daverend succes voor jou gok ik, en dan is resubben het waard, zo niet ben je klaar
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_105247966
Ik heb de CE gekocht dus lap nog wat meer ;)

Maar je hebt ergens wel een punt hoor, maar als je bekijkt wat het geheel heeft gekost om te ontwikkelen en te blijven ondersteunen zul je toch een behoorlijke cashflow moeten hebben maandelijks om de boel draaiende te houden. Alleen het datacenter kost al tonnen.

Bij Lord of the Rings kon je in eerste instantie nog een life-time sunscription kopen; 150 euro en je had geen maandelijkse kosten meer. Dat vond ik ook wel een goed systeem.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_105248094
Ik probeer dus helemaal NIET te zeggen dat dit veel of duur, of TE veel of wat dan ook is :') Alleen vanuit een situatie waarin je niet zeker kan zeggen of je tijd hebt om de spelen, misschien 1,2 dagen in de week, soms misschien helemaal niet is het imho een grote gok om iets dergelijks af te schaffen. Ik wil alleen zeggen dat ik dat jammer vind omdat ik het wel leuk vind dit soort spellen te proberen.
pi_105248144
Hebben jullie nu al een guild gemaakt?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_105248332
Ja dus.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_105248749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Roellie80 het volgende:
Je kan voor ¤13 honderden uren elke maand spelen. Een avondje naar de kroeg is wel 4x zo duur
Dit dus, als je kijkt naar de uren speelplezier dan valt het allemaal best mee.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105248771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:33 schreef Brentmeister het volgende:
Dan moet je wel honderden uren hebben elke maand :') Als je wat minder speelt is het wel veel en andere opties zijn er eigenlijk niet.
als je 14 uur speelt per maand is het 1 euro per uur. De meeste andere zaken kosten al snel meer dan dat.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105248848
Zie laatste post.
pi_105248975
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef Brentmeister het volgende:
Zie laatste post.
Ik ga de komende maand eens kijken wat dit is en daarnaast betaal ik WOW ook nog. zoals al eerder gezegd in dit topic. Avondje kroeg ben je al snel >30 euro voor kwijt op 5 6 uurtjes
pi_105249349
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Brentmeister het volgende:
Ik probeer dus helemaal NIET te zeggen dat dit veel of duur, of TE veel of wat dan ook is :') Alleen vanuit een situatie waarin je niet zeker kan zeggen of je tijd hebt om de spelen, misschien 1,2 dagen in de week, soms misschien helemaal niet is het imho een grote gok om iets dergelijks af te schaffen. Ik wil alleen zeggen dat ik dat jammer vind omdat ik het wel leuk vind dit soort spellen te proberen.
De gok is niet groter dan als je een ''normaal'' spel zou aanschaffen imo.
Heb zelf al zo vaak een spel gekocht wat achteraf het geld niet waard was.
PS3 spellen van 60/70 euro etc.

Sja dat blijf je toch altijd houden , als je swtor wel wat vind dan betaal je straks 13 euro p/maand bovenop die 55~ euro.
Zo niet dan ben je 55~ euro kwijt ( want er zit 1 maand ''gratis'' spelen bij )

En wat je zegt over het casual spelen van een mmo.
Zelfs als ik maar een paar uurtjes per week de tijd zou hebben om een bepaalde mmo te spelen die ik tof vind , zou ik dat die 13 euro per maand waard vinden.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:39:16 #112
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105249902
Ik ben toch een beetje in de war wat betreft de fysieke pre-order en early acces.

Ik heb dus een editie besteld bij de GameMania die ik als het goed is vanaf 20 december kan ophalen (?). Early Acces-code heb ik al ingevuld en mijn account is er wat dat betreft klaar voor.

Maar hoe kom ik nou aan een registratiecode voor het spel voor de Early Acces? Moet ik dan alvast langs de GameMania om die te halen (en het hele spel te betalen)?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105249922
Volgens mij is dit de eerste MMO die niet gelijk na een half jaar op een f2p model gaat overstappen, omdat dit er veelbelovend en goed uitziet. En de woorden Star Wars en Old Republic is sowieso al een goeie combinatie :)
pi_105249983
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Volgens mij is dit de eerste MMO die niet gelijk na een half jaar op een f2p model gaat overstappen, omdat dit er veelbelovend en goed uitziet. En de woorden Star Wars en Old Republic is sowieso al een goeie combinatie :)
WoW vergeten ?
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105250013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:42 schreef Altron het volgende:

[..]

WoW vergeten ?
WoW was een van de eerste MMO's, en alle MMO's die daarna kwamen faalden
pi_105250204
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:43 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

WoW was een van de eerste MMO's, en alle MMO's die daarna kwamen faalden
Yep de meeste faalde best hard idd.
Dit kwam ook puur omdat ze allemaal een ''wow-killer'' wilde worden.
'''wat hun kunnen , kunnen wij ook'' , zo werkt het helaas niet en dat is wel gebleken.

Heb zelf tussen door nog een aantal mmo's geprobeerd , en er was er geen één die me erg lang kon boeien.
Pirates of the Burning Sea was een leuke mmo , en erg vernieuwend.
Beetje jammer dat de endgame erg slecht was uitgewerkt.
Warhammer en Conan faalde imo erg hard uiteindelijk.

En Aion was helaas niet gemaakt voor de Europese gamer , grinden grinden grinden... zonde want het speelde opzich best aardig weg. ( weet overigens niet hoe het nu is )
- Djehoetie / Jehuty -
pi_105250819
Ik zit voor mijn main nog sterk te twijfelen tussen een Jedi Knight en Smuggler.
De Smuggler ziet er stoer uit, Han Solo is ook een van mijn favoriete characters en praat niet de hele tijd over lot en het Kwaad en over de Force zoals een Jedi.
Maar met de Jedi heb je een lightsaber, wat er veel stoerder uit ziet dan een pistool en vecht je dan volgens mij ook echt tegen de Dark Lord of the Sith, de Smuggler zie ik dat nog niet doen :P

Moeilijk deze keuze
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:07:36 #118
126783 pjats
The Pjatser
pi_105251016
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Rahl het volgende:
Ik ben toch een beetje in de war wat betreft de fysieke pre-order en early acces.

Ik heb dus een editie besteld bij de GameMania die ik als het goed is vanaf 20 december kan ophalen (?). Early Acces-code heb ik al ingevuld en mijn account is er wat dat betreft klaar voor.

Maar hoe kom ik nou aan een registratiecode voor het spel voor de Early Acces? Moet ik dan alvast langs de GameMania om die te halen (en het hele spel te betalen)?
Je kan door middel van die Early-access code het spel dus voor 20 december spelen. Voor het spelen vanaf 20 december heb je een tweede code nodig (registratiecode) en die zit bij het fysieke spel. Tenminste zo begreep ik het. Ik kan het alleen niet controleren, aangezien de site down is.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:16:12 #119
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105251421
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:39 schreef Rahl het volgende:

ook besteld bij gamemania maar geen early acces code gekregen?
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:16:47 #120
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105251446
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef leeell het volgende:

[..]

ook besteld bij gamemania maar geen early acces code gekregen?
Besteld bij GameMania ja, maar wel een Early Acces-code gekregen.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:17:58 #121
256666 leeell
I know you're lonely
pi_105251501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Rahl het volgende:

[..]

Besteld bij GameMania ja, maar wel een Early Acces-code gekregen.
ik zie het al, in de winkel moet je dan 5 euro voor de kit!

ik snapte hem al :P

thanks anyway :)
pi_105251699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef Altron het volgende:

[..]

De gok is niet groter dan als je een ''normaal'' spel zou aanschaffen imo.
Heb zelf al zo vaak een spel gekocht wat achteraf het geld niet waard was.
PS3 spellen van 60/70 euro etc.

Sja dat blijf je toch altijd houden , als je swtor wel wat vind dan betaal je straks 13 euro p/maand bovenop die 55~ euro.
Zo niet dan ben je 55~ euro kwijt ( want er zit 1 maand ''gratis'' spelen bij )

En wat je zegt over het casual spelen van een mmo.
Zelfs als ik maar een paar uurtjes per week de tijd zou hebben om een bepaalde mmo te spelen die ik tof vind , zou ik dat die 13 euro per maand waard vinden.
1 maand gratis spelen had ik niet aan gedacht. Verder wel eens. Ik koop nooit spellen van 60/70 euro dat zal er ook wel mee te maken hebben ;)
pi_105251818
Nice trouwens dat er ook dynamische dialogen in zitten. LucasArts _O_
pi_105253052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef Brentmeister het volgende:
Nice trouwens dat er ook dynamische dialogen in zitten. LucasArts _O_
Correctie, BioWare :)
pi_105253113
Ik moet nog precies 2 weken wachten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo