die wil ik ook nog gaan halen!quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Cara het volgende:
razer naga gekocht.
kon binnen half uurtje eigenlijk al de meeste knoppen vinden, 12 keys en shift + geven me gewoon 24 keybinds met alleen mijn duim
Mensen klagen vaak dat hij wat klein is maar hij past perfect!
Kom maar op met die release![]()
Jaartje lang 2 uur per dag spelen moet genoeg zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga sowieso alle 8 classes proberen, ik wil alle storylinea volgen
Nice. Ik ga hem ook halen. Maar dan de SWTOR editie.quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Cara het volgende:
razer naga gekocht.
kon binnen half uurtje eigenlijk al de meeste knoppen vinden, 12 keys en shift + geven me gewoon 24 keybinds met alleen mijn duim
Mensen klagen vaak dat hij wat klein is maar hij past perfect!
Kom maar op met die release![]()
Je bent gek, die is belachelijk duur. Voor de naga heb ik 60 euro betaald.quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Nice. Ik ga hem ook halen. Maar dan de SWTOR editie.
zijn alle storylines totaal verschillend of hebben ze ook raaklijnen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga sowieso alle 8 classes proberen, ik wil alle storylinea volgen
de class-line is volgens mij geheel uniek, al zullen de events in de wereld eromheen wel gewoon gelijk blijven, alleen zie je een ander oogpuntquote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn alle storylines totaal verschillend of hebben ze ook raaklijnen?
Geld speelt geen rol.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Je bent gek, die is belachelijk duur. Voor de naga heb ik 60 euro betaald.
Republic en Empire zijn compleet verschillende verhalen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
zijn alle storylines totaal verschillend of hebben ze ook raaklijnen?
Even voor de mensen hier die het niet weten, de SCHANDALIGE prijzen.quote:
als swtor een succes wordt is die zooi straks een fortuin waardquote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Even voor de mensen hier die het niet weten, de SCHANDALIGE prijzen.
Keyboard is ¤249.99![]()
Muis is ¤139.99![]()
Headset is ¤129.99
Muismat is ¤50![]()
![]()
Ik moet zowieso een andere muis halen want met een Magic Mouse kan ik niet optimaal spelen. Toen had ik Naga Epic in gedachte, maar voor ongeveer dezelfde prijs kan ik de SWTOR versie halen. Ik ben Star Wars fan, dus het geld heb ik er wel voor over. Muismat en Keyboard vind ik imo wel overpriced. Maar de muis is het meer dan waard.quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Keyboard is ¤249.99![]()
Muis is ¤139.99![]()
Headset is ¤129.99
Muismat is ¤50![]()
![]()
Razer is in het algemeen overpriced. Dus je bent aardig hypocriet bezig.quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Keyboard is ¤249.99![]()
Muis is ¤139.99![]()
Headset is ¤129.99
Muismat is ¤50![]()
![]()
de game is bij mij eigenlijk boven budgetquote:
Ik nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef JediSimons het volgende:
Ik wilde net zeggen. En wel een CE van ~¤150,- dokken
Als je goed kijkt zie je dat het gewoon de Naga is met een sticker.quote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef JediSimons het volgende:
Echt voor sjonnies. Met die Tribal shit.
Ja ik weet. De Naga Epic had hem ook. Dus ook een goede reden om voor de SWTOR editie te gaan.
Het schijnt niet super te werken voor mensen met hele grote handen, maar ik heb zelf totaal geen last.quote:Op maandag 5 december 2011 22:02 schreef pjats het volgende:
Krijg je geen last van je duim als je zulke muizen gebruikt? Ik heb behoorlijk grote handen en ik zie niet hoe ik de knopjes 10 t/m 12 (en misschien zelfs 7 t/m 9) kan gebruiken zonder mezelf pijn te doen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |