Volgens mij was het niet zonder "betaling" want Laura heeft de Royal Cape Yachtclub specifiek in haar Blog vermeld. Gratis reclame.... zoals Disana al schreefquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef svetan het volgende:
De storm voor de ZAse westkust neemt af en als ze zondag vertrekt heeft ze een gunstig weervenster met wind van 15-25 knopen wind van achter en golven van 2-3 meter hoogte uit het zuidwesten. Met het nu weer schone onderschip van Guppy goede condities om de eerste dagen een behoorlijke afstand af te leggen.
Disana heeft er weer duidelijk weer wat op tegen dat mensen iets zonder betaling voor elkaar doen.... met name voor Laura. Als ik alleen maar iets tegen betaling zou doen zou ik tenminste elk tweede weekend thuiszitten duimen te draaien.
Voor de goede orde: ik huldig het 'voor wat hoort wat' principe. Maar wat me hier weer zo aan opvalt is dat de Dekkers het erop aan laten komen. Als er geen (veelal gratis) hulp in de buurt zou zijn, was Dekker allang gestrand. Die vanzelfsprekendheid van het handje ophouden vind ik typisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef Tide het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zonder "betaling" want Laura heeft de Royal Cape Yachtclub specifiek in haar Blog vermeld. Gratis reclame.... zoals Disana al schreef
Gelukkig speel je nog altijd niet op de man.</sarcasme>quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef svetan het volgende:
@Disana
Op geen van de plekken waar ik in de afgelopen jaren gewoond heb had jij lang sociaal overleefd!
Wij watersporters helpen elkaar ook alhoewel het wel minder geworden is de laatste jaren en dan bedoel ik in Nederland. Mensen zijn steeds meer op zichzelf ipv samen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef svetan het volgende:
@Disana
Op geen van de plekken waar ik in de afgelopen jaren gewoond heb had jij lang sociaal overleefd!
Als voorbeeld: Toen wij hier, ook nog eens als buitenlanders, kwamen wonen hebben de buren ons een week lang uitgenodigd om te komen eten (hoewel we best een goed restaurant konden betalen!) en hebben ons met de verhuizing geholpen. Natuurlijk doen wij ook hetzelfde en niemand spreekt over geld of een tegenprestatie.
Ik heb nooit beweerd dat ik niet op de man speel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Tide het volgende:
@ spijkerbroek: wat fijn dat jij ook niet op de man speelt........
Hahahaha dat is waar...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik niet op de man speel.
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Tide het volgende:
@ spijkerbroek: wat fijn dat jij ook niet op de man speelt........
Nadat Gup was aangeschaft hebben ze een nieuw roerblad gemaakt, voor o.a. meer koersvastheid. Het is dus niet meer het originele roer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef svetan het volgende:
Op die foto's ziet het wel naar een nieuw, of tenminste grondig gerepareert, roerblad uit.
We hebben het hier op dit draadje over een jonge zeilster. Niet over één of ander geloofsfanatisme dat ik uit al jouw posts vanavond sinds je registratie, nota bene pas sinds vandaag, kan teruglezen. Schrikwekkend!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef nlmoslim het volgende:
dom naïef meisje met nog dommere ouders
Hoe lang heeft Laura daar gewoond? Voor zover ik weet zeilden haar ouders na haar geboorte? En zijn ze daarna in Nederland gaan wonen?quote:Hi Laura, thought about the reasons for You to settle in New Zealand, having finished Your circumnavigation. Maybe one reason, among others: Memories of a happy childhood. I´m right? - Greetings from Goslar
Laura is in Whangarei geboren toen haar ouders op wereldreis waren. Ze verbleven toen een periode in Nieuw Zeeland. Ze is daar dus niet opgegroeid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit het gastenboek:
[..]
Hoe lang heeft Laura daar gewoond? Voor zover ik weet zeilden haar ouders na haar geboorte? En zijn ze daarna in Nederland gaan wonen?
Volgens mij heeft ze helemaal niet in NZ gewoond. Correct me if I'm wrong.
yoepie mijn eerste fan alquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Motorboot het volgende:
[..]
We hebben het hier op dit draadje over een jonge zeilster. Niet over één of ander geloofsfanatisme dat ik uit al jouw posts vanavond sinds je registratie, nota bene pas sinds vandaag, kan teruglezen. Schrikwekkend!
Heeft in het geheel niets met háár eigen zeilavontuur of prestaties te maken. Je kennis omtrent Laura Dekker zal nihil zijn.
Beperk je tot de geloofszaken die jou bezighouden (met respect voor jou) op de daarvoor bestemde draadjes, en laat ons hier verder met met ónze gefundeerde meningen, met de voor óns relevante onderwerpen bezighouden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 05:27 schreef nlmoslim het volgende:
[..]
<<, vandaar ook mijn gepaste reactie en mijn gepaste mening >>
<< en laat andere gewoon in hun waarden.>>
Kansloos figuur...quote:dom naïef meisje met nog dommere ouders
Wie heeft jou moderator gemaakt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Motorboot het volgende:
[..]
We hebben het hier op dit draadje over een jonge zeilster. Niet over één of ander geloofsfanatisme dat ik uit al jouw posts vanavond sinds je registratie, nota bene pas sinds vandaag, kan teruglezen. Schrikwekkend!
Heeft in het geheel niets met háár eigen zeilavontuur of prestaties te maken. Je kennis omtrent Laura Dekker zal nihil zijn.
Beperk je tot de geloofszaken die jou bezighouden (met respect voor jou) op de daarvoor bestemde draadjes, en laat ons hier verder met met ónze gefundeerde meningen, met de voor óns relevante onderwerpen bezighouden.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit het gastenboek:
[..]
Hoe lang heeft Laura daar gewoond? Voor zover ik weet zeilden haar ouders na haar geboorte? En zijn ze daarna in Nederland gaan wonen?
Volgens mij heeft ze helemaal niet in NZ gewoond. Correct me if I'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |