abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:29:25 #201
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_105377427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:13 schreef svetan het volgende:
De storm voor de ZAse westkust neemt af en als ze zondag vertrekt heeft ze een gunstig weervenster met wind van 15-25 knopen wind van achter en golven van 2-3 meter hoogte uit het zuidwesten. Met het nu weer schone onderschip van Guppy goede condities om de eerste dagen een behoorlijke afstand af te leggen.

Disana heeft er weer duidelijk weer wat op tegen dat mensen iets zonder betaling voor elkaar doen.... met name voor Laura. Als ik alleen maar iets tegen betaling zou doen zou ik tenminste elk tweede weekend thuiszitten duimen te draaien.
Volgens mij was het niet zonder "betaling" want Laura heeft de Royal Cape Yachtclub specifiek in haar Blog vermeld. Gratis reclame.... zoals Disana al schreef
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 15:00:36 #202
137949 Disana
pi_105378644
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef Tide het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet zonder "betaling" want Laura heeft de Royal Cape Yachtclub specifiek in haar Blog vermeld. Gratis reclame.... zoals Disana al schreef
Voor de goede orde: ik huldig het 'voor wat hoort wat' principe. Maar wat me hier weer zo aan opvalt is dat de Dekkers het erop aan laten komen. Als er geen (veelal gratis) hulp in de buurt zou zijn, was Dekker allang gestrand. Die vanzelfsprekendheid van het handje ophouden vind ik typisch.
pi_105378936
Ik hoop toch dat we in de komende dagen foto's van het achterschip van Guppy te zien krijgen. Indien alleen al "den Osse" als thuishaven verdwenen is kan men vermoeden dat er voor een andere thuishaven gekozen is. Maar misschien staat er ook al een andere thuishaven op.

@Disana
Niet het taalgebruik is belangrijk maar de inhoud van wat er geschreven staat.
pi_105379482
@Disana

Op geen van de plekken waar ik in de afgelopen jaren gewoond heb had jij lang sociaal overleefd!
Als voorbeeld: Toen wij hier, ook nog eens als buitenlanders, kwamen wonen hebben de buren ons een week lang uitgenodigd om te komen eten (hoewel we best een goed restaurant konden betalen!) en hebben ons met de verhuizing geholpen. Natuurlijk doen wij ook hetzelfde en niemand spreekt over geld of een tegenprestatie.
pi_105379653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef svetan het volgende:
@Disana
Op geen van de plekken waar ik in de afgelopen jaren gewoond heb had jij lang sociaal overleefd!
Gelukkig speel je nog altijd niet op de man.</sarcasme>
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:29:52 #206
354322 Tide
pi_105379654
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef svetan het volgende:
@Disana

Als voorbeeld: Toen wij hier, ook nog eens als buitenlanders, kwamen wonen hebben de buren ons een week lang uitgenodigd om te komen eten (hoewel we best een goed restaurant konden betalen!) en hebben ons met de verhuizing geholpen. Natuurlijk doen wij ook hetzelfde en niemand spreekt over geld of een tegenprestatie.
Wij watersporters helpen elkaar ook alhoewel het wel minder geworden is de laatste jaren en dan bedoel ik in Nederland. Mensen zijn steeds meer op zichzelf ipv samen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_105379944
@Tide

Hier is de wereld nog in orde..... ik denk dat ik in het voorjaar, zonder kosten te berekenen (hooguit benzine), wel weer een paar bootjes van de zeilvereniging op mijn aanhanger naar Croatia zal vervoeren voor mensen die zelf geen trailer hebben.
pi_105380073
Och wat ben je ook een geweldige vent he, svetan!
Echt een weldoener! Dat je nog niet voor de Vrijwilliger van het Jaar-award genomineerd bent, snap ik echt niet.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:44:51 #209
354322 Tide
pi_105380152
@ spijkerbroek: wat fijn dat jij ook niet op de man speelt........
pi_105380181
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Tide het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik niet op de man speel.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:48:22 #211
354322 Tide
pi_105380274
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat ik niet op de man speel.
Hahahaha dat is waar...
pi_105380733
@spijkerbroek

Hier zijn zulke dingen normaal..... ik schrijf daarover alleen maar omdat het in Nederland ondertussen werkelijk wat bijzonders schijnt te zijn.
pi_105380812
Ja, we weten inmiddels wel dat je in het paradijs woont, waar iedereen elkaar belangeloos helpt en waar iedereen het recht heeft op publicaties op zijn eigen leven, waarbij er flinke bedragen overgemaakt worden. Gefeliciteerd! (gemeend deze keer)
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2011 @ 16:59:11 #214
137949 Disana
pi_105382706
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Tide het volgende:
Boontje komt om zijn loontje.
pi_105387820
*O* leve de Royal Cape Yachtclub *O*
Op de foto's is duidelijk te zien dat Laura zelf hard meewerkt aan het onderhoud van Guppy, maar de werf zal vast wel meer gedaan hebben dan alleen Guppy takelen.

Dit weekend de start van de tweede etappe van de VOR, Laura zal kort daarna vertrekken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_105388919
Op die foto's ziet het wel naar een nieuw, of tenminste grondig gerepareert, roerblad uit.
pi_105392048
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef svetan het volgende:
Op die foto's ziet het wel naar een nieuw, of tenminste grondig gerepareert, roerblad uit.
Nadat Gup was aangeschaft hebben ze een nieuw roerblad gemaakt, voor o.a. meer koersvastheid. Het is dus niet meer het originele roer.
Het laat zich aanzien dat er nog niet eerder (zwarte) anti-fouling op is aangebracht, gelet op de foto's toen Guppy in april 2010 werd opgeknapt. Waarschijnlijk is nu besloten om er toch ook anti-fouling op te smeren.
Ik denk dat het roer van aluminium of (rv)staal gemaakt i.p.v. polyester.
pi_105398931
dom naïef meisje met nog dommere ouders
pi_105402886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef nlmoslim het volgende:
We hebben het hier op dit draadje over een jonge zeilster. Niet over één of ander geloofsfanatisme dat ik uit al jouw posts vanavond sinds je registratie, nota bene pas sinds vandaag, kan teruglezen. Schrikwekkend!

Heeft in het geheel niets met háár eigen zeilavontuur of prestaties te maken. Je kennis omtrent Laura Dekker zal nihil zijn.

Beperk je tot de geloofszaken die jou bezighouden (met respect voor jou) op de daarvoor bestemde draadjes, en laat ons hier verder met met ónze gefundeerde meningen, met de voor óns relevante onderwerpen bezighouden.
pi_105404784
Uit het gastenboek:
quote:
Hi Laura, thought about the reasons for You to settle in New Zealand, having finished Your circumnavigation. Maybe one reason, among others: Memories of a happy childhood. I´m right? - Greetings from Goslar
Hoe lang heeft Laura daar gewoond? Voor zover ik weet zeilden haar ouders na haar geboorte? En zijn ze daarna in Nederland gaan wonen?
Volgens mij heeft ze helemaal niet in NZ gewoond. Correct me if I'm wrong.
  zaterdag 10 december 2011 @ 02:37:57 #221
354322 Tide
pi_105406455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit het gastenboek:

[..]

Hoe lang heeft Laura daar gewoond? Voor zover ik weet zeilden haar ouders na haar geboorte? En zijn ze daarna in Nederland gaan wonen?
Laura is in Whangarei geboren toen haar ouders op wereldreis waren. Ze verbleven toen een periode in Nieuw Zeeland. Ze is daar dus niet opgegroeid.
pi_105407322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Motorboot het volgende:

[..]

We hebben het hier op dit draadje over een jonge zeilster. Niet over één of ander geloofsfanatisme dat ik uit al jouw posts vanavond sinds je registratie, nota bene pas sinds vandaag, kan teruglezen. Schrikwekkend!

Heeft in het geheel niets met háár eigen zeilavontuur of prestaties te maken. Je kennis omtrent Laura Dekker zal nihil zijn.

Beperk je tot de geloofszaken die jou bezighouden (met respect voor jou) op de daarvoor bestemde draadjes, en laat ons hier verder met met ónze gefundeerde meningen, met de voor óns relevante onderwerpen bezighouden.
yoepie mijn eerste fan al
ik weet best waar jullie het over hebben, vandaar ook mijn gepaste reactie en mijn gepaste mening omtrent dit onderwerp.
ik zou tegen je willen zeggen, beperk je niet tot een walnoot en laat andere gewoon in hun waarden.
pi_105408247
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 05:27 schreef nlmoslim het volgende:

[..]

<<, vandaar ook mijn gepaste reactie en mijn gepaste mening >>

<< en laat andere gewoon in hun waarden.>>
quote:
Kansloos figuur... :O
Next!
  † In Memoriam † zaterdag 10 december 2011 @ 12:17:09 #224
137949 Disana
pi_105410735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 00:10 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Wie heeft jou moderator gemaakt?
pi_105411718
ze heeft de eerste paar maanden van haar leven daar doorgebracht. Jeugdherinneringen zijn dus zeker geen reden voor haar om daar te gaan wonen..
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit het gastenboek:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')