Niemand, zou het ook niet willen zijn. Neemt niet weg dat meningen dezelfde kunnen zijn als van een moderator of andersom.quote:
Dus je activiteiten voor die jeugdclub bestaan vooral uit drinkgelagen met de ouders?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:45 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Eigenlijk zijnde werkelijke jeugdactiviteiten meer iets van mijn vrouw....... meestal zeil ik met de ouders op gerstennat
Uit haar acties maak ik wel op dat ze eigenwijs is ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef svetan het volgende:
Weten we eigenlijk wel of ze eigenwijs is.....
Ik vind dat haar handelingen en die van haar vader en grootouders niet van erg veel wijsheid getuigen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:49 schreef svetan het volgende:
Weten we eigenlijk wel of ze eigenwijs is..... of is ze wijzer aks we aannemen? Alles wat ze doorgezet heeft met haar eigen wil heeft ze tot nu toe ook kunnen waarmaken.
In de zeilwereld is ze ondertussen niet alleen met de kop boven het maaiveld uitgekomen maar zelfs met kop en schouders hoewel voor het begin van de reis ook hier twijfels waren.
Ik heb het niet over de laatste oversteek. Ook niet over dat ze kan zeilen.quote:Op zondag 11 december 2011 10:40 schreef livelink het volgende:
Ik vind het niet vermakelijk. Ik vind de reis van Laura bij vlagen interessant en ik vind het af en toe heel knap wat ze doet. Zo'n oversteek heb ik gewoon bewondering voor. Ik doe het haar niet na en ik denk dat maar weinigen dit kunnen.
Daarentegen vind ik Oma Dekker alleen maar zielig. Bij haar krijg ik het gevoel dat ze wanhopig probeert de fouten die ze gemaakt heeft met haar zoon nu goed te maken via haar kleindochter.
Thanksquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:36 schreef svetan het volgende:
Niet in dat soort zeilwereld waar Laura bezig is. Ik ben een absolute vrijetijdszeiler (niet eens een eigen boot) maar wel actief in een jeugdafdeling van een zeilclub. (...)
Dus geen fanatiek zeiler maar ik weet wel wanneer ik respect voor een bepaalde prestatie moet hebben en wat er voor zo'n onderneming komt kijken.
Klopt, ze tellen daarom ook niet mee voor het klassement. Het is een soort bonus/oefenwedstrijd bestaande uit PROfessionals en AMateurs.quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
Er zijn hier toch geen mensen die werkelijk denken dat Dekker aan een stukje van de officiële race heeft deelgenomen? Ze zouden wel gek zijn: heel het zeilschip is ingericht op zo min mogelijk gewicht, dan ga je niet uit de goedheid van je hart ruim vijftig kilo toevoegen.
Exactly!quote:Op zondag 11 december 2011 13:25 schreef Disana het volgende:
The Pro-Ams are designed to give sponsors and guests an experience as close to that of true professional sailing. There are no points for the official Volvo Ocean Race leaderboard, meaning Groupama sailing board were celebrating an honorary victory.
http://www.volvooceanrace(...)d-pro-am-tussle.html
Wel in een race maar niet in DE race daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 december 2011 13:45 schreef Disana het volgende:
Ja exactly: ik had gewoon gelijk. De mensen, ik zal geen namen noemen, die hier dachten dat Dekker in de race zat, hadden het bij het verkeerde eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |