Dan maar hopen dat eerdere conclusies juist zijn..quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef Ynske het volgende:
vanavond komt zwaar materieel waarbij achterom bij de action op de parkeerplaats een werkplek zal worden ingericht
werkzaamheden duren van 6 sochtends tot 6 savonds
bij calamiteiten mag zelfs snachts doorgewerkt worden om die dealine 23e te halen
Maar als het de druppel was die een vallende emmer deed overlopen, dan weer niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
als de aardbeving van donderdag de nekslag geweest is, dan is t natuurgeweld
Men wil gewoon graag een nieuw en modern winkelcentrumquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat ze daar niet meteen aan gedacht hebben
Precies, gewoon dit doen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Gewoon dat gat dichtgooien en een nieuwe steunpilaar plaatsen, daarvoor hoef je niet een compleet winkelcentrum af te breken.
Je bent toch niet serieus hèquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Men wil gewoon graag een nieuw en modern winkelcentrum
men had gewoon nooit aan het mijnwaterproject moeten beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Maar als het de druppel was die een vallende emmer deed overlopen, dan weer niet.![]()
Dat zou wel eens leuke rechtzaken kunnen opleveren
Het alternatief is wachten totdat het gat zichzelf vult met puinquote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus hè?
lijkt me toch wel dat ze moeten weten wat de oorzaak van dit alles is voordat ze met zwaar materieel dat terrein op gaan om de boel te slopen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef Ynske het volgende:
veiligheid en kritieke toestand staat nog altijd voorop
men spreekt niets uit hoe het komt, alleen beweging in de grond, maar wat dat veroorzaakt heeft is nu niet belangrijk, veiligheid en mensen zijn het belangrijkste
Hij blijft grappigquote:
ze gaan t terrein op dit moment niet op, alles word aan de achterkant geplaatstquote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
lijkt me toch wel dat ze moeten weten wat de oorzaak van dit alles is voordat ze met zwaar materieel dat terrein op gaan om de boel te slopen?
Waarom ben je dan ook aan jouw waterproject begonnen?quote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
men had gewoon nooit aan het mijnwaterproject moeten beginnen
en dan alles maar dichtlaten?quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Waarom wil men zo graag snel slopen? Kan men niet even wachten totdat de boel vanzelf instort? Als het ooit instort?
Kan je je berichten niet meer in een beperkt aantal posts zetten, en dat een mod het aantal posts verminderd? Het is wat lastig nu voor anderen, om te zien wat er nu in de persconferentie gezegd is, zo tussen de discussie van de rest door.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef Ynske het volgende:
geld loket sns verdwijnt ook, valt in t gevaarlijke compartiment
Als het uit zichzelf instort, dan ben je de controle over de asbest kwijt, en kan de klap schade aan de resterende bouwdelen veroorzaken. Voor de rest maakt het niet uit.quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef ComplexConjugate het volgende:
Waarom wil men zo graag snel slopen? Kan men niet even wachten totdat de boel vanzelf instort? Als het ooit instort?
Gewoon grondig onderzoek verrichten naar de bodemgesteldheid en de structurele integriteit van het gebouw, ik zie de noodzaak tot snelle sloop niet. Waarom kan men niet even 2 weken wachten?quote:
Mee eens. Ik heb wat updates bij de TS gezet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kan je je berichten niet meer in een beperkt aantal posts zetten, en dat een mod het aantal posts verminderd? Het is wat lastig nu voor anderen, om te zien wat er nu in de persconferentie gezegd is, zo tussen de discussie van de rest door.
Niet vervelend bedoeld, maar meer omwille van de leesbaarheid.
Als het instortingsgevaar zo groot is dan is gecontroleerde sloop ook niet meer mogelijk. Of gaan we de levens van slopers in de waagschaal stellen om wat asbest uit die gebouwen te halen? Volgens mij is de noodzaak niet zo groot maar spelen er andere belangen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Als het uit zichzelf instort, dan ben je de controle over de asbest kwijt, en kan de klap schade aan de resterende bouwdelen veroorzaken. Voor de rest maakt het niet uit.
Wel fijn overigens dat iemand meetypt met de persconferentie, ipv dat we straks alleen een sober algemeen verhaaltje van de site van l1 kunnen halen. Dus waarvoor dank aan Ynskequote:Op maandag 5 december 2011 17:27 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb wat updates bij de TS gezet.
Als je er geen verstand van hebt, wacht dan even op de persconferentie die de slopers over een half uur op www.l1.nl gaan geven.quote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Als het instortingsgevaar zo groot is dan is gecontroleerde sloop ook niet meer mogelijk. Of gaan we de levens van slopers in de waagschaal stellen om wat asbest uit die gebouwen te halen? Volgens mij is de noodzaak niet zo groot maar spelen er andere belangen.
dit typte even wat makkelijkerquote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kan je je berichten niet meer in een beperkt aantal posts zetten, en dat een mod het aantal posts verminderd? Het is wat lastig nu voor anderen, om te zien wat er nu in de persconferentie gezegd is, zo tussen de discussie van de rest door.
Niet vervelend bedoeld, maar meer omwille van de leesbaarheid.
Beelen sloopwerkenquote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar de webcam...
Ik zag net graafmachines arriveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |