Naar jou kan ik niet bot doen liefjequote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, niet zo bot naar mij ja. Of moet ik een TR maken?
Misschien moet ik een carrière als blauwhelm gaan ambitieren?quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Negeren is prima. Mag volgens het Annie-verdrag.
Het is een blauwe.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Tally
Kijk, Tally pesten we toch niet weg
En vervolgens toekijken hoe alle mannen hier worden weggehaald?quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien moet ik een carrière als blauwhelm gaan ambitieren?
Ligt er aan hoe je de klemtoon zet?quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is negeren niet een soort buitenlander-bashen dan?
Meer vrouwen voor mij.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vervolgens toekijken hoe alle mannen hier worden weggehaald?
Jaaaaaaaa maar geen rozequote:
Tsk. Ik heb ook een jaar in een roze Kever geredenquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar geen rozeman durfde er toch niet in te rijden
...is dat iets wat je krijgt als je cockring te strak zit?quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ineens ging je sporten, je haar kort, sociaal doen tegen vrouwen en weet ik wat meer. Hoe verdacht wil je het maken?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
Tsk. Ik heb ook een jaar in een roze Kever gereden.
Heeft Annie vrouw je nog niet van die blauwe helm afgeholpen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben nog geen kapsalon begonnenquote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ineens ging je sporten, je haar kort, sociaal doen tegen vrouwen en weet ik wat meer. Hoe verdacht wil je het maken?
Hij heeft zijn metro kant nog niet gevondenquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tsk. Ik heb ook een jaar in een roze Kever gereden.
Ze heeft geen zin.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft Annie vrouw je nog niet van die blauwe helm afgeholpen?
En een huis inrichten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ineens ging je sporten, je haar kort, sociaal doen tegen vrouwen en weet ik wat meer. Hoe verdacht wil je het maken?
Dit jaar kerst bij ons. Vrees dat wij ook aan de kerstboom moeten. Wie wil nog even ballen breien? Glazen lijken me niet zo'n succes met kattenquote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Tally het volgende:
De kerstboom staaten ik heb mijn kerstcadeautje al gezien, vrijdag gaat mijn man hem ophalen
Je moet in bed ook niet beginnen over kruid-/pepernoten. Of patat/friet.quote:
Gelukkig sport ik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus een heel boek over kerstballen breien in de boekhandel. En die was serieus bedoeld.quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit jaar kerst bij ons. Vrees dat wij ook aan de kerstboom moeten. Wie wil nog even ballen breien? Glazen lijken me niet zo'n succes met katten
Daar doelde ik ook op. Die had ik ook zien liggenquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zag laatst serieus een heel boek over kerstballen breien in de boekhandel. En die was serieus bedoeld.
Dank voor de aanvulling. Heb je het woord smaakvol bewust achterwege gelaten, of wilde je hem niet nóg verdachter maken?quote:
Het is dat het te duur was als grap, anders had iemand die wel cadeau gehad jaquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Die had ik ook zien liggen
Ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor de aanvulling. Heb je het woord smaakvol bewust achterwege gelaten, of wilde je hem niet nóg verdachter maken?
En ik maar denken een puppyquote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar geen rozeman durfde er toch niet in te rijden
Maak ze met stof. Dat vind je toch leukquote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit jaar kerst bij ons. Vrees dat wij ook aan de kerstboom moeten. Wie wil nog even ballen breien? Glazen lijken me niet zo'n succes met katten
Owh, kost dat?quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dat het te duur was als grap, anders had iemand die wel cadeau gehad ja.
Te veel werkquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken een puppy.
[..]
Maak ze met stof. Dat vind je toch leuk?
ik hoorde laatst dat wildbreien ofzo hip isquote:Op zondag 4 december 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Die had ik ook zien liggen
Klinkt wel als een toffe hobby voor Kt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat wildbreien ofzo hip isdat je dan dingen voor om bomen heen gaat breien ofzo
Dat vind ik meer een type voor wildplassen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
Klinkt wel als een toffe hobby voor Kt.
Aaaaaah kom maar bij Tallyquote:
Sinds 5 jaar weer een boom. Mini vind het geweldig!quote:Op zondag 4 december 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou verdacht zijn, dan neem ik de hobby van mijn schoonzus over.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klinkt wel als een toffe hobby voor Kt.
Daar kun je aardig wat ballen voor kopenquote:
Mmmmm Kquote:
Je bent 12?quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd!
Nog even een Batman comic lezen voor het slapen gaan.
Ik wilde zien hoe mijn nieuwe kerstballen (met foto van mini) zouden staan dus ik kon me niet bedwingenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb ook een miniboom. 6 december optuigen
.
Vooral de ballen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Sinds 5 jaar weer een boom. Mini vind het geweldig!
Owh ja, kan ook. Heb je knipperende?quote:
quote:
Aaaaaaaaaaawquote:
Niet eensquote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, kan ook. Heb je knipperende?
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet eens
De rendier in de tuin beweegt wel, daar kijkt ze ook graag naar.
Die had ik in m'n studentenhok hangen. Alleen dan niet om een boom maar een balk van de dakconstructiequote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Van die knipperende lichtjes in alle kleuren in je boom, is ook wel het toppunt van kitsch
Dan mag het.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Die had ik in m'n studentenhok hangen. Alleen dan niet om een boom maar een balk van de dakconstructie.
Wat voor boom heb je?quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een boom die al ingebouwde lichtjes heeft, dus nu heb ik lichtjes over die ik al had gekocht.
Miniboom van de Blokker. De doos is echt klein en licht. Volle boodschappentas is al zwaarder en groterquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor boom heb je?
Ik wil nog een klein boompje maar heb geen idee hoe ik die mee ga krijgen. Als je me vanmiddag al zag kloten met zo'n tafeltje van de Ikea
Oja, dan is het zeker dezelfde als die ze bij de Hema hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Tegan het volgende:
Hij was wel relatief duur, 25,- ofzo. Maar zo'n grote boom wilde ik toch niet. En ik koop hem voor tien jaar ofzo.
Dan denk ik: 'ja 25 euro is best duur' en dan ga ik naar de Ikeaquote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef KomtTijd... het volgende:
En 25 euro, zoiets betaal je tegenwoordig ook voor een echte boom dus dat valt best mee
Ik heb hem live gezien in de winkel met mooie ballen enzo erinquote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
En ziet'ie er ook een beetje uit?
Of is het er zoeen die je pas herkent als boom als je er een bordje bij hangt "Dit is een kerstboom"?
En dat is niet teveel werkquote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Misschien moet ik een stoffen kerstboom naaien
Heeft dealextreme geen kerstbomen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denk ik: 'ja 25 euro is best duur' en dan ga ik naar de Ikea
whoa dat zou vet zijnquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft dealextreme geen kerstbomen?
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem live gezien in de winkel met mooie ballen enzo erin.
[..]
En dat is niet teveel werk.
Zo te zien hebben ze alleen van die plastic kerstboomvormige dingen voor in de vensterbank ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
whoa dat zou vet zijnmaar dan komt ie pas met pasen.
Maar dan wel gewoon groen hoorquote:
Heb ik! Niet van de Actionquote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Het schijnt dat ze bij de Action ook cupcake-ballen hebben
De M ervoor suggereert het tegenovergesteldequote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er staat toch een J en een A in die zin.
Silent M.quote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De M ervoor suggereert het tegenovergestelde
Mmmmmm Kquote:
Piet denkt dat de wereld na Lemmer ophoudt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt Pietje Paulusma nou te gillen over natte sneeuw, onweer en hagelKrijg er de zenuwen van.
Zo erg is sneeuw, hagel en onweer nou ook weer nietquote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt Pietje Paulusma nou te gillen over natte sneeuw, onweer en hagelKrijg er de zenuwen van.
Als je onder je dekbedje ligt in je warme bedjequote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo erg is sneeuw, hagel en onweer nou ook weer niet
om er nou zenuwen van te krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je onder je dekbedje ligt in je warme bedje
We hebben het over CL hequote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om er nou zenuwen van te krijgentis niet leuk maar das iets anders
Ik snap dit nu pas en no wayquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken het, maart was een drukke tijd voor alle opa's en oma's en het beddengoed. Ik denk dat ze hevig carnaval vierden en drank maakt meer kapot dan je lief is
Ik vind het minder tof om in te fietsen en de treinen zullen er ook wel niet tegen kunnen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zo erg is sneeuw, hagel en onweer nou ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |