Deal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat kan wel. Dan doen jullie allemaal sexytime en dan houden we gewoon enorm van elkaar met z'n drieën.
Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).
Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
Bah. Het is echt zo jammer dat het zo moet in de wereld.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).
Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
Goedzo!quote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik ben een dramatisch persoon, dus ik zie dat dan al helemaal gebeuren![]()
. Hield me niet tegen om het te doen trouwens
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezzer, wat mag het kosten? Ik was van de week in de Makro en ik werd er helemaal hebberig van![]()
Al die leuke dozen vol met troep. Ik hou er van!! Ik weet niet hoeveel je er aan uit mag/wil geven, maar voor niet te veel geld echt al leuke pakkettenLaat staan als je voor het volledige bedrag gaat
OMGWTFBBQ GREEEEEEEEEED!!
Met mijn ex hadden we een keer zo de balen van de pakketten die we van ons werk hebben gekregen, dat we naar de Makro zijn gereden en een eigen kerstpakket hebben uitgezocht![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen twijfel.quote:Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh lezzer, met een goeie champagne maak je mij gelukkiger dan met een kerstpakket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |