abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 23:11:17 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_105191303
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat kan wel. Dan doen jullie allemaal sexytime en dan houden we gewoon enorm van elkaar met z'n drieën.
Deal.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_105191359
Dat was in drievoud, dan is het nu officieel.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_105191381
U mag de bruid nu kussen, en de bruidegom een warme knuffel geven.
  zondag 4 december 2011 @ 23:13:33 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_105191435
Ik mis een toepasselijke smiley.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 4 december 2011 @ 23:13:50 #80
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_105191445
The Holy Trinity :D
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_105191466
quote:
8s.gif Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis een toepasselijke smiley.
Gewoon deze: O+ O+ O+
pi_105191534
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef Bakfiets. het volgende:
The Holy Trinity :D
Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.
  zondag 4 december 2011 @ 23:16:32 #83
309079 Bakfiets.
pi_105191593
  zondag 4 december 2011 @ 23:16:42 #84
309079 Bakfiets.
pi_105191604
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:15 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Trefaldighet. Want we gaan wel in Zweden wonen.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_105191848
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).

Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
:r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 december 2011 @ 23:24:33 #86
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_105192023
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben de eerste verzoeken alweer binnen hoor, van mannen die wel tussen ons in willen (als we hand in hand lopen).

Zeggen ze tegen je dat t zo'n lekker homovriendelijk oord is hier, waar je je 'normaal' voelt....
Bah. Het is echt zo jammer dat het zo moet in de wereld.

Op mijn vorige date heb ik hand in hand over straat gelopen toen we van de ene kroeg naar de andere gingen :D. En op straat afscheid genomen met een *ahum* uitgebreide afscheidskus :D. Voelde aan de ene kant best wel tof en aan de andere kant dacht ik ook een beetje "wat nou als de verkeerde persoon ons ziet en me straks achterna komt om me in elkaar te slaan".

Ach ja, ik ben een dramatisch persoon, dus ik zie dat dan al helemaal gebeuren :') :@. Hield me niet tegen om het te doen trouwens :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_105198114
Urgh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_105198182
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik ben een dramatisch persoon, dus ik zie dat dan al helemaal gebeuren :') :@. Hield me niet tegen om het te doen trouwens :').
Goedzo!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105198187
hoi :)
pi_105198210
Krijgen jullie een kerstpakket van je werk?
Ik moet het namelijk nog regelen :')
pi_105198230
Ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lezzer, wat mag het kosten? Ik was van de week in de Makro en ik werd er helemaal hebberig van O+

Al die leuke dozen vol met troep. Ik hou er van!! Ik weet niet hoeveel je er aan uit mag/wil geven, maar voor niet te veel geld echt al leuke pakketten O+ Laat staan als je voor het volledige bedrag gaat :o OMGWTFBBQ GREEEEEEEEEED!!

Met mijn ex hadden we een keer zo de balen van de pakketten die we van ons werk hebben gekregen, dat we naar de Makro zijn gereden en een eigen kerstpakket hebben uitgezocht :') :D :')
pi_105198246
Nou, ze krijgen ook een bonus, dus 30 euro pp vind ik wel maximaal.
Maar die meuk, vinden mensen dat leuk?
  maandag 5 december 2011 @ 08:17:42 #93
309079 Bakfiets.
pi_105198263
Ja. Kerstpakketten zijn gezellig. O+
pi_105198265
Mja nou ja het blijft een moeilijk iets hoor. En simpel, het is toch nooit goed :D

Ik hou wel van een doos met eten en beperkte zooitjes er in.

Maar er is geen peil op te trekken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105198280
Het beroerde van de Makro is dat je daar blijkbaar met Pasen die pakketten al had moeten aanschaffen...

En, wat je zegt DP, je hebt er áltijd gezeik mee. En bij gezeur geef ik liever geen geld uit.
Vorig jaar hadden we trouwens helemaal geen kerstpakket.
SPOILER
SPOILER
pi_105198306
Ik hou er helemaal niet van.

Op mijn vorige werk heeft de baas 1x persoonlijke pakketten gedaan, dat was tof. Van traditionele kerstpakketten via drankfestijnen en boeken tot DSspelletjes en bonnen. Maar toen bleek dus dat er idd mensen zijn die van die pakketten houden.
Wij krijgen net als vorig jaar een uitzoekding voor een website. Vorig jaar was de VVVbon het leukst..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_105198317
Oh lezzer, met een goeie champagne maak je mij gelukkiger dan met een kerstpakket.
pi_105198323
Nou, ik heb dus jarenlang driekwart van het spul weggegooid als het over de datum was, en de laatste jaren aan de voedselbank gedoneerd...
pi_105198324
O god ja die uitzoekdingen :r

Het ergste daarbij vind ik ook nog eens dat je daar zoveel geld aan verliest. Je baas betaalt 50 euro ofzo en jij mag twv 25 euro dingen uitzoeken.

Zelfde met tijdschriftbon. Kost je dan 80 euro en daar kun je dan bijvoorbeeld 40 weken margriet van lezen.

Terwijl als je op de site van Margriet een abonnement neemt kost het je 75 euro voor een jaar en krijg je er een leuk setje badschuim bij. :r

(allemaal verzonnen bedragen)
pi_105198337
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 08:22 schreef Vanyel het volgende:
Oh lezzer, met een goeie champagne maak je mij gelukkiger dan met een kerstpakket.
Geen twijfel.

Maar 2 jaar op rij wellicht wat saai.

Ik probeer de beslisser altijd richting bol.com bon te bewegen. Verschrikkelijk saai, maar waar voor geld en ECHT iedereen kan er wat mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')