quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef Michhas het volgende:
Holy shit deze topic-kaapNeem/'steel' jij wel eens dingen op werk? Ik heb fucking tranen van het lachen hier
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik werk in een gaybar en neem wel eens een kast mee. Ik bedoel, hij is toch leeg.
Busty Babes 16quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ik had wel meer van die film verwacht, laatst pas gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Klopt die is zeker goed, maar dus al gezien!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavondquote:
Zijn er al weer nieuwe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavond
True, maar dat maakt niet uit want Clint Eastwoodquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik had wel meer van die film verwacht, laatst pas gekeken.
Het kon liever heten; How to train a chinese guy.
fixedquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, maar dat maakt niet uit want Clint Eastwood is een oude man
Hij gaat niet meer want ik kon helaas niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou jij trouwens niet naar de bios gaan?
nope titty kon nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou jij trouwens niet naar de bios gaan?
...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer want ik kon helaas niet.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
...
[..]
...oke maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |