Ja is goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
Werk studie, thug life.quote:
Meet bij boz jongens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
hell no! Boy deze jongen gaat chille als een mutherfucker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is goedMoet je nog werken op je verjaardag dan?
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een privéfeestje, VIP's only
Omdat het een verrassing moest blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 8:45 beginnen per week zonder te sterven?
Ik ben gewoon geen ochtend mensquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.
Gewoon een kwestie van wennen. Al moet ik zeggen hoe laat ik ook naar bed ga al is het 4 uur in de nacht ben ik nog rond 8 uur wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen ochtend mens
En natuurlijk ouwehoer ik.
Maar damn ik heb gewoon een ritme waardoor ik pas om 2 uur s'nachts kan slapen, en ja om 7 uur op is dan best vroeg.
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 7:30 beginnen per week zonder te sterven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |