Meet bij boz jongens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
hell no! Boy deze jongen gaat chille als een mutherfucker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is goedMoet je nog werken op je verjaardag dan?
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een privéfeestje, VIP's only
Omdat het een verrassing moest blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 8:45 beginnen per week zonder te sterven?
Ik ben gewoon geen ochtend mensquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.
Gewoon een kwestie van wennen. Al moet ik zeggen hoe laat ik ook naar bed ga al is het 4 uur in de nacht ben ik nog rond 8 uur wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen ochtend mens
En natuurlijk ouwehoer ik.
Maar damn ik heb gewoon een ritme waardoor ik pas om 2 uur s'nachts kan slapen, en ja om 7 uur op is dan best vroeg.
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 7:30 beginnen per week zonder te sterven?
Sing Loud, Sing Proud heb ik nog ergens in mijn auto liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dagje begonnen met regen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef Fsmxi het volgende:
geen regen gespot vandaag (tot nu toe)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dagje begonnen met regen
Natte sneeuw in Utrechtquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen regen gespot vandaag (tot nu toe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |