quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Stoma is niet irritant, Stoma is gewoon Stoma. Kutstudent daarentegen is een gruwelijk irritant ventje.
hahaha, chubby @ 7:00!quote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom vind ik deze compilaties zo verslavend![]()
zijn echt duizenden te vinden over wat dan ook maar![]()
[..]
sorry![]()
Danku. Vanwaar deze late props?quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
Props voor de persoon die in het mw3 topic de lapo maakt en iets met bf3 in de titel zet
De fik erin met die data servers!quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
kun je me een PM sturen welke? Als je geluk hebt fix ik het voor jequote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
[MW2 SC #233] Waar we 50 euro betalen voor een HDMI kabel :')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |