En laat hem dan ook meteen allemaal gay ass shit doen. En spam dan ook meteen het hele forum onder met links naar je live stream!quote:
geen politie bellen trouwens, dat wil die, dan heeft ie kans om gratis warm te slapenquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
dit dusquote:
film haar reactie dan! En post die hier, please doe hetquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Occupy Fryslân?quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Kunnen we meteen met z'n allen fappen op z'n vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
film haar reactie dan! En post die hier, please doe het
wat schrijf je battlefield 3 raar.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
Ben lvl 45 geworden in BF3 dus daar heb ik voorlopig ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat schrijf je battlefield 3 raar.
Wat is deze? Yao ming plaatje alles.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |