Ja, dorpen hebben zelfs wedstrijden tegen elkaar. Vorig jaar stronttank omgebouwd tot kanonquote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.
uhu ik probeer ook nog ff wat napalm te fixen op werkquote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik hebben onze voorraad fosforgranaten voor Oud en Nieuw al binnen
Occupy!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Ahahaha geweldig ditquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Zet gewoon je xbox aan, met BF3! en kom online gezellig doenquote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nee, nu eerst maar eens mijn deurbel uitgezet
webcam en alles !!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
En laat hem dan ook meteen allemaal gay ass shit doen. En spam dan ook meteen het hele forum onder met links naar je live stream!quote:
geen politie bellen trouwens, dat wil die, dan heeft ie kans om gratis warm te slapenquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
dit dusquote:
film haar reactie dan! En post die hier, please doe hetquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Occupy Fryslân?quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Kunnen we meteen met z'n allen fappen op z'n vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
film haar reactie dan! En post die hier, please doe het
wat schrijf je battlefield 3 raar.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
Ben lvl 45 geworden in BF3 dus daar heb ik voorlopig ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat schrijf je battlefield 3 raar.
Wat is deze? Yao ming plaatje alles.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |