quote:
Ja ik denk ik state the obvious, aangezien meneer al zegt dat het geen bom is... dus blijkbaar was het nodig.quote:
Het was meer om te staten dat ik het dus minder leuk vind.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik denk ik state the obvious, aangezien meneer al zegt dat het geen bom is... dus blijkbaar was het nodig.
Wat een tjappies.quote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
Deze waren ook altijd leuk om te maken. CHAOS IN THE STREETS!!!
true ben toenn zo vaak de bosjes in gefietstquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Leuk zo'n rookbom, maar 3 jaar geleden had je er weinig aantoen kon je amper 2 meter kijken door de mist, dat was epic.
Goeie avond toen gehad ja. Dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Leuk zo'n rookbom, maar 3 jaar geleden had je er weinig aantoen kon je amper 2 meter kijken door de mist, dat was epic.
Zulks een dingen heb ik ook gemaakt. Als je een van de uiteinden niet goed dichtmaakt dan vliegen ze weg ipv te knallen. Dan was al je werk voor niets.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Deze dingen bedoel ik. Je bent wel een half uur bezig per bom om te maken, maar die dingen zijn zo gruwelijk hard. Ik heb nog nooit lomper vernietigingswerk gedaan dan met deze dingen.
Klopt. Daarom duurde het ook zo lang. Je moest die dingen echt "smeden" met een flinke hamer.quote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zulks een dingen heb ik ook gemaakt. Als je een van de uiteinden niet goed dichtmaakt dan vliegen ze weg ipv te knallen. Dan was al je werk voor niets.
Mosterdgas, allesssss.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik hebben onze voorraad fosforgranaten voor Oud en Nieuw al binnen
Bankschroef manquote:Op maandag 5 december 2011 13:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Daarom duurde het ook zo lang. Je moest die dingen echt "smeden" met een flinke hamer.
Ja, dorpen hebben zelfs wedstrijden tegen elkaar. Vorig jaar stronttank omgebouwd tot kanonquote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.
uhu ik probeer ook nog ff wat napalm te fixen op werkquote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik hebben onze voorraad fosforgranaten voor Oud en Nieuw al binnen
Occupy!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Ahahaha geweldig ditquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Zet gewoon je xbox aan, met BF3! en kom online gezellig doenquote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nee, nu eerst maar eens mijn deurbel uitgezet
webcam en alles !!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |