Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo los? er wordt gewoon rustig gereageerd...
quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.
Alleen jammer dat de meeste dingen voor de Amerikanen zijnquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, heb hem al weeeeeeeeeken heur
Oke dan gaan we verder met praten over breezha's en scoota'squote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.
Mja, al is de lay-out wel erg nice op deze manierquote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meeste dingen voor de Amerikanen zijn
Yes!quote:
Mooi toch, harde dreunenquote:
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.quote:
Wij deden het in Apeldoorn altijd,en nu in Tilburg ook nog welquote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.
Weiland?quote:
beter gewoon eigen geknoopte mat van ca. 35m neerleggen en gaan met die banaan, en dan daarna de heg van de buren blussenquote:
Haantjesgedrag. Meer is het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Siervuurwerk vind ik wel mooi, maar de fun van knalvuurwerk heb ik nooit begrepen... Dat vind ik echt zonde van het geld.
Mietjes.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Deze dingen bedoel ik. Je bent wel een half uur bezig per bom om te maken, maar die dingen zijn zo gruwelijk hard. Ik heb nog nooit lomper vernietigingswerk gedaan dan met deze dingen.
Ja maar dat zijn geen bommen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |