En laat hem dan ook meteen allemaal gay ass shit doen. En spam dan ook meteen het hele forum onder met links naar je live stream!quote:
geen politie bellen trouwens, dat wil die, dan heeft ie kans om gratis warm te slapenquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
dit dusquote:
film haar reactie dan! En post die hier, please doe hetquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Occupy Fryslân?quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Kunnen we meteen met z'n allen fappen op z'n vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
film haar reactie dan! En post die hier, please doe het
wat schrijf je battlefield 3 raar.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
Ben lvl 45 geworden in BF3 dus daar heb ik voorlopig ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat schrijf je battlefield 3 raar.
Wat is deze? Yao ming plaatje alles.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
En ik was aan het vliegen en snipenquote:Op maandag 5 december 2011 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
Moet er wel bij vertelen dat het 116 120 stond op moment dat ik inviel.
repost.quote:
Dus?quote:
Camperquote:
Dan had ik niet die score gekregenquote:
Duhquote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan had ik niet die score gekregenalle kils met IAR rende tussen C en B heen en weer.
Dat kan toch wel handig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, telefoon van mijn vriendin.
V: Ja sharp? er zit een kerel voor onze deur![]()
M: Ja dat weet ik
V:![]()
M: Hij wil eten en geld![]()
V: Waarom heb je hem niet weggestuurd? (zit nog steeds in de auto)
M: Vond het leuk om te zien of je er langs komt![]()
V: -
M: Ben je er nog?![]()
V: &^%^$@!#$%![]()
V: (hangt boos op)
maar ze belde 2 minuten later terugof ik die kerel nu toch echt wel weg wilde sturen want ze kwam de auto niet uit
Snap!quote:Op maandag 5 december 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan kan je m ook wel gebruiken he?
geen bewegende beeldquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, telefoon van mijn vriendin.
V: Ja sharp? er zit een kerel voor onze deur![]()
M: Ja dat weet ik
M: Hij wil eten en geld![]()
V: Waarom heb je hem niet weggestuurd? (zit nog steeds in de auto)
M: Vond het leuk om te zien of je er langs komt![]()
M: Ben je er nog?![]()
V: &^%^$@!#$%![]()
V: (hangt boos op)
maar ze belde 2 minuten later terugof ik die kerel nu toch echt wel weg wilde sturen want ze kwam de auto niet uit
sorryquote:
het filmpje is iig wel een beetje leuk, dus goeie compensatiequote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom vind ik deze compilaties zo verslavend![]()
zijn echt duizenden te vinden over wat dan ook maar![]()
[..]
sorry![]()
was even een random voorbeeldje, maar idd wel leuk. Maar met youtube kan ik makkelijk een avondje vullenquote:Op maandag 5 december 2011 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het filmpje is iig wel een beetje leuk, dus goeie compensatie
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Stoma is niet irritant, Stoma is gewoon Stoma. Kutstudent daarentegen is een gruwelijk irritant ventje.
hahaha, chubby @ 7:00!quote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom vind ik deze compilaties zo verslavend![]()
zijn echt duizenden te vinden over wat dan ook maar![]()
[..]
sorry![]()
Danku. Vanwaar deze late props?quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
Props voor de persoon die in het mw3 topic de lapo maakt en iets met bf3 in de titel zet
De fik erin met die data servers!quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
kun je me een PM sturen welke? Als je geluk hebt fix ik het voor jequote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
[MW2 SC #233] Waar we 50 euro betalen voor een HDMI kabel :')quote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
Werk studie, thug life.quote:
Meet bij boz jongens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
hell no! Boy deze jongen gaat chille als een mutherfucker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is goedMoet je nog werken op je verjaardag dan?
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een privéfeestje, VIP's only
Omdat het een verrassing moest blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 8:45 beginnen per week zonder te sterven?
Ik ben gewoon geen ochtend mensquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.
Gewoon een kwestie van wennen. Al moet ik zeggen hoe laat ik ook naar bed ga al is het 4 uur in de nacht ben ik nog rond 8 uur wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen ochtend mens
En natuurlijk ouwehoer ik.
Maar damn ik heb gewoon een ritme waardoor ik pas om 2 uur s'nachts kan slapen, en ja om 7 uur op is dan best vroeg.
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 7:30 beginnen per week zonder te sterven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |