zo ff checkenquote:
Vanochtend dus weer contact opgenomen met dat uitzendbureau om mijn gegevens te laten verwijderen, krijg ik dit terug:quote:
Te mooi om waar te zijn natuurlijk, want als ik nu op de link klik naar mijn profiel zie ik dat ze alleen m'n e-mailadres hebben veranderd, zodat ik niet meer kan inloggen en niet kan zien dat ik nog in de database sta. Ze zijn alleen te dom om te begrijpen dat ik gisteren niet heb uitgelogd en nog steeds toegang tot dat profiel heb.quote:Hoi Freek,
Bedankt voor je bericht! Je bent nu bij ons uitgeschreven.
Mocht je nog aanvullende vragen/problemen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
-
In principe kan je die lui gewoon aanklagen lijkt me?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanochtend dus weer contact opgenomen met dat uitzendbureau om mijn gegevens te laten verwijderen, krijg ik dit terug:
[..]
Te mooi om waar te zijn natuurlijk, want als ik nu op de link klik naar mijn profiel zie ik dat ze alleen m'n e-mailadres hebben veranderd, zodat ik niet meer kan inloggen en niet kan zien dat ik nog in de database sta. Ze zijn alleen te dom om te begrijpen dat ik gisteren niet heb uitgelogd en nog steeds toegang tot dat profiel heb.
Wat een kutbedrijf
Ja, je hebt m al jonge heel stoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, zo'n 3 weken geleden al
[ afbeelding ]
In Amerika ja...?quote:
volgens Nelson vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je hebt m al jonge heel stoer.
Vanaf vandaag of morgen komt ie. In de Xbox nieuwsbrief staat morgen.
[..]
In Amerika ja...?
Wereldwijd was de bedoelingquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, maar bedoelt ie wereldwijd of alleen nog in Amerika?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef Michhas het volgende:
Holy shit deze topic-kaapNeem/'steel' jij wel eens dingen op werk? Ik heb fucking tranen van het lachen hier
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik werk in een gaybar en neem wel eens een kast mee. Ik bedoel, hij is toch leeg.
Busty Babes 16quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ik had wel meer van die film verwacht, laatst pas gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Klopt die is zeker goed, maar dus al gezien!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavondquote:
Zijn er al weer nieuwe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |