SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Goed dat je erover begint... Waar blijft de nieuwe OP?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver. Mijn op nog steeds in spoiler.
Je kent hem wel.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar fct is zo mooi 3 punten ingelopen
en op die kaasventjesquote:
Of met 10 man voor de eigen goal hangen 14.gifquote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopen dat Excelsior ook even gas geeft a.s. woensdag!!
waarom niet met 11?quote:Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of met 10 man voor de eigen goal hangen 14.gif
Voor die epische counterquote:
Daarom "episch"quote:
Oja.quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint... Waar blijft de nieuwe OP?
Zo'n beetje de helft kan er wel uit geloof ik...quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jeffrey, act-f en bambino mogen er ook wel uit.
Mjaquote:Op zondag 4 december 2011 21:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo'n beetje de helft kan er wel uit geloof ik...
Gast van laatst? geen idee wie je bedoeld...zal wel geen indruk gemaakt hebben..quote:Op zondag 4 december 2011 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja
't Wordt steeds een kleiner gezelschap. Die gast van laatst (die 13-jarige) zie ik ook nooit meer
x2quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom kijk ik tóch weer Studio Ajax Voetbal?
Gaat zowaar over Feyenoord - PSV
Justin kan vast wel een chick krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gast van laatst? geen idee wie je bedoeld...zal wel geen indruk gemaakt hebben..
We hebben we een tekort aan leuke vrijgezellige dames die op roodharige heerschers vallen
krijg jij de tyfus!quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin kan vast wel een chick krijgen
quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet grappig man. Helemaal niet grappig
Die tyfus trouwens ook niet.
Henquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef norich het volgende:
dames dames.. een beetje lief tegen elkaar zijn aub
quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin kan vast wel een chick krijgen
Beetje klaarwakker terwijl de wekker om 05:00 gaatquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef norich het volgende:
[..]
Ja prima, ben weer in BocholtMet jou?
Hij gaat voor de milfs, als ie energie heeft om ze te bevredigenquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij kan het, maar doet hij het ook?
Dat doet hij toch wel vakerquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas, waarom zeik jij zo op iedereen?
Bovenstaande aan Justin is juist niet negatief bedoeld, komt miss beetje rot over maar niet zo bedoeld..quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bas, waarom zeik jij zo op iedereen?
Ahh oké. Zo komt het op mij over inddquote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bovenstaande aan Justin is juist niet negatief bedoeld, komt miss beetje rot over maar niet zo bedoeld..
En sy ik heb ff een avond dat ik niet zo lkkr in mn vel zit...
Achjah tis er de maand voor bij mijquote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké. Zo komt het op mij over indd
Kan gebeuren mannooit leuk
Hmmm, dat hoor ik wel vaker mensen zeggen ja. Dat ze een afkeer hebben voor een maand vanwege gebeurtenissenquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Achjah tis er de maand voor bij mij
uhuh het gaat mij meer om de familiedingen die iedereen heeft deze maand...quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, dat hoor ik wel vaker mensen zeggen ja. Dat ze een afkeer hebben voor een maand vanwege gebeurtenissen![]()
Snap ik, maar moet ik daarom tyfus of HIV krijgen?quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
uhuh het gaat mij meer om de familiedingen die iedereen heeft deze maand...
Btje hard gezegd...moet niet..quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik, maar moet ik daarom tyfus of HIV krijgen?
Moet niet, mag wel?quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Btje hard gezegd...moet niet..
Heb liever dat je gezond blijft zodat we nog eens kunnen bierdrinken.
Iedere vaste poster hier gun ik de beste gezondheid...
Kerel, dat was een grapjequote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lees die onderste regel eens goed jonguh!
Doe maar niet, ik ben zeer content met dit voetbalweekendquote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens een goed punt in Studio Voetbal: Douglas had rood moeten hebben. Had al geel, trapt de bal weg en alles...
Rematch
Gebeurt ook niet, maar de arbitrage faalde op dat puntquote:Op zondag 4 december 2011 22:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben zeer content met dit voetbalweekend
Die falen wel vaker met het trekken van kaarten, of het juist niet trekken van kaartenquote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet, maar de arbitrage faalde op dat punt
Eens.quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die falen wel vaker met het trekken van kaarten, of het juist niet trekken van kaarten
Idd, en eigenlijk zouden er ook consequenties aan moeten zitten voor de arbitrage als die de wedstrijd kapot fluiten...quote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.
Die belachelijke regel dat een overtreding waar geel voor is gegeven niet meer kan worden bestraft, moeten ze per direct schrappen
quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij kan het, maar doet hij het ook?
Kan wa, maar ik heb er idd de energie niet voorquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hij gaat voor de milfs, als ie energie heeft om ze te bevredigen
Alweer wat gehoord van t ziekenhuis?quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Kan wa, maar ik heb er idd de energie niet voor
3 januari weer eens naar een neuroloog toe, gaan ze nog eens naar m'n evenwichtsorganen kijken.quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Alweer wat gehoord van t ziekenhuis?
hmm nog niet veel verder dusquote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
3 januari weer eens naar een neuroloog toe, gaan ze nog eens naar m'n evenwichtsorganen kijken.
Zodat je tijdens oud en nieuw nog ff lekker kan kloten met dat lawaaiquote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
3 januari weer eens naar een neuroloog toe, gaan ze nog eens naar m'n evenwichtsorganen kijken.
Ik zie al op tegen kerst... als ik nog maar net aan tafel kan zitten met pa en ma hoe moet dat dan als m'n broertje en z'n chick er bij zitten?quote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat je tijdens oud en nieuw nog ff lekker kan kloten met dat lawaai
That sucksquote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie al op tegen kerst... als ik nog maar net aan tafel kan zitten met pa en ma hoe moet dat dan als m'n broertje en z'n chick er bij zitten?
Met o&n zie ik mezelf eventjes rond 0:00 beneden zitten om dan zsm weer naar boven te vluchten om de rust op te zoeken
Dude dat is gewoon ernstig! Wordt heel hoog tijd dat ze daar wat aan gaan doen..quote:Op zondag 4 december 2011 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie al op tegen kerst... als ik nog maar net aan tafel kan zitten met pa en ma hoe moet dat dan als m'n broertje en z'n chick er bij zitten?
Met o&n zie ik mezelf eventjes rond 0:00 beneden zitten om dan zsm weer naar boven te vluchten om de rust op te zoeken
Eens met Bas.quote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dude dat is gewoon ernstig! Wordt heel hoog tijd dat ze daar wat aan gaan doen..
Ja en dan liever gister als vandaag. Hier kun je toch niet mee blijven lopen of hiermee kunnen ze je toch niet laten lopen?quote:
Preciesquote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan liever gister als vandaag. Hier kun je toch niet mee blijven lopen of hiermee kunnen ze je toch niet laten lopen?
Mehquote:Op zondag 4 december 2011 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Chuck Norris does not need Twitter...he is already following you.
Mja, ik ben het echt spuugzat dat ik gewoon niks anders kan dan als een raseckte nerd op m'n zolderkamertje zittenquote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan liever gister als vandaag. Hier kun je toch niet mee blijven lopen of hiermee kunnen ze je toch niet laten lopen?
Ja dat lijkt me ook. Je zit gewoon in een isolement nu.quote:Op maandag 5 december 2011 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik ben het echt spuugzat dat ik gewoon niks anders kan dan als een raseckte nerd op m'n zolderkamertje zitten
Ik kijk zo enorm uit naar de dag dat iemand zegt: "we hebben dit gevonden en we gaan er dat aan doen", en dat ik dan heel snel weer de oude ben, want dit is klote. Heel erg klote.
Yup, sociaal leven totaal naar de kloten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Je zit gewoon in een isolement nu.
Heerlijk voor 2 dagen af en toe, maar jij loopt er al maanden meequote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sociaal leven totaal naar de kloten.
Als het straks beter is gaan we het vierenquote:Op maandag 5 december 2011 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, sociaal leven totaal naar de kloten.
Inmiddels bijna een jaarquote:Op maandag 5 december 2011 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerlijk voor 2 dagen af en toe, maar jij loopt er al maanden mee
Met flink wat Grolsch, metal en rondborstige blondinesquote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het straks beter is gaan we het vieren
Ok dat moet dus ergens in twente zijnquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met flink wat Grolsch, metal en rondborstige blondines
Uiteraardquote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ok dat moet dus ergens in twente zijn
Count me inquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met flink wat Grolsch, metal en rondborstige blondines
Dan gaan we wat pitchers in de Stam (zo heet die tent toch?quote:
........And I'm no longer in.quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Redbaron het volgende:
Ik doe alleen niet meer aan metal.. doe mij maar negermuziek
De Stamquote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan we wat pitchers in de Stam (zo heet die tent toch?) doen
;iquote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
........And I'm no longer in.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
........And I'm no longer in.
Klopt, de Stamquote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan gaan we wat pitchers in de Stam (zo heet die tent toch?) doen
Volgende keer de parkieten doodstampen.quote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, viel pas om 5u in slaap en werd om 9u weer wakker door het gekrijs van een van m'n parkieten... ik met m'n ochtendhumeur uit bed, naar de kooi en dat beest in d'r gezicht schreeuwen dat ze d'r godverdomse kutbek moet houden
Het was wel meteen stil
Huhu ;iquote:Op maandag 5 december 2011 11:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende keer de parkieten doodstampen.
"Whehehehe, ik heb de parkieten toch gekocht."
Matige garp.
Waarom lees ik dat heel erg fout?quote:Op maandag 5 december 2011 15:40 schreef 100% Tukker het volgende:
KOM OP, DAVID! TRA-LA-LA-LA-LA! KOM OP, DAVID! TRAAAAAAAA-LA-LA-LA-LA-LA!
Omdat je een vies mannetje bent?quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom lees ik dat heel erg fout?
Is het kapot?quote:Op maandag 5 december 2011 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Zoo besloten dat de swift definitief de deur uit gaat!
Wordt gewoon te duur grapje
quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat je een vies mannetje bent?
Het hok heeft de airco kapot idd, en heeft al meerdere dingen kapot gehad.quote:
Veel plezier met je Twingo ;iquote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het hok heeft de airco kapot idd, en heeft al meerdere dingen kapot gehad.
Daarbij is het verbruik niet positief en aangezien ik binnenkort ws elke dag op en neer kan naar Oldenzaal maar besloten om voor een klein goedkoper ding te gaan
BLACK sabbathquote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Redbaron het volgende:
Ik doe alleen niet meer aan metal.. doe mij maar negermuziek
quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
BLACK sabbath
the BLACK dahlia murder
het algehele genre BLACK metal.
Hoe neger wil je 't hebben?
Geyle auto jonguh!quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel plezier met je Twingo ;i
Alleen dan wel handgeschakeld.quote:Op maandag 5 december 2011 17:59 schreef norich het volgende:
Bas, neem een Starslet. Bazenauto's, lekker degelijk en mooi klein![]()
quote:
Koop je toch mooi zo'n ouwe belastingvrije gestapo-mercedes op diesel?quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Het hok heeft de airco kapot idd, en heeft al meerdere dingen kapot gehad.
Daarbij is het verbruik niet positief en aangezien ik binnenkort ws elke dag op en neer kan naar Oldenzaal maar besloten om voor een klein goedkoper ding te gaan
Ik ben idd wel aan het kijken naar een starslet, maar dan wel Glanza Vquote:Op maandag 5 december 2011 17:59 schreef norich het volgende:
Bas, neem een Starslet. Bazenauto's, lekker degelijk en mooi klein![]()
Helaas, ik heb nog geen vrouwtjes voor me werken in de rosse buurtenquote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koop je toch mooi zo'n ouwe belastingvrije gestapo-mercedes op diesel?
[ afbeelding ]
Beh. Niet mijn dingquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben idd wel aan het kijken naar een starslet, maar dan wel Glanza V![]()
http://auto.marktplaats.n(...)7IlY1&fta_ind=3&fs=1
Ik welquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben benieuwd wie er vanaf morgen nog post. Allemaal wel lief geweest dit jaar?
ow, wie = jij dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:18 schreef UltrasVAKP het volgende:
Remco ik ben Robin hoor en niet die TwenteFC die zo achterlijk zit te posten alsof hij er verstand van heeft in het Twente topic heheh.
Ik was zondag ook gewoon in Utregg dus ik kon onder de wedstrijd helemaal niet posten daar..
meestal wel lief geweest en tot op heden nog aanwezigquote:Op maandag 5 december 2011 19:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedenavond
Ben benieuwd wie er vanaf morgen nog post. Allemaal wel lief geweest dit jaar?
Dat zeg ik, ik ben Robin.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
ow, wie = jij dan?
[..]
meestal wel lief geweest en tot op heden nog aanwezig
Haha niet erg hoor. Maar ik las het Twente topic hier terug en ik had het gevoel dat je dacht dat ik (Robin) de user TwenteFC ben..quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik las te snel, my badsorry Robin
Ik snap er niks meer van. Maak anders een infogram...quote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha niet erg hoor. Maar ik las het Twente topic hier terug en ik had het gevoel dat je dacht dat ik (Robin) de user TwenteFC ben..
Maar dat is DirkzZzZ of hoe heette die knakker ooit
dat dacht ik inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 19:59 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha niet erg hoor. Maar ik las het Twente topic hier terug en ik had het gevoel dat je dacht dat ik (Robin) de user TwenteFC ben..
Maar dat is DirkzZzZ of hoe heette die knakker ooit
Juist.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik inderdaadmaar TwenteFC is dus DirkzZzZ?
beter dan Heraclesquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ah het fc twente topic hier?
Sorry![]()
quote:
Jonge ik whatsappen maar jij reageerde nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien laatst in 't Polman.
Denk je echt dat ik naar de wand ga lopenquote:Op maandag 5 december 2011 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jonge ik whatsappen maar jij reageerde niet
nopequote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen pakjesavond aan het vieren?
Ik ook niet!quote:
Jij nog iets leuks gedaan ?quote:
Heb de hele avond (lees 2 uurtjes) lopen prutsen aan de adapter van mijn laptop. Was kapot bij het snoer, afgelopen weekend vergeten mee te nemen naar mijn schoonvader. Dus nu zelf maar amateuristisch wat gefixt zodat ik tot het komende weekend gewoon mijn laptop gebruiken kan. Ik ben trots op mezelfquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij nog iets leuks gedaan ?
(of heb ik ergens over heen gelezen?)
Nee al jaren niet meer.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hey Selma
Doe/deed je nog aan satanklaas?
* TheGirlNextDoor maakt nog zo'n zak met pepernoten voor Selma..quote:
en wij natuurlijk ookquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb de hele avond (lees 2 uurtjes) lopen prutsen aan de adapter van mijn laptop. Was kapot bij het snoer, afgelopen weekend vergeten mee te nemen naar mijn schoonvader. Dus nu zelf maar amateuristisch wat gefixt zodat ik tot het komende weekend gewoon mijn laptop gebruiken kan. Ik ben trots op mezelf
Ja?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor maakt nog zo'n zak met pepernoten voor Selma..
Met gedichtje?
Sinterklaas en Zwarte Pietquote:
Wat lief!quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet
Een Nederlandse traditie, maar voor Selma hoeft dat allemaal niet
Ze is nog jong van geest
En mist dan ook liever geen enkel goed feest
Daarom nu een zak pepernoten voor haar
Zodat ze het Sinterklaasfeest niet helemaal mist dit jaar
quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
![]()
volgende meet ga ik je zo knuffelen he![]()
Nog niet, kan natuurlijk altijd komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Oké, misschien dat ik ook een keer kom. Haha ik zei kom.quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog niet, kan natuurlijk altijd komen
Leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Oké, misschien dat ik ook een keer kom. Haha ik zei kom.
Ben wel een keer geweest 2 jaar geleden ofzo?! Met dat bowlen toen.. toen was ik nog klein en lief.quote:
Toen was ik er nietquote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ben wel een keer geweest 2 jaar geleden ofzo?! Met dat bowlen toen.. toen was ik nog klein en lief.
Ik ben iets volwassener als destijds, maar af en toe laat ik mij nog makkelijk provoceren vooral onder invloed van het ene of genequote:Op maandag 5 december 2011 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen was ik er niet![]()
Ben je nog steeds zo'n relschoppertje?
Orgie hebben we een aantal topics geleden besprokenquote:Op maandag 5 december 2011 21:23 schreef Redbaron het volgende:
Ik probeer altijd te komen, ook op de meets
mooi werk kerel, mooi werk...quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ik ben iets volwassener als destijds, maar af en toe laat ik mij nog makkelijk provoceren vooral onder invloed van het ene of gene
Ik ben in ieder geval niet meer zo kinderachtig en heb geleerd dat niet iedereen persé naar mij hoeft te luisteren![]()
Verder gaat het heel goed.
Klinkt goed!quote:Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ik ben iets volwassener als destijds, maar af en toe laat ik mij nog makkelijk provoceren vooral onder invloed van het ene of gene
Ik ben in ieder geval niet meer zo kinderachtig en heb geleerd dat niet iedereen persé naar mij hoeft te luisteren![]()
Verder gaat het heel goed.
Jij klein?quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ben wel een keer geweest 2 jaar geleden ofzo?! Met dat bowlen toen.. toen was ik nog klein en lief.
whehe, zie 'm staanquote:Op maandag 5 december 2011 21:36 schreef UltrasVAKP het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurwerkje afgestoken in Odense, nog niet altijd braaf dus hihi.
vergeleken met jou is heel ToF klein volgens mijquote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha, dat is beetje overdreven inderdaad.
1.98m.quote:Op maandag 5 december 2011 21:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vergeleken met jou is heel ToF klein volgens mij
fixedquote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die 3 cm
Die compenseer ik wel
Gewoon, vanaf de kop gemetenquote:Op maandag 5 december 2011 21:40 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Haha met of zonder haar? Ik ben nog steeds vrij kaal namelijk.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij bent klein maar fijn, dat is anders
pa doem tsssquote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met die andere 3/4 cm van hem gok ik
Agreedquote:Op maandag 5 december 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij bent klein maar fijn, dat is anders
quote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Meisjes moeten ook stuk kleiner zijn, al is dit wel bijna weer té hehe.
Hoé iets meer kilo's? Meer dan 183?quote:
Ik ben chauffeur he, maar de weegschaal begon te flippenquote:Op maandag 5 december 2011 21:45 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Hoé iets meer kilo's? Meer dan 183?
Ik ben sinds augustus al 6 kilo afgevallenDoet dat zware kutwerk toch nog wat goeds
quote:Op maandag 5 december 2011 21:36 schreef UltrasVAKP het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurwerkje afgestoken in Odense, nog niet altijd braaf dus hihi.
Dat weet ik. 's morgens 10 uur gehaktbal mayo ?quote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben chauffeur he, maar de weegschaal begon te flippen
Ja ja ja zo ging dat ook. OEIEIOEOIEOIEOIOI als ze maar geen foto maken en ik nu stadionverbodje krijg nononononoquote:
maak ze gek Robin!!quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ja ja ja zo ging dat ook. OEIEIOEOIEOIEOIOI als ze maar geen foto maken en ik nu stadionverbodje krijg nononononoMaar nu post ik de foto zelf op internet, omgekeerde wereld wtfux.
Haha ik zit iets boven m'n ideale gewicht.. zit tegen de 90kg aan en ik let niet echt op wat ik eet, zolang t maar niet teveel vet is.quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat weet ik. 's morgens 10 uur gehaktbal mayo ?
Ik denk vanaf na de bouwvak serieus aan wat ik eet en zuip de hele week en het werkt welEn dan lekker hele dag pokkelen op de bouw en het werpt zijn vruchten wel af.
Wat ik snuif in het weekend maakt me dan weinig uit.
En dan noemen ze mij dik!quote:Op maandag 5 december 2011 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha ik zit iets boven m'n ideale gewicht.. zit tegen de 90kg aan en ik let niet echt op wat ik eet, zolang t maar niet teveel vet is.
Nu alleen t vet omtoveren in spiermassa..brede bas=win
Geintje tussen David, Bas en mijquote:
Laat zien dan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef UltrasVAKP het volgende:
Zaterdag bij een gek feest nog een foto waar ik in blote balg op sta gemaakt, schaamde wel een beetje maar denk dat een ieder hier jaloers is op mij. [/ego]
Hoppa, Selma natte voeg hebben.quote:
Echt nietquote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoppa, Selma natte voeg hebben.
quote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef UltrasVAKP het volgende:
Zaterdag bij een gek feest nog een foto waar ik in blote balg op sta gemaakt, schaamde wel een beetje maar denk dat een ieder hier jaloers is op mij. [/ego]
Oh dan mag ik nog een uurtje YESquote:
Nice, Robinquote:Op maandag 5 december 2011 22:03 schreef UltrasVAKP het volgende:
Mooi op tijdquote:Op maandag 5 december 2011 23:47 schreef Under_Score het volgende:
goeinoamd.
zo lekker pizzatje uit den oven.
Eet je op 't werk niet dan?quote:
Geen bammetjes met dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef Under_Score het volgende:
nee. eten is daar niet te pruimen meestal, en veel te duur.
quote:
Als Chuck Norris aan de schijt is heet hij Chuck Noritquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als jij 5 euro hebt en Chuck Norris heeft ook 5 euro, heeft hij meer.
Trusten
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Chuck Norris aan de schijt is heet hij Chuck Norit
Chuck Norris kan niet aan de schijt raken. Hij eet staal als ontbijt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Chuck Norris aan de schijt is heet hij Chuck Norit
Ja maar hij poept dan H-balkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Chuck Norris kan niet aan de schijt raken. Hij eet staal als ontbijt.
OJaquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij bepaalt zelf wat hij poept en hoe het ruikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen horloge hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
met wat dan?quote:
Hij was best lekker, hè!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb best zin in een saucijzenbroodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |