quote:ff terug komend op hoe-die-nie z'n verhaal dan....willen we ook wel weten of je een neger ben ??
Op donderdag 11 juli 2002 19:35 schreef dagizmo het volgende:
Vleeslul van 18.1 cm
quote:Foto?
Op donderdag 11 juli 2002 19:35 schreef dagizmo het volgende:
Vleeslul van 18.1 cm
quote:nee man, ik ben geen neger
Op donderdag 11 juli 2002 19:42 schreef KumA het volgende:[..]
ff terug komend op hoe-die-nie z'n verhaal dan....willen we ook wel weten of je een neger ben ??
quote:das bloedWORST
Op vrijdag 12 juli 2002 03:09 schreef __Nite.Writer__ het volgende:
bloedlullen zijn lekkerder en spannender
ps, je dient niet op een lul te kauwen
Normaal gesproken is hij niet al te klein, maar in koud water kan hij wel klein worden, terwijl hij redelijk groot en behoorlijk dik is als ik een erectie heb. Mijn voorhuid heeft het er maar moeilijk mee.
[edit]
Overigens wel grappig, als je zit waar al die huid van een erectie vandaan moet komen. Mijn ballen hangen normaal dus echt een stuk lager als ik geen erectie hebt, en dan is de huid ook heel zacht met plooien.
Is dat een algemeen fenomeen?
[/edit]
quote:Ja, Paardelul heet dat Jolly Jumper.
Op donderdag 11 juli 2002 17:02 schreef Lopat het volgende:
Ik heb een vleeslul die in erecte versie een bloedlul wordt..het grootste verschil tussen die twee is exact 18.2 cm...
quote:Modjes, ik heb hier een user die hoognodig z'n naam moet aanpassen of een plastisch chirurg moet bezoeken.
Op vrijdag 19 juli 2002 02:21 schreef KOE het volgende:
* KOE is trots op z'n bloedlul!
PERVERT !!!!
en btw, ik heb een Hans Worst, jammer dat die er niet bij stond , half Nederland lijdt eraan.
quote:
Op vrijdag 19 juli 2002 02:28 schreef popolon het volgende:[..]
Modjes, ik heb hier een user die hoognodig z'n naam moet aanpassen of een plastisch chirurg moet bezoeken.
PERVERT !!!!
quote:Doe mij maar een groeidiamant dan, diamonds are a girls best friend tenslotte ! Enne ik hou wel van positieve verrassingen.
Op vrijdag 19 juli 2002 09:42 schreef Gert het volgende:
Wat klinkt dat smerig zeg, 'bloedlul' en 'vleeslul'. Je hebt het wel over het prettigste stukje lichaam dat we bezitten hier! Is er niet wat respectvollers te bedenken dan die onsmakelijke, plastische en lompe benamingen hierboven?
Bijvoorbeeld, bloedlul (gadver) wordt groeidiamant, vleeslul (gadver) wordt een carnivanvoren. Maar misschien zijn er nog wel mooiere alternatieven.
quote:...en ik verras graag mensen
Op vrijdag 19 juli 2002 23:37 schreef turfie1 het volgende:[..]
Doe mij maar een groeidiamant dan, diamonds are a girls best friend tenslotte ! Enne ik hou wel van positieve verrassingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |