quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog een vraagje dat mij te binnen schiet.
Normaliter werk ik op zondag maar gezien het feit dat AH dicht is op 1e kerstdag, hoe zit het dan met loon? Heb namelijk wel eens gehoord dat je alsnog uitbetaald wordt, omdat het toch je werkdag is.
Ah, zuur. Hoorde dat dit vaak juist wel gedaan wordt bij andere werkgevers.quote:Op zondag 4 december 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij krijg je dat niet uitbetaald hoor.
Als het goed is wel hoor, om dezelfde reden dat het als je wel open was geweest 300% zou zijn. Je moet dan wel van de afgelopen x weken zoveel keer op zondag hebben gewerkt (ik dacht 4 van de 12 ofzo). Maar check het even bij je (A)SM die kan het je zo zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Aha duidelijk, thanks
Nog een vraagje dat mij te binnen schiet.
Normaliter werk ik op zondag maar gezien het feit dat AH dicht is op 1e kerstdag, hoe zit het dan met loon? Heb namelijk wel eens gehoord dat je alsnog uitbetaald wordt, omdat het toch je werkdag is.
officieel wel ja, maar die dingen worden volgens mij handmatig besteld (zoiets begreep ik iig) dus het kan best dat er wat over zijn en je er dan gewoon een mee kan nemen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Volgens mij moet je voor 1 november in dienst zijn voor een kerstpakket.
Zou je eens bij je SM na moeten vragen. Die moet volgens mij elk jaar een lijst opsturen hoeveel kerstpakketten hij nodig heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef monsterd. het volgende:
Ik vraag me af in welk filiaal mijn kertpakket straks ligtBen sinds deze week weer overgeboekt naar mijn "oude" filiaal.. Werk overigens 4,5 jaar bij de appie.. Zou het niet zo leuk vinden als ik geen kertpakket krijg omdat het fout gaat administratief
Ik ben er pas sinds januari 2009quote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wordt ook elk jaar minder. Die van 2008 was de BOM
[ afbeelding ]
Die was echt geweldig ja, we blijven hoopvol voor dit jaarquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:06 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Wordt ook elk jaar minder. Die van 2008 was de BOM
[ afbeelding ]
Idd ook geen cd gezien toen..quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:00 schreef bigbass het volgende:
[..]
Die was echt geweldig ja, we blijven hoopvol voor dit jaar
Die cd heb ik niet gehad trouwens...
Met troepquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:31 schreef Alopex het volgende:
Die van 2008 was echt top. Ben benieuwd waar ze ons dit jaar mee verrassen.
Haha! Ik hoorde ook slechte verhalen over die wassabi nootjes. Heb me er dan ook maar niet aan gewaagdquote:Op woensdag 7 december 2011 00:12 schreef einschtein het volgende:
Die zeezout chips + die zoutjes van vorig jaar. Ging bijna over me nek van die chips.
Hoe zit het als je een wisselwerking hebt. Oftewel de ene week werk je op zaterdag en je collega op zondag, de volgende week werk jij op zondag en je collega op zaterdag etc. en je volgens dat rooster op zondag moet werken in de week van Kerst oftewel 1e Kerstdag?quote:Op woensdag 7 december 2011 00:51 schreef ikbenschipper het volgende:
AH Betaald gewoon als je normaal moet werken en nu vanwege kerst dicht bent. Alleen niet 200% dan.
28 november was de deadline voor de kerstpakketten. Echter kan je als SM/ASM nHog wel extra pakketen aanvragen voor mensen die later in dienst komen. (zo lang de voorraad strekt)
Vaak waren de artikelen in het kerstpakket voor de klant weer TUS zoals de gelukskoekjes en de Merneques
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |