okquote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die van mij komt pas morgen aan op je rekening.
ING -> ABNAMRO
Kan je mij 'n lijstje mailen van de nieuwende betalende leden? (ik heb het lijstje uit de OP al in TS verwerkt)quote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen hoe oud ik ben?
Bedankt voor je betaling FF
Ik heb nog een betaling ontvangen maar ABNAMRO ligt plat dus kan niet checken. @Mike, is jou betaling nog gelukt?
Godver say whut?quote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]![]()
Vraagje, klopt het dat indien je zonder suppressor vuurt als support dat je locatie verschijnt op de minimap bij de tegenpartij?
Doe ik vanavond. Dan kan ik gelijk mijn rekening checken of ik er geen gemist heb.quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kan je mij 'n lijstje mailen van de nieuwende betalende leden? (ik heb het lijstje uit de OP al in TS verwerkt)
Die aa is binnen 10 sec terug maar toch.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef JK het volgende:
Check dan meteen even of mijn extra betaling t/m februari binnen is op je bankrekening.
Ik heb het donderdag of vrijdag overgemaakt.
C4 op de heli plakken van een teammaat is idd not done, maarja zoals al gezegd moeten de admins overdags werken, om 's avonds weer te kunnen spelen.
Wel goed uitgezocht Dennis, van die tv-missile!
Maar wat is de respawntijd van dat ding?
En de OP moet nog worden aangepast vwb de adminchange.
Hmm is het niet zo, net als bij een tank, dat wanneer er een teammaat in de tank zit je de tank niet meer kan opblazen?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef JK het volgende:
Check dan meteen even of mijn extra betaling t/m februari binnen is op je bankrekening.
Ik heb het donderdag of vrijdag overgemaakt.
C4 op de heli plakken van een teammaat is idd not done, maarja zoals al gezegd moeten de admins overdags werken, om 's avonds weer te kunnen spelen.
Wel goed uitgezocht Dennis, van die tv-missile!
Maar wat is de respawntijd van dat ding?
En de OP moet nog worden aangepast vwb de adminchange.
Heli kreeg een klap, zodat ik binnen 3 seconden nose down naar de grond ging.quote:Op maandag 5 december 2011 15:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm is het niet zo, net als bij een tank, dat wanneer er een teammaat in de tank zit je de tank niet meer kan opblazen?
Dat heb ik namelijk eens gehad. Ik had een tank vol C4 geplakt en ineens stapte er een teammaat in vlak voordat ik op detonate drukte. Maar de tank had geen schrammetje
Ah dat is wel een naaistreek inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heli kreeg een klap, zodat ik binnen 3 seconden nose down naar de grond ging.
Zet ik erbijquote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef JK het volgende:
Check dan meteen even of mijn extra betaling t/m februari binnen is op je bankrekening.
Ik heb het donderdag of vrijdag overgemaakt.
C4 op de heli plakken van een teammaat is idd not done, maarja zoals al gezegd moeten de admins overdags werken, om 's avonds weer te kunnen spelen.
Wel goed uitgezocht Dennis, van die tv-missile!
Maar wat is de respawntijd van dat ding?
En de OP moet nog worden aangepast vwb de adminchange.
Vanavond even testen met iemand in de tank.quote:Op maandag 5 december 2011 15:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm is het niet zo, net als bij een tank, dat wanneer er een teammaat in de tank zit je de tank niet meer kan opblazen?
Dat heb ik namelijk eens gehad. Ik had een tank vol C4 geplakt en ineens stapte er een teammaat in vlak voordat ik op detonate drukte. Maar de tank had geen schrammetje
Die is gepland maar nog niet uit helaas. zou wel geinig zijn inderdaad. Ik heb wel een BF3 stats app erop staan.quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef robuust89 het volgende:
Ik kan geen battlelog app vinden in de AppStore, zou wel handig zijn
Ik heb in principe tijd zat, zeker s'ochtends en overdag, mocht het nu helemaal uit de klauw lopen en niet meer bij te houden zijn dan wil ik best wel bijspringen om overdag de server in de gaten te houden hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vergeef me mijn excuus maar ik moet een bedrijf draaien door de week.Maar toegegeven we hebben overdag geen admin capaciteit al ligt daar onze focus ook niet. Overdag is het aantal boffers op de server minimaal maar we moeten wel aan de goede naam van onze server denken.
Ik zal met de admins bespreken hoe we het gat overdag beter kunnen invullen. Voorlopig mag je hier een naam posten met reden en er zijn altijd wel admins die het bericht oppikken en actie ondernemen.
Sta mij dan ook toe om te verzoeken voor een bijdrage aan de bof server van 2euro per maand.
quote:We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.
It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.
The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.
The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.
Bugfixes
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed
Balance Tweaks
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals
Min player requirements
Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.
Our plan for the future is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
Je moet hem ook gewoon flanken.. afleiden en flanken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:58 schreef dennis3d het volgende:
Ik weet hoe de aa op de us boot kapot moet.
Met 2 tv missles
mjah, ik heb in een wat eerder potje op Seine Crossing ook gewoon lopen 'spawn rapen', want ik wilde die vlag hebben, en als er dan poppetjes opduiken (en ik wist ook ongeveer waar ze zouden opduiken) dan schiet ik gewoon. Maar ik voelde me af en toe wel een beetje schuldig, maar je moet toch wat als je die vlag wil hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende games gespeeld, maar nog nooit heeft een game als battlefield mij zo agressief gemaaktWordt echt helemaal gestoord van die keren dat ik onterecht doodgaat, of dat ik binnen 1 seconde na spawn weer afgeknald.
Frustrerend kut-spel is het eigenlijk
Je wordt vanzelf wel beterquote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende games gespeeld, maar nog nooit heeft een game als battlefield mij zo agressief gemaaktWordt echt helemaal gestoord van die keren dat ik onterecht doodgaat, of dat ik binnen 1 seconde na spawn weer afgeknald.
Frustrerend kut-spel is het eigenlijkEn dan heb ik het nog niet eens over Origin gehad
Faalprogramma van de eeuw
quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende games gespeeld, maar nog nooit heeft een game als battlefield mij zo agressief gemaakt![]()
Je moet de tekst van het BoF strijdlied uit je hoofd lerenquote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef KroodjeBip het volgende:
Zijn er nog vereiste om in BOF te komen, meer voor de fun of serieus ?
Die heb ik wel flink geoefend en wil hem ook graag laten horen op TSquote:Op maandag 5 december 2011 17:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Je moet de tekst van het BoF strijdlied uit je hoofd leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |