quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wat zei de woonmaatschappij tien je hen opbelde om het te vragen?
Waarschijnlijk: "Wij zijn maandagochtend vanaf 9:00h bereikbaar"quote:Op zondag 4 december 2011 12:31 schreef Tinos85 het volgende:
Wat zei de woonmaatschappij tien je hen opbelde om het te vragen?
Nee zien ze niet als inkomen, en ja ouders kunnen als het goed is garant staan.quote:Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef rissy89 het volgende:
Oke, dus er zou wel een mogelijkheid moeten zijn? Ik krijg trouwens aan studiefinanciering en wat ik erbij leen al 700 binnen. dit zou al meer dan voldoende voor alleen de huur moeten zijn. Ik weet alleen niet of ze studiefinanciering ook accepteren en of ze dit dus zien als inkomsten
Edit; Ik vergeleek woningnet teveel met Woonnet Haaglanden.quote:Op zondag 4 december 2011 12:45 schreef vincm het volgende:
De sociale woningbouw maakt het niks uit of je genoeg verdient, alleen als je teveel verdient (36k per jaar of meer), om scheefwonen te voorkomen.
Zie het maar zo: misschien heb je pas een maand een baan en wilde je direct uit huis, dan heb je voor dit jaar een superlaag jaarinkomen en zou je de woning niet mogen?
Ik werk bij een woningcorporatie en stel o.a. de contracten op... Wij accepteren geen ouders die garant staan.quote:Op zondag 4 december 2011 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zien ze niet als inkomen, en ja ouders kunnen als het goed is garant staan.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef tuintegel het volgende:
Staat er op woningnet geen minimum en maximum inkomen vermeld voor de betreffende woning? Dan heb je je antwoord al.
Bij de mijne, en bij een aantal kennissen die bij andere woningbouwverenigingen huren kan het wel. Ligt er dus maar net aan waar je gaat huren.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik werk bij een woningcorporatie en stel o.a. de contracten op... Wij accepteren geen ouders die garant staan.
[..]
Stufi is voor je studie... geen inkomen. En je wilde al gaan samenwonen? Waarom sta je dan alleen ingeschreven?quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef rissy89 het volgende:
Jaa ik dacht dat mn studiefinanciering wel als inkomen gezien zou worden! En als ik ergens zou gaan wonen wou ik ook sowieso gaan samenwonen waardoor het ook gelijk weer betaalbaar is.
Overleg met de woningcorporatie.. Zij willen ook graag snel verhuren.quote:Ik ben dankzij een loting op nummer 1 gekomen, dus eigenlijk had ik dit ook helemaal niet zien aankomen. haha (ik sta zelf nog geen 3 jaar ingeschreven, dus dit is echt een buitenkansje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |