Dat.quote:Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Bill_E het volgende:
Huis moet schoon opgeleverd worden. Maar waarom vraag je het niet vooraf?
Je kan met de woningbouw altijd overleggen wat je graag nieuw wil en om welke reden. Dan krijg je vanzelf te horen wat ze wel en niet doen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef rissy89 het volgende:
Jaa ik zal het inderdaad vooraf even vragen!
Er zijn gewoon nog meer dingen die gedaan moeten worden. De keuken is heeeeeeel oud en de badkamer is ook echt zwaar verwaarloosd. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, of dit vanuit hun aangepast word.
Mijn keuken is afgelopen zomer helemaal gerenoveerd. Ik hoefde alleen een bijdrage voor de nieuwe tegels te doen. Mijn badkamer heb ik laten verbouwen, kamer erbij getrokken en daarvoor ben ik redelijk in huur omhoog gegaan. Maar het hernieuwde woongenot is dat meer dan waard. Wat eerst mijn hele badkamer was, is nu mijn inloopdouche geworden.quote:Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef rissy89 het volgende:
Inderdaad! dan zou ik dus met hun even duidelijk moet overleggen wat ik echt een noodzaak vind om aan te pakken. (zoals de stankgeur, want daar wil geen normaal mens in leven)!
Dan weet ik nu in iedergeval dat het dus wel voorkomt dat woningbouw aan rennovaties doet zodra dit ECHT nodig is.
De woningbouwvereniging is redelijk verplicht de woning verhuurbaar opteleveren, dat betekend in iedergeval schoonmaken zodat de lucht verdwijnt maar verder schoonmaken en opknappen is voor jezelf.quote:Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef rissy89 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een paar vragen. Ik sta bijna 3 jaar ingeschreven bij woningnet en heb gereageerd via lotingen die wekelijks worden aangeboden. Nu ben ik op nummer 1 terecht gekomen en mag ik de woning bezichtigen. Ik ben al langs geweest en vindt de woning hartstikke leuk! Het probleem is dat er een smerige vrouw heeft gewoond met honden en katten die het hele huis hebben onder gepist!! Zodra je binnen komt ruik je deze stank dus al.
Is de woningbouw/woningnet verplicht om dit grondig te reinigen? Of wordt dat mn eigen probleem als ik ja zeg?
Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen of dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef rissy89 het volgende:
Nou dat klinkt hartstikke goed! Duurde het lang voordat alles gedaan werd?
Alleen als je geluk hebt. De ene woningbouwvereniging is soepeler dan de andere. Hetzelfde geld voor de medewerkers die gaan over het onderhoud/vervangen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef rissy89 het volgende:
Jaa ik zal het inderdaad vooraf even vragen!
Er zijn gewoon nog meer dingen die gedaan moeten worden. De keuken is heeeeeeel oud en de badkamer is ook echt zwaar verwaarloosd. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, of dit vanuit hun aangepast word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |