abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105161260
Hallo allemaal,

Ik zit met een paar vragen. Ik sta bijna 3 jaar ingeschreven bij woningnet en heb gereageerd via lotingen die wekelijks worden aangeboden. Nu ben ik op nummer 1 terecht gekomen en mag ik de woning bezichtigen. Ik ben al langs geweest en vindt de woning hartstikke leuk! Het probleem is dat er een smerige vrouw heeft gewoond met honden en katten die het hele huis hebben onder gepist!! Zodra je binnen komt ruik je deze stank dus al.

Is de woningbouw/woningnet verplicht om dit grondig te reinigen? Of wordt dat mn eigen probleem als ik ja zeg?

Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen of dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
  zondag 4 december 2011 @ 12:25:47 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_105161288
Huis moet schoon opgeleverd worden. Maar waarom vraag je het niet vooraf?
  zondag 4 december 2011 @ 12:29:14 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105161372
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Bill_E het volgende:
Huis moet schoon opgeleverd worden. Maar waarom vraag je het niet vooraf?
Dat.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_105161387
Jaa ik zal het inderdaad vooraf even vragen!

Er zijn gewoon nog meer dingen die gedaan moeten worden. De keuken is heeeeeeel oud en de badkamer is ook echt zwaar verwaarloosd. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, of dit vanuit hun aangepast word.
  zondag 4 december 2011 @ 12:30:02 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105161396
K&W ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_105161415
K&W? hahaha waarom weet ik niet wat dat is?
  zondag 4 december 2011 @ 12:31:43 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105161450
Veel woningbouwverenigingen bieden renovaties aan. Als volgens hen de keuken of badkamer toe is aan renovatie, is die verbouwing kosteloos (behalve nieuwe tegels en extra's die niet zijn inbegrepen).
Vinden zij dat het er nog mee door kan, kun je het tegen huurverhoging laten uitvoeren.

Informeer dus ook daar naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 4 december 2011 @ 12:32:05 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_105161464
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef rissy89 het volgende:

Er zijn gewoon nog meer dingen die gedaan moeten worden. De keuken is heeeeeeel oud en de badkamer is ook echt zwaar verwaarloosd. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, of dit vanuit hun aangepast word.
Je kan met de woningbouw altijd overleggen wat je graag nieuw wil en om welke reden. Dan krijg je vanzelf te horen wat ze wel en niet doen.

Maar is een keuken, badkamer, voordeur of raam naar de klote, dan mag je best eisen dat ze dit vernieuwen. Het is beter dit vooraf te overleggen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 4 december 2011 @ 12:32:36 #9
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_105161479
Klussen & Wonen dat is K&W
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_105161584
Inderdaad wat iedereen zegt. Als ik zou jou was zou ik het liefst de afspraken dan op papier laten zetten. Je weet maar nooit als je het huis accepteert en de woningbouwvereninging niet doet wat er is afgesproken.
pi_105161633
Inderdaad! dan zou ik dus met hun even duidelijk moet overleggen wat ik echt een noodzaak vind om aan te pakken. (zoals de stankgeur, want daar wil geen normaal mens in leven)!

Dan weet ik nu in iedergeval dat het dus wel voorkomt dat woningbouw aan rennovaties doet zodra dit ECHT nodig is.
  zondag 4 december 2011 @ 12:40:40 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105161735
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:37 schreef rissy89 het volgende:
Inderdaad! dan zou ik dus met hun even duidelijk moet overleggen wat ik echt een noodzaak vind om aan te pakken. (zoals de stankgeur, want daar wil geen normaal mens in leven)!

Dan weet ik nu in iedergeval dat het dus wel voorkomt dat woningbouw aan rennovaties doet zodra dit ECHT nodig is.
Mijn keuken is afgelopen zomer helemaal gerenoveerd. Ik hoefde alleen een bijdrage voor de nieuwe tegels te doen. Mijn badkamer heb ik laten verbouwen, kamer erbij getrokken en daarvoor ben ik redelijk in huur omhoog gegaan. Maar het hernieuwde woongenot is dat meer dan waard. Wat eerst mijn hele badkamer was, is nu mijn inloopdouche geworden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105161867
wauw, wat heerlijk!

De keuken is wel oud, maar dat zou ik opzicht via via wel door iemand kunnen laten doen.
Het gaat me vooral om de stank van de urine! En ik wil hier liever niet voor bijbetalen. Ik vind wel dat ze dat zelf moeten reinigen, toch!?
  zondag 4 december 2011 @ 12:56:09 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_105162218
Nou, pis is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid, dus misschien kun je daar beroep op doen.
This isn't even my final form.
pi_105162235
dat is een goeie;)
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 12:59:05 #16
236264 crew  capricia
pi_105162301
Ik ben heel benieuwd, TS.
Wil je ons op de hoogte houden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_105162329
Doe ik zeker! Zodra ik morgen gebeld heb, laat ik weten wat ik te horen heb gekregen!
pi_105232024
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef rissy89 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zit met een paar vragen. Ik sta bijna 3 jaar ingeschreven bij woningnet en heb gereageerd via lotingen die wekelijks worden aangeboden. Nu ben ik op nummer 1 terecht gekomen en mag ik de woning bezichtigen. Ik ben al langs geweest en vindt de woning hartstikke leuk! Het probleem is dat er een smerige vrouw heeft gewoond met honden en katten die het hele huis hebben onder gepist!! Zodra je binnen komt ruik je deze stank dus al.

Is de woningbouw/woningnet verplicht om dit grondig te reinigen? Of wordt dat mn eigen probleem als ik ja zeg?

Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen of dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
De woningbouwvereniging is redelijk verplicht de woning verhuurbaar opteleveren, dat betekend in iedergeval schoonmaken zodat de lucht verdwijnt maar verder schoonmaken en opknappen is voor jezelf.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_105252432
Jaa inderdaad ze moeten hem helemaal leeg opleveren. En de stankgeur moet ook verdwenen zijn vertelde ze mij. Maar ze kon nog niet vertellen of de keuken en badkamer aangepakt zouden worden. Dus dat weet ik nog helaas nog niet.
pi_105254612
heb zo n zelfde soort situatie gehad.
was nummer 7 op de lijst en ging met 6 andere de woning bezichtigen.
woning was vreselijk smerig, stonk naar kattenpis enzo(was ook in de zomer en de woning was een tijd dicht geweest)
ze zeiden dat je even door de zooi en stank heen moest kijken.
er zou een nieuwe badkamer in komen, keuken en de geur zou uit de woning gehaald worden.
kortom: hij zou netjes worden.
de andere 6 hebben het verder laten afweten en ik heb de woning gekregen.
stank is eruit gehaald en heb eeen mooie keuken en badkamer.
ben erg erg blij mee en goed moest veel aan gebeuren maar dat was het wel waard
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_105261504
Nou dat klinkt hartstikke goed! Duurde het lang voordat alles gedaan werd?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:16:32 #22
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_105264455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:08 schreef rissy89 het volgende:
Nou dat klinkt hartstikke goed! Duurde het lang voordat alles gedaan werd?
:|W
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_105267080
ben al met al een half jaar aan het klussen geweest.
het plaatsen van de badkamer en keuken was in 2 weken gedaan, alleen die stank verwijderen wel langer omdat ze niet zo slim waren daar.
3x terug geweest om schoon te maken..

1x gingen ze het beton van mn flat in de kamer maar dweilen en dachten klaar te zijn maar was geen verschil.
2e x gingen zouden ze de vloer gaan strippen want zaten nog resten tapijt op, maar ze hadden niet de juiste spullen mee dus gingen maar wat met bleek in de weer wat ook niet hielp.
de laatste keer hadden ze wel goede spullen mee en ging de stank eruit.
en daarna gaat het naaar verf ruiken omdat je lekker aan het klussen bent.
was wel een hoop ergenis die schoonmakers die hun werk niet goed deden, maar mn badkamer en keuken hebben ze mooi gemaakt.

maar heb wel een enorme ruimte hier, 4 kamer flat voor 1 persoon terwijl mn buren er met zn 3en zitten :D
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_105269404
Als het huis echt jouw droomhuis is moet je een schoonmaakbeurt voor lief nemen. Ik ga sowieso nooit zomaar in een nieuw huis. Bleekwater en ammoniak krijgen bijna alles weg.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:50:21 #25
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_105269471
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef rissy89 het volgende:

Alleen als je geluk hebt. De ene woningbouwvereniging is soepeler dan de andere. Hetzelfde geld voor de medewerkers die gaan over het onderhoud/vervangen.

Wij hadden ook een oude keuken. In het keukenblad zat een grote deuk in het keukenblad en daar wilden ze niets aan doen. Daar zijn we toen niet akkoord mee gegaan en toen zijn ze wederom komen kijken. Een nieuw keukenblad (100 euro?) kon niet, maar ze zouden het uitdeuken. Vervolgens kwam dus de klusser die het werk moest verrichten. Trekt een deurtje open, scharnier zat los. Belt even naar een andere opzichter van de WBV en 10 minuten later was een compleet nieuwe keuken geregeld.

Het is echt afhankelijk wie je treft en wie de oplevering doet. De ene is soepeler dan de andere en een en ander is ook afhankelijk van het potje dat er is voor onderhoud. Is dat net aangevuld, dan kan er opeens stukken meer dan anders.
Ook hoi !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')