Doeiquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef themauster het volgende:
Owja SR begint bijna dus ook bijna tijd om mijn vertier buiten dit topic te zoeken
Ik denk dat ik met je mee zoekquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef themauster het volgende:
Owja SR begint bijna dus ook bijna tijd om mijn vertier buiten dit topic te zoeken
Ah, bijna tijd om mijn vertier hier weer te vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:29 schreef themauster het volgende:
Wat is er tijdens SR zo leuk aan dit topic?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, bijna tijd om mijn vertier hier weer te vinden.
Idd, het topic is dan echt ONZ, erg jammer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is er tijdens SR zo leuk aan dit topic?
Ik kan er geen touw aan vastknopen dan, het is me veel te druk. En veel teveel mensen die hier gaan posten om hun postcount op te krikken...
BNN/TROS zullen het wel niet willen uitzenden vorig jaar zond PowNed het uitquote:
Wss is er gewoon geen plek op oudjaarsdag. Zit natuurlijk ook al een uitzending van een paar uur in voor de NOS (en die zullen ze ook behoorlijk vol moeten proppen dit jaar, want veel gebeurd).quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
BNN/TROS zullen het wel niet willen uitzenden vorig jaar zond PowNed het uit
Ik denk dat het komend jaar reuze gaat mee vallen, gezien scholieren en studenten nog geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is er tijdens SR zo leuk aan dit topic?
Ik kan er geen touw aan vastknopen dan, het is me veel te druk. En veel teveel mensen die hier gaan posten om hun postcount op te krikken...
Da's dit jaar idd wel behoorlijk anders dan voorgaande jaren, dat veel mensen nog aan het werk zijn of op school zitten. Ben benieuwd hoe erg we dat gaan merken...quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat het komend jaar reuze gaat mee vallen, gezien scholieren en studenten nog geen vakantie hebbenDe nachten waren vorig jaar wel leuk, maar goed, ook voor mij nog geen vakantie, dus ik zal wel zien hoeveel ik hier te vinden ben.
Was Roosbeef te gast?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:12 schreef themauster het volgende:
Ik denk dat de MH van volgende week zojuist bij DWDD was en dat veel mensen hier dan weer over de zeik zijn.
Ik vond het een leuk nummer trouwensquote:
maar het merendeel keert in januari weer terug en soms blijven er wat onzinners hangen die later wat nuttigs gaan toevoegen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Idd, het topic is dan echt ONZ, erg jammer.
De vaste posters worden zo verjaagd.
Afgelopen jaren weinig van gemerkt, maar goed dan maar zonder fok SR beleven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar het merendeel keert in januari weer terug en soms blijven er wat onzinners hangen die later wat nuttigs gaan toevoegen.
Ik ben door SR gekomen, en een heel klein beetje door Fok.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren weinig van gemerkt, maar goed dan maar zonder fok SR beleven.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Evertjan het volgende:
ach hoe meer zielen hoe meer vreugd vooral zo voor de kerstdagen
Ik herinner me nog sommige wacko's van de afgelopen jaren die ik toch echt liever kwijt dan rijk ben. Zijn ook al behoorlijk wat bans gevallen bij gastposter in dit topic gedurende die week (vaak zelfs nog te traag naar mijn meningquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Evertjan het volgende:
ach hoe meer zielen hoe meer vreugd vooral zo voor de kerstdagen
Dat was zelfs nog voor mijn tijd dus voor 2008quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo was d'r eentje die enkele duizenden posts plaatste in een paar dagen tijd, en deed alsof 'ie bij 3FM werkte. Op vragen van andere posters lulde 'ie echter zichzelf steeds weer muurvast.
Och, die personen hebben we hier toch het hele jaar door?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:52 schreef themauster het volgende:
En dan heb je nog iets met een koelkast die een hekel heeft aan 3FM muziek en daar maar al te graag over zeikt. Maar wel elk jaar weer komen.
Zou best kunnen, ik hang hier al een behoorlijke tijd rond.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog voor mijn tijd dus voor 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |