abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105156934

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105156938
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:31 schreef Soit het volgende:

Ze is verliefd op mij. We hebben geen relatie meer maar toch.. ik kan het niet uitleggen. Ze doet gewoon wat ik wil, ofzo.
Dan ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komen :{w
pi_105156948
oeioei. :X
  zondag 4 december 2011 @ 03:35:02 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156953
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:

[..]

Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puisten :r in de pauzes in havo 2. Ik heb in geen enkele pauze gegeten. :') Hard maar de waarheid, kan ik ook niets aan doen en zij ook niet. Dit had ik ook al in groep 1 trouwens.

[..]

Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?
je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.
en ja gewoon normale meisjes, maar lekker veel chicks bij latijn was het :)
eigen schuld.
  zondag 4 december 2011 @ 03:35:26 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156960
Wat een geneuzel trouwens om eisen die men stelt van vrienden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 4 december 2011 @ 03:36:32 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156965
en ik vind het hier allemaal stom, behalve heloef nog neutraal
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?

volgensmij is iedereen hier nu redelijk succesvol, behalve heloef .
  zondag 4 december 2011 @ 03:36:34 #7
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105156967
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:32 schreef dawg het volgende:

[..]

ik wil maar zeggen, je kunt mensen op veel meer (wellicht nog veel belangrijkere dingen dan alleen intelligentie) beoordelen. ik vind neerkijken op iemand om die reden eigenlijk gewoon nogal raar. :)
Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.

Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105156971
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komen :{w
Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander. :) Maar goed, ze is d'r toch zelf bij, of niet? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet verder wil, niet voor mezelf, maar voor haar. Ik kan me eraan ergeren dat mensen dan zeggen dat het sneu is voor haar, het is geen dwang. Ze doet het zelf en dat ze dan nog hoop heeft is jammer voor haar. Ik heb het haar duidelijk gemaakt, meer kan ik niet doen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.
en ja gewoon normale meisjes, maar lekker veel chicks bij latijn was het :)
eigen schuld.
Loka is een lekker type? Wat bedoel je nu?
  zondag 4 december 2011 @ 03:38:21 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156977
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.

Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Ik vind 't eigenlijk een beetje pretentieus.
pi_105156979
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
  zondag 4 december 2011 @ 03:39:29 #11
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105156983
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 4 december 2011 @ 03:39:32 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156984
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
pi_105156985
quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.

quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:

[..]

Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
Ik ken d'r ook één. Toffe vent en is ook totaal niet dom of wat dan ook. Juist niet.

Ik ken mensen die hbo doen en gewoon havo hebben gehaald (want dat is ook zo moeilijk en daar moet je zo slim voor zijn :')) en die zo onnozel zijn en zoals hij zegt bijvoorbeeld niet weten dat Chili in Zuid Amerika ligt. Het zegt allemaal niet zoveel.
  zondag 4 december 2011 @ 03:40:19 #14
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156987
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
oh dus het is wel geneuzel.

oke, dan ligt het niet aan mij en hoef ik niet te veranderen.
  zondag 4 december 2011 @ 03:40:45 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105156988
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.
Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?
  zondag 4 december 2011 @ 03:41:08 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105156991
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?

Inderdaad iedereen is succesvol behalve ik. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 4 december 2011 @ 03:41:32 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105156998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.
lijkt mij dat een lief meisje die niet zon goede gesprekspartner is wel heel leuk kan zijn.
dan kan je zelf een beetje praten, en dan voelt het ook goed want dan adoreert ze je.

eigenlijk alle meisjes die doen alsof ze me leuk vinden lijken me leuk

quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

ohja en ik, nu ik erbij ben.

en meteen gaat het over sperma slikken, elkaar hosselen, dateverzoeken. groffe dingen. schoenen, en is het hier vol met playergedrag(niet dat het over hosselen en players gaat, maar dat doet men nu)
pi_105156999
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

haha, ja als je het zo stelt. ik zei al, iedereen zoekt natuurlijk iemand van zijn of haar niveau.
maar het ligt er ook maar net aan waar je interesses liggen. iemand die niet weet wie freud was bijvoorbeeld, is niet per definitie dom.

dat laatste ga ik nu niet op in. heb wat gedronken en ik kan daar veel te lang over filosoferen. dus doe maar niet. :')
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:06 #19
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157003
quote:

[..]

Dit, kan vast dat de vuilnisman hartstikke gezellig is, dat is lager opgeleid volk vaak, maar de hoger opgeleide vrouw waar ik het meer in zie zitten, wil en verwacht ik geen concurrentie uit deze hoek.

Maar ik ben ook iemand die heel erg veel ziet in sociale lagen, vandaar dat het voor anderen misschien als "onzin" gezien kan worden, dit is hoe ik het zelf schep.
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:07 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157004
quote:

[..]

Iedereen zoekt volk op dat semi soortgelijk denkt. Tuurlijk.
Maar om iemand bij voorbaat al uit te sluiten vanwege opleidingsniveau o.i.d. vind ik absurd.
pi_105157006
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
klopt dat?

Mocht je een serieus onderwerp aan willen snijden; ga je gang.

Voor de rest heb ik geen idee of het versieren wel lukt, dat zie ik vanzelf wel :P
  zondag 4 december 2011 @ 03:42:35 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105157009
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 03:37 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander. :) Maar goed, ze is d'r toch zelf bij, of niet? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet verder wil, niet voor mezelf, maar voor haar. Ik kan me eraan ergeren dat mensen dan zeggen dat het sneu is voor haar, het is geen dwang. Ze doet het zelf en dat ze dan nog hoop heeft is jammer voor haar. Ik heb het haar duidelijk gemaakt, meer kan ik niet doen.
Nou ja ik kies voor het eerst eens jouw kant.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105157012
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:

Tof! Het gaat er toch ook totaal niet om wat die ander is? Maar om wie hij/zij is en wat jullie samen tot vrienden maakt.
  zondag 4 december 2011 @ 03:43:05 #24
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_105157015
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Hehehehe
  zondag 4 december 2011 @ 03:44:00 #25
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105157021
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 03:40 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?
Ik zal een stuk blijer worden van een HBO'er of Universitair opgeleide dan een MBO'er, daar ga ik niet over liegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')