Dan ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komenquote:Op zondag 4 december 2011 03:31 schreef Soit het volgende:
Ze is verliefd op mij. We hebben geen relatie meer maar toch.. ik kan het niet uitleggen. Ze doet gewoon wat ik wil, ofzo.
je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.quote:Op zondag 4 december 2011 03:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Mij wel. Ik kan bijvoorbeeld niet tegen onverzorgde/super lelijke types tijdens het eten. Klinkt raar maar dat bederft mijn eetlust gewoon. Ik werd ooit eens altijd achterna gezeten door een dikke meid met superveel open gekrabte puistenin de pauzes in havo 2. Ik heb in geen enkele pauze gegeten.
Hard maar de waarheid, kan ik ook niets aan doen en zij ook niet. Dit had ik ook al in groep 1 trouwens.
[..]
Oké, en wat nou als ik binnenkort met haar ga neuken of heb geneukt terwijl ze niet van mij is?
Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.quote:Op zondag 4 december 2011 03:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil maar zeggen, je kunt mensen op veel meer (wellicht nog veel belangrijkere dingen dan alleen intelligentie) beoordelen. ik vind neerkijken op iemand om die reden eigenlijk gewoon nogal raar.
Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander.quote:Op zondag 4 december 2011 03:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat ben je gewoon een vuile klootzak als je nog met haar neukt. Sorry maar met dit onderwerp moet je even niet bij mij komen
Loka is een lekker type? Wat bedoel je nu?quote:Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je weetst , de echt lekkere types deden ook gymnasium. van loka tot huismus tot babe.
en ja gewoon normale meisjes, maar lekker veel chicks bij latijn was het
eigen schuld.
Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.
Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
Wat een geneuzel trouwens om eisen die men stelt van vrienden.
Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.quote:Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Ik vind 't eigenlijk een beetje pretentieus.
Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.quote:Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.quote:Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat een vuilnisman zogenaamd geen interessante gesprekspartner kan zijn?
Ik vind 't eigenlijk een beetje pretentieus.
Ik ken d'r ook één. Toffe vent en is ook totaal niet dom of wat dan ook. Juist niet.quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
quote:Op zondag 4 december 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eens. Vriendschap gaat om innerlijk. Kan mij het verrekken dat iemand minder mooi is. Dat maakt hem of haar als mens niet minder bijzonder.
oh dus het is wel geneuzel.quote:Op zondag 4 december 2011 03:35 schreef cerror het volgende:
Wat een geneuzel trouwens om eisen die men stelt van vrienden.
Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kan die persoon dus mooi vertellen hoeveel vuilnisbakken hij opgehaald heeft vandaag, en welke vuilnisbak in welke straat het meeste stonk en waarnaar? Sorry, als ik daar mee zou moeten concurreren pas ik.
Inderdaad iedereen is succesvol behalve ik.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik vind het hier allemaal stom, behalve heloef nog neutraal
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?
volgensmij is iedereen hier nu redelijk succesvol, behalve heloef .
lijkt mij dat een lief meisje die niet zon goede gesprekspartner is wel heel leuk kan zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.
ohja en ik, nu ik erbij ben.quote:Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen is succesvol behalve ik.
haha, ja als je het zo stelt. ik zei al, iedereen zoekt natuurlijk iemand van zijn of haar niveau.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je test iemand zijn/haar intelligentie natuurlijk ook op basis van de conversatie, als ik met iemand praat en het gaat over Chili, en die persoon weet niet dat dit in Zuid-Amerika ligt, gaat dat de foute kant op. Ik kan mij heel moeilijk verplaatsen in domheid, dat is gewoon een te grote dealbreaker.
Maar ik geloof ook niet dat iedereen gelijk is, de 1ne persoon voegt gewoon veel en veel meer toe aan de maatschappij dan de ander, daar kan ik niet blind naar staren.
Dit, kan vast dat de vuilnisman hartstikke gezellig is, dat is lager opgeleid volk vaak, maar de hoger opgeleide vrouw waar ik het meer in zie zitten, wil en verwacht ik geen concurrentie uit deze hoek.quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel. Maar hij heeft wel een punt over de écht domme mensen, daar knap ik ook op af.
Iedereen zoekt volk op dat semi soortgelijk denkt. Tuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Mocht je een serieus onderwerp aan willen snijden; ga je gang.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
en ik vind het hier allemaal stom, behalve heloef nog neutraal
ik zie groffe onderwerpen voorbij komen waar men het zo lijkt het als versieren wel lukt over heeft.
klopt dat?
volgensmij is iedereen hier nu redelijk succesvol, behalve heloef .
Nou ja ik kies voor het eerst eens jouw kant.quote:Op zondag 4 december 2011 03:37 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik heb haar vandaag gezien, gepraat en van 't één komt het ander.Maar goed, ze is d'r toch zelf bij, of niet? Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet verder wil, niet voor mezelf, maar voor haar. Ik kan me eraan ergeren dat mensen dan zeggen dat het sneu is voor haar, het is geen dwang. Ze doet het zelf en dat ze dan nog hoop heeft is jammer voor haar. Ik heb het haar duidelijk gemaakt, meer kan ik niet doen.
Tof! Het gaat er toch ook totaal niet om wat die ander is? Maar om wie hij/zij is en wat jullie samen tot vrienden maakt.quote:Op zondag 4 december 2011 03:39 schreef cerror het volgende:
Ik heb vrienden waarvan 1 toevallig vuilnisman is. En ik verveel me nooit met die gast.
Hehehehequote:Op zondag 4 december 2011 03:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen is succesvol behalve ik.
Ik zal een stuk blijer worden van een HBO'er of Universitair opgeleide dan een MBO'er, daar ga ik niet over liegen.quote:Op zondag 4 december 2011 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus pas als ze aankomen met een HBO niveau praatje over interpersonal managen van consistencyplans met de P&O afdeling begin je pas geïnteresseerd te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |