Huub is 'n goeie jongen, niet zo goed als Braai, maar tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet jij het weer beter? ga leuk bij Huub zitten, dat is inderdaad veel "onafhankelijker"
t zit nog in z'n wangzakken zo te zienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
Shit, door al dat gelul bijna de Wat Eet Oop Vandaagvraag gemist!
Brood met ragoe schijnt het geweest te zijn!![]()
[ link | afbeelding ]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
t zit nog in z'n wangzakken zo te zien
Nou ja dat is er ééntje,.okquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?
Ik wil die man helemaal het leven niet zuur maken, hij is het middelpunt van mijn interwebz-wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?
En terecht, weet je wel hoeveel chatboxen er om Opa heen gonzen van belangstelling? Op je knieën idd Gelovige!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil die man helemaal het leven niet zuur maken, hij is het middelpunt van mijn interwebz-wereld
Oop is een guru, ik begrijp niet dat niet meer mensen serieus naar zijn woorden luisteren. Wat is de visie van Oop op 21 december 2012 eigenlijk??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En terecht, weet je wel hoeveel chatboxen er om Opa heen gonzen van belangstelling? Op je knieën idd Gelovige!!
Ik heb die prangende vraag voorgelegd aan De Oop! en het verlossende antwoord is deze;quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop is een guru, ik begrijp niet dat niet meer mensen serieus naar zijn woorden luisteren. Wat is de visie van Oop op 21 december 2012 eigenlijk??
Gossamme, gelukkig maar dat ik er aan dacht eerst "De Oop" te raadplegen alvorens het huis te verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die prangende vraag voorgelegd aan De Oop! en het verlossende antwoord is deze;
Gloofnie indie onzin!
De Wereld is veilig!!
Wat nou? Ik probeer hier ietwat wanhopig Opaatjes Topic nog van wat allure te voorzien en dan krijg ik van datte...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Jian het volgende:
wordt het nu toch niet es tijd dat jij je pilletje onder je tong legt Mummie ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |