Reboundquote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog veel genaaid werd. Ze was al bezig met een ander, terwijl het 2 weken uit was. Hoe sneu
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarischquote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ReboundWel kut als je er na zo'n tijd achter komt..
Kon ze er zelf al wel een beetje om lachen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarisch
Nee ze kon er niet mee lachen, en op het moment zelf hield ik me heel erg inquote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kon ze er zelf al wel een beetje om lachen?
Ja wel knap inderdaad, toch moeilijk zoiets
tell mequote:Op zondag 4 december 2011 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja had een keivet idee maar met mijn skills niet te doen
Och geremquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ze kon er niet mee lachen, en op het moment zelf hield ik me heel erg in
Dit. En dan verhuizen ze naar Waspik.quote:Op zondag 4 december 2011 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die een vrouw en kinderen hebben en zich af en toe laten nemen door een andere kerel bij zo'n parkeerplaats. Vind het nog knap dat ie er voor uit durfde te komen, maar hoe ze het zei was gewoon hilarisch
Meestal komen ze er niet eens voor uitquote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit. En dan verhuizen ze naar Waspik.
Doet me denken aan die keer dat 'jeweetwelwie' een vrouwke had versierd. De dag daarna kwam ze er voor uit dan ze lesbisch was. Moet een erg traumatische ervaring zijn geweest voor haar.quote:Op zondag 4 december 2011 16:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal komen ze er niet eens voor uit
Moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 4 december 2011 16:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat 'jeweetwelwie' een vrouwke had versierd. De dag daarna kwam ze er voor uit dan ze lesbisch was. Moet een erg traumatische ervaring zijn geweest voor haar.
Ik had niet anders verwacht. Heeft ie dat vriendinnetje nog?quote:
Teringquote:Op zondag 4 december 2011 17:10 schreef DeJori het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)op-pakjesavond.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |