Oh nu is dat heel normaal.quote:Op zondag 4 december 2011 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In mijn tijd () ging je niet met je vrienden dat soort dingen doen
Nah, nog even wachten. Shifto niet, die 'gooit hem vandaag al neer'.quote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef DeJori het volgende:
Opinie vraagje:
Kerstboom zetten of niet?
Nu baal ik weer dat ik die zingende hond niet gekocht heb voor jequote:Op zondag 4 december 2011 13:25 schreef DeJori het volgende:
Opinie vraagje:
Kerstboom zetten of niet?
In Sovjet Rusland tuigen de kerstbomen jou afquote:Op zondag 4 december 2011 13:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe je toch niet
Je lijkt de enige te zijn die mijn vraag begrijpt. Dank u.quote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu baal ik weer dat ik die zingende hond niet gekocht heb voor jeIk zou zo'n kleintje ofzo neerzetten, niet zo'n enorm ding
Of je wil er cadeautjes voor mij onder leggen
Sorry ik ben pas net wakker.quote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je lijkt de enige te zijn die mijn vraag begrijpt. Dank u.
Ik vergeef jequote:
quote:
Moet je je vraag beter stellen mafkeesquote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Rechtenstudentquote:Op zondag 4 december 2011 13:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe kon die vraag nóg duidelijker?quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Moet je je vraag beter stellen mafkees
Leer lezen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de vraag redelijk duidelijk gesteld heeft... Er stond nl. 'of'' en nergens een tijdsaanduiding. Maar inderdaad, ik las hem ook verkeerd, dus ik moet er eigenlijk niets van zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Misschien over een uurtje of zo.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Hoop dat de wafels smaken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ff pannekoeke bakke
de groete
Wtfquote:Je hebt 121 notes gekregen van onze moderators.
Newfag here, uitleg gewenst.quote:
Als je stout bent krijg je een notequote:
Citeer je ergste stoutheid, dan lees ik 'm als ik onder de douche uit ben.quote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je stout bent krijg je een noteEn ik ben minimaal 121x stout geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |