neenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
BWAHAHAHAHA JULLIE ZIJN ALLEMAAL MIJN BITCHES
Mwa, dat kan bij meer FOK!sters, vind ik niet zo spannend meer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omdat het kan
[..]
ik doelde op de mannen![]()
maar ben je ook al bezet ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nogmaals.. je bent van het verkeerde geslacht voor mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mwa, dat kan bij meer FOK!sters, vind ik niet zo spannend meer.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hihi. doet ze goed dan.
Alleen ik ben niet inpikbaar.
Dit zou een betere reden zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
omdat ze een heel mooi koppie heeft, een goed gevormd lichaam en daarbij ook nog een goed ontwikkelde intelligentie
die 3 redenen zijn de waarheid...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dit zou een betere reden zijn inderdaad.
Intronic is een meisje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nogmaals.. je bent van het verkeerde geslacht voor mij
als ie dat was, was t juist goedquote:
dat is een goede instelling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
M1st, Wie weet? ik ben gewoon nooit onder de indruk van iemand. helemaal niet op fok!
Oh kijk, dat scheelt een boel. Al heb ik wel de eigenschap om lesbiennes weer op het pad van de hetero's te krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nogmaals.. je bent van het verkeerde geslacht voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |