Ja hij zat ondermeer in TRU te baggeren.quote:
Heil CCquote:
nee p: ik ging rond 5:00 slapen en ik werd om 9:00 al wakkerquote:Op zondag 4 december 2011 09:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Al die tijd hier blijven lurken p_z?
Bij mij was het half 4 en half 8. Toch 4 uur slaap gehadquote:Op zondag 4 december 2011 09:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee p: ik ging rond 5:00 slapen en ik werd om 9:00 al wakker
Ik doe toch lief voor je? Ja prima, ik ga nu een lekkere kop koffie drinkenquote:
Nou, alleen voelen is niet het juiste woordquote:
ja je bent heel liefquote:Op zondag 4 december 2011 09:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij mij was het half 4 en half 8. Toch 4 uur slaap gehad
[..]
Ik doe toch lief voor je? Ja prima, ik ga nu een lekkere kop koffie drinken
ah zemmelquote:Op zondag 4 december 2011 09:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, alleen voelen is niet het juiste woord
wat is daar te doen dan?quote:Op zondag 4 december 2011 09:26 schreef DevilsWhore het volgende:
7 uur opstaan op zondag zou verboden moeten worden. Maar wel onderweg naar amstelveen, heuh!
wedstrijd, kom je kijken? Sportlaan 35 geloof ik, kickoff is om half 12.quote:
oh spannendquote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wedstrijd, kom je kijken? Sportlaan 35 geloof ik, kickoff is om half 12.
Huhquote:Op zondag 4 december 2011 09:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja hij zat ondermeer in TRU te baggeren.
Foei! Foute Utopie
ja blijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh spannendja dat kan wel kloppen inderdaad, wist niet dat ze daar ook rugby deden
Overalquote:Op zondag 4 december 2011 09:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zat jij in TRU te baggeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |