8.1quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
He ho nou29 goed is 5,5 want dat had ik ook
![]()
http://content1d.omroep.n(...)_score_formulier.pdf
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charliequote:
Echt!? Wat een mopje!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charlie
Wat goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
8.1Gewoon de meest burgerlijke en sociaal geaccepteerde antwoorden geven. Ik vraag me trouwens af wat PVV-stemmers van die test vinden en hoe ze 'm zouden maken, 't lijkt me dat er wat antwoorden ontbreken voor hun.
Hoe gaat het nu met haar, heeft je oom nog aktie ondernomen ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag bij mijn oma geweest, wat houd ik toch veel van dat lieve mensje
Niet gezien,quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je de puppy gezien? Dat is het zusje van onze Charlie
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt!? Wat een mopje!![]()
(ik hoop wel dat de mevrouw even goed mag overdenken of ze haar wil, of dat dat wellicht vooraf al geregled is)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet gezien,nog 14 nachtjes tot hij komt toch
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
De fokkers wilden zelf de mensen goedkeuren. Binnen 2 weken komen die mensen bij de pup kijken en dan word het verder geregeld. Dat was een eis vd fokkers, omdat ze niet wilden dat Lola binnen 2 maanden in het asiel terecht zou komen.
Het gaat wel redelijk goed gelukkig. Haar water koker was helemaal zwart zei ik toch? Wij zweerden dat de bodem helemaal was afgebladderd maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze heeft het met schoonmaakazijn schoongemaakt en het is wegquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed
[..]
Hoe gaat het nu met haar, heeft je oom nog aktie ondernomen ?
Oeh, het schiet opquote:
Controleren kan ik het inderdaad niet maar ik geloof haar op zich wel. Als ik bel dan bel ik expres rond de tijd dat ze aan het eten is of net klaar is. Dan weet ze meestal wel wat ze gegeten heeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef indaha het volgende:
Nou dat valt dan weer mee, maar ik hoop dat je oom toch goed oplet of ze wel echt kookt want jij ziet het natuurlijk niet en als iemand haar daarop aangesproken heeft kan ze natuurlijk ook net doen alsof.(Mijn moeder is ook dement en had soms ook van die dingetjes die ze vertelde wat ze gedaan had die niet helemaal klopten)
Ze mag blij zijn met zo'n lieve kleindochterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Controleren kan ik het inderdaad niet maar ik geloof haar op zich wel. Als ik bel dan bel ik expres rond de tijd dat ze aan het eten is of net klaar is. Dan weet ze meestal wel wat ze gegeten heeft.
Het eten ga ik ook wel in de gaten houden door haar vaker te bellen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn met zo'n lieve kleindochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |