abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105249158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".

Van de meiden die ik ken die op RP zitten en er "op zich wel leuk" uitzien weet ik ook precies wat er mis mee is.

En sorry, maar ik bedoel niet dat op datingsites de mensen zitten die IRL ook 'succesvol' zijn. Als je IRL veel succes hebt geloof ik niet dat je op een datingsite gaat zitten. Ik zeg alleen dat mannen die ronduit lelijk zijn het op een datingsite minstens net zo moeilijk gaan hebben als IRL gewoon omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef is.

Ik vond het trouwens treffend dat ik toen ik afgelopen weekend alle foto's kon checken dat de meiden bij wie ik eerst wel zo iets had van "goh, best een lekker ding" dat het later gewoon de bekende myspace angle was. Hun eerste foto is meestal die waar ze er toevallig erg goed opstaan, maar als je dan de rest van de foto's ziet zijn het weer die standaard "kijk mij eens gezellig een gekke bek trekken bij het uitgaan"-foto's.
Ik ben het hier gewoon niet met je eens. Of ik heb lage standaarden, of jij bent te kritisch, of je je bent bevooroordeeld. Hoe dan ook, ik verschil gewoon van mening.

Je had het laatst over 'damaged goods'. Vrouwen met issues die eerst leuk lijken zien die issues toch ook nog steeds aan het licht komen na daten via een datingsite? Hoe is dat anders dan via werk, sportvereniging of kroeg?
pi_105249244
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:46 schreef palawan het volgende:

[..]

Van mij mag dat wel hoor :D

Ik vind haar alleen 3x niks. (naast het feit dat ze veel te oud voor me is natuurlijk ;))
Op de foto heeft ze zo'n grote zonnebril dat je haar halve gezicht niet kan zien (kan alleen foto 1 zien)
Heeft het standaard zinnetje laten staan dat ze een leuke man zoekt.
En verder geeft ze helemaal geen info, niet bij beroep, niet bij hobby's, tv, sport etc.

Wat voor leuk berichtje kan je daar nou heensturen :?
Haar 2 en 3 foto zijn zonder zonnebril maar inderdaad zoals Catbert al zegt van het type "kijk mij eens gezellig een gekke bek trekken bij het uitgaan". Toch ziet ze er wel goed uit maar inderdaad wel een beetje weinig in het profiel maar dat is voor haar denk ik toch niet nodig. :)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:25:02 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105249395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben het hier gewoon niet met je eens. Of ik heb lage standaarden, of jij bent te kritisch, of je je bent bevooroordeeld. Hoe dan ook, ik verschil gewoon van mening.
Niks mis mee, het is een forum. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, zou het nogal saai zijn :) Misschien ben ik wel te verwend met wat er in Utrecht rondloopt :)

quote:
Je had het laatst over 'damaged goods'. Vrouwen met issues die eerst leuk lijken zien die issues toch ook nog steeds aan het licht komen na daten via een datingsite? Hoe is dat anders dan via werk, sportvereniging of kroeg?
Van iemand die je IRL leert kennen, ontdek je vrijwel meteen dat er iets 'mis' is. Dat ze gewoon enorm saai of oppervlakkig is bijvoorbeeld, of sociaal gewoon een beetje raar. Ik ken ook wel meiden IRL die op RP staan die kwa uiterlijk er goed uitzien maar die gewoon tja, erg typisch zijn (eentje ervan ziet er gewoon leuk uit maar staat al echt jaren op RP). Via een datingsite / chatten is dat prima te verbergen. Ik zeg niet dat iedereen op datingsites contactgestoord is ofzo, helemaal niet. Maar ik krijg, gezien de meiden die ik ken die op RP staan, toch echt het gevoel dat dit soort types sneller geneigd zijn om een datingsite te gebruiken dan 'gewoon leuke' meiden. Die hebben volgens mij sneller toch zo iets van dat ze toch wel weer een kerel tegenkomen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:27:27 #154
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105249486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom moet je dit persoonlijk maken? Ik vind het gewoon een interessante discussie. Dat je het vreemd vindt dat ik die mailtjes nog laat komen snap ik niet zo goed, ik vind het gewoon grappig om te zien dat er best veel meiden die ik ken langskomen. Een van de meiden die ik training geef bijvoorbeeld is nu actief op RP, had ik het nog met haar over onlangs.

En reactie waarop?
Ik heb dezelfde tekst gisteren ook geschreven jouw kant op, maar dat heb je kennelijk gemist. Weet je vrouw dat je als hobby rondhangt op datingsites?
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:29:42 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105249574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
Ik heb dezelfde tekst gisteren ook geschreven jouw kant op, maar dat heb je kennelijk gemist. Weet je vrouw dat je als hobby rondhangt op datingsites?
Die had ik gemist. Ze weet dat ik nog een leeg RP profiel heb waar matchmailtjes op binnenkomen ja. Als ze zich ergens zorgen om zou moeten maken zouden het eerder de hockeyfeesten of het damesteam dat ik train moeten zijn :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105249829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die had ik gemist. Ze weet dat ik nog een leeg RP profiel heb waar matchmailtjes op binnenkomen ja. Als ze zich ergens zorgen om zou moeten maken zouden het eerder de hockeyfeesten of het damesteam dat ik train moeten zijn :)
Houdt de relatie spannend he? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:37:58 #157
57047 macondo
pi_105249863
quote:

[..]

Hockey training en feesten zijn sociale gebeurtenissen. Datingsites zijn dat niet, daar frequent inloggen "uit interesse" is gewoon sneu imho.
Overal verstand van.
pi_105250248
quote:

[..]

door al jouw verhalen ga ik bijna spijt krijgen dat ik ooit gestopt ben met hockey..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:30:28 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105256801
Typisch Hollands weer he, dat belerende vingertje. :') "Weet je vrouw wel dat..."

Goh lekker boeiend zeg, laat iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105257242
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Silenus het volgende:
Typisch Hollands weer he, dat belerende vingertje. :') "Weet je vrouw wel dat..."

Goh lekker boeiend zeg, laat iedereen lekker doen waar 'ie zin in heeft.
Typisch Hollands weer he, die alles kan en alles mag mentaliteit :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:18 #161
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105257287
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef palawan het volgende:

[..]

*kijkt naar buiten*
Ja, typisch Hollands weer.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:41:35 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105257297
Hij neukt niet het hele hockey-elftal, hij logt af en toe in op een datingsite. Wat een misdaad. :')

Misschien moeten we 'm ook maar verbieden om in dit topic te komen? Bekrompen zeg.
pi_105257303
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:

[..]

*kijkt naar buiten*
Ja, typisch Hollands weer.
_O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:42:03 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105257315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:40 schreef palawan het volgende:
Daarbij beslist hij (ism z'n vrouw/vriendin) of het kan/mag/goedgekeurd wordt.. en niet wij :)
pi_105257410
Het interesseert me geen zak wat hij doet.

Ik vind die opmerking zo raar, dat iets typisch Hollands is.
Alsof ze zoiets niet in Duitsland of België zouden kunnen zeggen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:45:09 #166
57047 macondo
pi_105257490
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Hij neukt niet het hele hockey-elftal, hij logt af en toe in op een datingsite. Wat een misdaad. :')

Misschien moeten we 'm ook maar verbieden om in dit topic te komen? Bekrompen zeg.
Van mij mag hij - hoewel ik het een eigenaardige hobby vind - maar om vervolgens hier te vertellen wat er allemaal mis is met de vrouwen op datingsites vind ik nét een brug te ver.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:00:39 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105258283
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

Van mij mag hij - hoewel ik het een eigenaardige hobby vind - maar om vervolgens hier te vertellen wat er allemaal mis is met de vrouwen op datingsites vind ik nét een brug te ver.
Want je mag geen mening hebben over dingen die je ziet?
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:10:17 #168
57047 macondo
pi_105258773
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want je mag geen mening hebben over dingen die je ziet?
Je mag overal een mening over hebben.

Maar ik vergelijk het met een automobilist die eindeloos rondjes blijft rijden door de hoerenbuurt, en daarna gaat lopen verkondigen dat er allemaal van die zielige types naar de hoeren gaan. Of dat de hoeren tegenwoordig zo lelijk zijn.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:25:54 #169
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105259526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:10 schreef macondo het volgende:

[..]

Je mag overal een mening over hebben.

Maar ik vergelijk het met een automobilist die eindeloos rondjes blijft rijden door de hoerenbuurt, en daarna gaat lopen verkondigen dat er allemaal van die zielige types naar de hoeren gaan. Of dat de hoeren tegenwoordig zo lelijk zijn.
Je kunt het niet goed hebben dat ik die vrouwen die ik langs zie komen ondermaats vindt, want dat is jouw visvijver. Da's wel duidelijk.

En de hoeren aan 't zandpad zijn gemiddeld knapper dan wat ik op RP langs zie komen :D
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:35:07 #170
57047 macondo
pi_105259934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je kunt het niet goed hebben dat ik die vrouwen die ik langs zie komen ondermaats vindt, want dat is jouw visvijver. Da's wel duidelijk.

En de hoeren aan 't zandpad zijn gemiddeld knapper dan wat ik op RP langs zie komen :D
Neuh, ik ben inmiddels voorzien (via RP). Een buitengewoon mooie vrouw trouwens.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:10:46 #171
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105261593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niks mis mee, het is een forum. Als iedereen dezelfde mening zou hebben, zou het nogal saai zijn :) Misschien ben ik wel te verwend met wat er in Utrecht rondloopt :)

[..]

Van iemand die je IRL leert kennen, ontdek je vrijwel meteen dat er iets 'mis' is. Dat ze gewoon enorm saai of oppervlakkig is bijvoorbeeld, of sociaal gewoon een beetje raar. Ik ken ook wel meiden IRL die op RP staan die kwa uiterlijk er goed uitzien maar die gewoon tja, erg typisch zijn (eentje ervan ziet er gewoon leuk uit maar staat al echt jaren op RP). Via een datingsite / chatten is dat prima te verbergen. Ik zeg niet dat iedereen op datingsites contactgestoord is ofzo, helemaal niet. Maar ik krijg, gezien de meiden die ik ken die op RP staan, toch echt het gevoel dat dit soort types sneller geneigd zijn om een datingsite te gebruiken dan 'gewoon leuke' meiden. Die hebben volgens mij sneller toch zo iets van dat ze toch wel weer een kerel tegenkomen.
Is dat zo dat je IRL eerder merkt of iemand sociaal "gestoord" is? Misschien als ze extreem borderline heeft en al binnen dat gesprekje in de kroeg al binnen vijf minuten tien stemmingswisseling heeft of echt extreem saai is en het gesprek meteen al doodvalt. Maar dat zijn echt extreme gevallen, denk dat je verder ook echt pas erachter komt wat er mis is met iemand, die je IRL in de kroeg heb ontmoet, als je er echt een één-op-één date mee hebt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:14 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dat meen ik bloedserieus, en daar is helemaal niks geks aan. Misschien had ik 'platonisch' kunnen uitbreiden met 'professioneel' en 'casual', maar het komt er op neer dat diegene waarmee langdurige relaties gevormd worden vaak al deel uit maken van je sociale kring al voordat je de intentie had om die romantische relatie uberhaubt te beginnen. Voorbeelden zijn school, werk, toevallig dagelijks in de bus/trein, en ook clubs van verscheidene hobbies. Ik kan me voorstellen dat je het contrast groot vindt, vooral als je gewend bent te denken in zwart/wit termen als 'voorkomen' en 'nee dat kan nooit, want...'. Je moet niet vergeten dat een date vaak niet meer is dan een toneelstuk waarbij beide acteurs óók toeschouwers zijn. Na een aantal weken (als het al niet na enkele dagen is) wil je ook een keer jezelf zijn, en dan komt men er vaak achter dat het helemaal niet klikt. De bedoeling van een date is dat je er achter komt of je bij elkaar past, maar de praktijk wijst vaak uit dat 't niet zo werkt. Daarom is R&P zo druk bezocht!
Dat er veel relaties ontstaan uit het soort contacten zoals jij noemt, sport, werk, verenigingen enz. ben ik het helemaal eens. Denk dat macondo (en ik ook) bij je eerdere post meer dacht dat je het over iemand die in de zogenaamde friendzone zit en dan een relatie krijgt. Dat is iets anders imo. En komt minder vaak voor.
pi_105263080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Neuh, ik ben inmiddels voorzien (via RP). Een buitengewoon mooie vrouw trouwens.
Mooi zijn is niet het (primaire) probleem. Emotionele stabiliteit wel.
Beneath the gold, bitter steel
pi_105268377
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Beetje raar om dat soort fotos hier te plaatsen trouwens.

Enfin, ik ben blij voor Puntenjager dat hij zijn soulmate, PicardMike, gevonden heeft. Samen met DigitalGirl een fraai gezelschap! :D
Ja jongen er vind een een waar mannenschisma plaats. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 06-12-2011 20:33:49 ]
UITGESCHREVEN
pi_105270245

[ Bericht 100% gewijzigd door picardmike op 06-12-2011 21:49:28 ]
UITGESCHREVEN
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:25:20 #175
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105271107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:29 schreef macondo het volgende:

[..]

Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.
Eens, maar over internet wordt het nog geforceerder. Bij een normale date heb ik iemand echt gezien met alle gezichtstrekjes en dan is het de vraag:
- is de aantrekkingskracht er dan ook nog?
- past het innerlijk, is er genoeg common ground?

Bij internetdaten vormt zich (on)bewust een beeld op basis van een aantal foto's en een internetpersoonlijkheid. Dan ga je daar een keuze voor een date op baseren en overeenkomsten zoeken. En dan spelen bovenstaande vragen ook nog eens.

Als je iemand tegenkomt via via heb je al een overeenkomst, dezelfde fijne kring van mensen en je weet al dat je iemand oprecht aantrekkelijk vind. Anders ga je niet op date lijkt me.

Aan de vragen vanuit de andere kant van de internetdatetafel hoor je dat ook, zoeken naar overeenkomsten en zoeken naar persoonlijkheid. En mij moet je gewoon langer kennen, als ik je nar dan nar ik je. Ik ga me niet toffer voor doen op zo'n date. Daar heb ik maling aan. En ook aan allerhande kutlijstjes die er tegenover je worden afgewerkt. Dan ga ik etteren, gewoon om te laten zien hoe suf het is.

Maar goed, internetdaten werkt voor mij niet. Dan kan het voor ander nog wel werken. Misschien werkt het hele daten wel niet voor mij. Het is er of niet. Geen enkele zin voor mij om het er van te gaan maken tijdens zo'n sociaal gelul. Maar goed, ik hoef ook niet zo nodig tenzij ik echt van mn poten wordt gesleurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 06-12-2011 21:35:48 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:35:14 #176
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105271623
quote:

[..]

Ik ben het met je eens dat het niveau laag is. Maar er zijn wel mooie, leuke dames, het zijn er gewoon alleen niet veel. En dan moet je je bedenken dat daar ook nog veel damaged goods of Vitamine-A(andacht) verslaafd materiaal tussen zit. En als je dan echt mazzel hebt zit er een leuke dame tussen.

Tijd geleden laatste date gehad met mooi meisje van paiq ( en ik ben echt een end kritisch), veel gemeen, leuke humor over de chat/sms/telefoom/whatsapp en volkomen kleurloos en saai op date. Ik ook trouwens. Maar ze zijn er wel hoor, mooie dames. De manier van elkaar leren kennen vind ik gewoon niks. Dan is dezelfde sportvereniging of kring inderdaad beter.
pi_105280367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:45 schreef macondo het volgende:

[..]

quote:

[..]

Pas je wel een beetje op!? Mij hebben ze al aangegeven bij de FOK!-politie.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_105280719
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 02:55 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Je komt uit 1974? Misschien moet je je eens naar je leeftijd gedragen?

Want om heel eerlijk te zijn ben je niet moeders mooiste.

Kijk maar wat je ermee doet.
Over huilie huilie doen bij de moddereters gesproken... Ik begrijp dus dat je niet de vinger op de zere plek mag leggen hier, maar dat je wel iemand persoonlijk mag aanvallen!??
pi_105281360
Gezellige boel hier
pi_105281743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:52 schreef xericax het volgende:
Gezellige boel hier
Zekers 8-) Bijna zo gezellig als een avondje chatten op Paiq.

O wacht, ik mocht niks negatiefs meer zeggen over internetdaten.
  woensdag 7 december 2011 @ 09:32:46 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105284728
Oh zanik gewoon lekker door hoor. Vermakelijk om te lezen.
pi_105285649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 01:07 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zekers 8-) Bijna zo gezellig als een avondje chatten op Paiq.

O wacht, ik mocht niks negatiefs meer zeggen over internetdaten.
Lol, je mag zeggen wat je wilt hoor.

Daarbij voel ik me ook niet aangesproken, mag dan wel chatten op Paiq maar heb de afgelopen twee maanden alleen dates gehad met mannen uit m'n omgeving.
Zie alleen het probleem niet zo, wat ik ben tegengekomen daar lijken over het algemeen wel leuke mannen, maar goed ik zit er dan ook pas een dag of drie.
  woensdag 7 december 2011 @ 10:25:32 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105286096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben het met je eens dat het niveau laag is. Maar er zijn wel mooie, leuke dames, het zijn er gewoon alleen niet veel. En dan moet je je bedenken dat daar ook nog veel damaged goods of Vitamine-A(andacht) verslaafd materiaal tussen zit. En als je dan echt mazzel hebt zit er een leuke dame tussen.
Ik zeg ook niet dat er helemaal geen knappe dames zijn hoor, maar die zijn ten eerste enorm schaars (die krijgen IRL aandacht genoeg) en ten tweede knappen die waarschijnlijk af op het soort berichtjes dat ze krijgen, en de hoeveelheid daarvan. Die ene (IMHO) erg knappe meid met wie ik gedate heb was op 't eerste gezicht ook een erg leuke meid maar bleek later ook nogal wat issues te hebben.

quote:
De manier van elkaar leren kennen vind ik gewoon niks. Dan is dezelfde sportvereniging of kring inderdaad beter.
Idd.

quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat zo dat je IRL eerder merkt of iemand sociaal "gestoord" is? Misschien als ze extreem borderline heeft en al binnen dat gesprekje in de kroeg al binnen vijf minuten tien stemmingswisseling heeft of echt extreem saai is en het gesprek meteen al doodvalt. Maar dat zijn echt extreme gevallen, denk dat je verder ook echt pas erachter komt wat er mis is met iemand, die je IRL in de kroeg heb ontmoet, als je er echt een één-op-één date mee hebt.
Dat je het in sommige gevallen niet merkt betekent toch niet dat je face to face beter iemand in kan schatten dan via chat of MSN? En iemand hoeft geen extreme stemmingswisselingen te hebben om gewoon een beetje raar te zijn. En "een beetje raar" is voor mij genoeg reden om het bij een date te laten. Don't stick your dick in crazy.

Mensen doen zich online gewoon anders/beter voor dan ze zijn. Pas in het echt leer je iemand echt kennen. Dan sla ik liever het virtuele deel volledig over, daar krijg je m.i. gewoon verkeerde verwachtingen.
pi_105286605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:08 schreef xericax het volgende:

[..]

Lol, je mag zeggen wat je wilt hoor.

Daarbij voel ik me ook niet aangesproken, mag dan wel chatten op Paiq maar heb de afgelopen twee maanden alleen dates gehad met mannen uit m'n omgeving.
Zie alleen het probleem niet zo, wat ik ben tegengekomen daar lijken over het algemeen wel leuke mannen, maar goed ik zit er dan ook pas een dag of drie.
3 dagen achter elkaar? Doe je goed ^O^
pi_105293865
Wat een ontzettende onzin dat mensen die IRL geen aandacht krijgen hun heil op een datingwebsite moeten zoeken. Ja tuurlijk zullen er genoeg bij zitten, maar ik word dat gegeneraliseer hier een beetje beu. Als je als man zijnde over straat loopt, zie je toch ook niet overal aantrekkelijke vrouwen? Of in de kroeg? Dan springt er meestal ook maar 1 iemand uit, of 2 als je geluk hebt en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurt als ze haar mond open trekt. En je scant heel wat mensen af zo. Waarom zou een datingwebsite dan ineens vol moeten staan met mooie, aantrekkelijke mensen? Ik vind het een mooie afspiegeling van de werkelijkheid.

Daarbij vallen de meeste mensen op iemand van hun eigen "niveau". Ik ben prima tevreden met mijn uiterlijk, maar ik val niet op bloedmooie mannen. Leuk om naar te kijken, maar daar zou ik me toch een potje dik en lelijk naast voelen!! Dus je zoekt op die manier je gelijke (of werkt dat niet zo voor mannen?) en dat geldt zowel voor uiterlijk als voor innerlijk.

Dus mensen: het is gewoon niet makkelijk! Lijkt mij vrij weinig te maken te hebben met datingswebsites, real life daten, of wat dan ook. Zo is het leven gewoon O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:09:07 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105293895
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een ontzettende onzin dat mensen die IRL geen aandacht krijgen hun heil op een datingwebsite moeten zoeken. Ja tuurlijk zullen er genoeg bij zitten, maar ik word dat gegeneraliseer hier een beetje beu. Als je als man zijnde over straat loopt, zie je toch ook niet overal aantrekkelijke vrouwen? Of in de kroeg? Dan springt er meestal ook maar 1 iemand uit, of 2 als je geluk hebt en dan is het nog maar afwachten wat er gebeurt als ze haar mond open trekt. En je scant heel wat mensen af zo. Waarom zou een datingwebsite dan ineens vol moeten staan met mooie, aantrekkelijke mensen? Ik vind het een mooie afspiegeling van de werkelijkheid.

Daarbij vallen de meeste mensen op iemand van hun eigen "niveau". Ik ben prima tevreden met mijn uiterlijk, maar ik val niet op bloedmooie mannen. Leuk om naar te kijken, maar daar zou ik me toch een potje dik en lelijk naast voelen!! Dus je zoekt op die manier je gelijke (of werkt dat niet zo voor mannen?) en dat geldt zowel voor uiterlijk als voor innerlijk.

Dus mensen: het is gewoon niet makkelijk! Lijkt mij vrij weinig te maken te hebben met datingswebsites, real life daten, of wat dan ook. Zo is het leven gewoon O+
Ware woorden van deze vrouw.
  woensdag 7 december 2011 @ 14:13:50 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105294094
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een ontzettende onzin dat mensen die IRL geen aandacht krijgen hun heil op een datingwebsite moeten zoeken.
Ik zeg niet dat iedereen op datingsites geen aandacht krijgt of wat dan ook, ik zeg alleen dat er relatief veel vrouwen op zitten die gewoon niet bijster aantrekkelijk zijn. Het lijkt me ook niet erg onlogisch dat vrouwen die moeite hebben iemand IRL te vinden datingsites gaan gebruiken. Als jij een uitzondering bent, prima :)
pi_105294523
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat iedereen op datingsites geen aandacht krijgt of wat dan ook, ik zeg alleen dat er relatief veel vrouwen op zitten die gewoon niet bijster aantrekkelijk zijn. Het lijkt me ook niet erg onlogisch dat vrouwen die moeite hebben iemand IRL te vinden datingsites gaan gebruiken. Als jij een uitzondering bent, prima :)
Het was niet specifiek op jou gericht schattepetatje van me :* Maar als je op straat loopt of op je werk zit of in de kroeg staat, kijk eens om je heen en tel de mensen die jij interessant zou vinden voor een date. Dat zijn er net zo bizar weinig als je er op een datingsite aantreft :)

Daarnaast zijn er, imho, zat mensen die internet gebruiken omdat het gewoon makkelijk is. Ik was het bijvoorbeeld gewoon zat om iedere keer weer een leuke man te ontmoeten die vervolgens bezet bleek* Spirit82 alleen voor de seks wilde/me juist niet voor de seks wilde/te dom bleek/lelijker was bij daglicht dan gedacht/etc. Mijn huidige vriend gaat nooit echt stappen en als ie gaat stappen is hij met zijn vrienden aan het praten. Werk is professioneel. In de sportschool kom ik om te sporten. Dus hell, waarom niet internet? Tis een leuk tijdverdrijf, je leert makkelijk nieuwe mensen kennen, als het lukt is het tof, als het niet lukt, geen man overboord.

Kortom: ik denk niet dat het aanbod tegenvalt, maar dat de verwachtingen vaak gewoon te hoog gespannen zijn. Vergeet daarbij alsjeblieft ook niet dat ook JULLIE "die mensen op een datingwebsite" zijn O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:09:11 #189
57047 macondo
pi_105296239
Duidelijker dan Spirit kan het niet worden.

Aanbod is ongeveer hetzelfde als in het echt. En ja, bij mooie mensen is meer concurrentie. Net als in het echt ;)
Overal verstand van.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:36:05 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105297205
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:09 schreef macondo het volgende:
Aanbod is ongeveer hetzelfde als in het echt.
Nou sorry hoor, maar ik kom in het echt toch veel meer mooie vrouwen tegen dan wat er op RP langs komt.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:22 schreef Spirit82 het volgende:
Het was niet specifiek op jou gericht schattepetatje van me :* Maar als je op straat loopt of op je werk zit of in de kroeg staat, kijk eens om je heen en tel de mensen die jij interessant zou vinden voor een date. Dat zijn er net zo bizar weinig als je er op een datingsite aantreft :)
Als ik 's avonds in de stad of op een hockeyfeest ben zijn d'r altijd wel een aardig aantal meiden van wie ik zo iets heb van "damn, beschuitje eten!" zegmaar. Dat heb ik vrijwel niet bij wat er op RP binnenkomt.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:42:30 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105297466
Ja maar dat is Utrecht. Heb ik ook namelijk, maar denk dat we daar anders over zouden denken als we in Oldenzaal of Winterswijk zouden wonen.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:46:07 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105297621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Ja maar dat is Utrecht. Heb ik ook namelijk, maar denk dat we daar anders over zouden denken als we in Oldenzaal of Winterswijk zouden wonen.
Daar heb je sowieso alleen maar lelijke mensen :P Maar ik heb het ook over wat er op RP binnenkomt uit Utrecht (da's de enige wat binnenkomt op dat profiel van me, het gaat me alleen om mensen die ik eventueel ken). Dus als Utrecht gemiddeld beter is dan zouden de dames op RP uit Utrecht ook gemiddeld beter moeten zijn :)
  woensdag 7 december 2011 @ 15:46:21 #193
57047 macondo
pi_105297630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:42 schreef Silenus het volgende:
Daar woont niemand, behalve boeren. Maar ga jij ons nou vertellen dat jij geen mooie vrouwen van datingsites kan plukken? Ben ik de enige hier of zo :?
Overal verstand van.
  woensdag 7 december 2011 @ 15:47:33 #194
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105297672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:46 schreef macondo het volgende:
Daar woont niemand, behalve boeren. Maar ga jij ons nou vertellen dat jij geen mooie vrouwen van datingsites kan plukken? Ben ik de enige hier of zo :?
Post eens een foto van je vriendin dan? Misschien heb je gewoon lage standaarden :D
  woensdag 7 december 2011 @ 15:48:32 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105297711
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb nooit geklaagd, heb vrouwen gedate waarvan ik vroeger nooit zou durven dromen dat ik ze ooit in bed zou krijgen. Datingsites zijn veel makkelijker dan de kroeg.
pi_105297882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb nooit geklaagd, heb vrouwen gedate waarvan ik vroeger nooit zou durven dromen dat ik ze ooit in bed zou krijgen. Datingsites zijn veel makkelijker dan de kroeg.
Als je IRL vrouwen makkelijk het bed in kunt krijgen lukt dat op datingsites ook en andersom.
Dan heb je gewoon een prima uiterlijk en een vlotte babbel.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 7 december 2011 @ 16:03:11 #197
57047 macondo
pi_105298222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:53 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Als je IRL vrouwen makkelijk het bed in kunt krijgen lukt dat op datingsites ook en andersom.
Dan heb je gewoon een prima uiterlijk en een vlotte babbel.
Nee, dat is toch net wat anders. Ik weet dat ik best een interessant verhaal te vertellen heb, maar die vlieger gaat alleen op bij 1-op-1 gesprekken. In de kroeg zijn het altijd meer korte soundbites.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:47 schreef Catbert het volgende:

[..]

Post eens een foto van je vriendin dan? Misschien heb je gewoon lage standaarden :D
Spirit heeft haar foto gezien en die werd ronduit aggressief van jaloezie. Dat zegt genoeg natuurlijk.
Overal verstand van.
  woensdag 7 december 2011 @ 16:37:24 #198
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105299453
Vond deze wel toepasselijk trouwens:

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef macondo het volgende:
Spirit heeft haar foto gezien en die werd ronduit aggressief van jaloezie. Dat zegt genoeg natuurlijk.
Geen idee hoe Spirit eruitziet. Dus nee. Maargoed, het was geen serieuze vraag. Bedoel alleen maar te zeggen dat jouw verhaal over je vriendin voor mij natuurlijk nogal nietszeggend is.
pi_105299701
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ware woorden van deze vrouw.
Doet ze wel vaker hoor :)
  woensdag 7 december 2011 @ 16:46:27 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105299757
Beauty is in the eye of the beholder.. dus ja wat de 1 knappe meiden vindt, vindt de ander ontzettend lelijk. Tja dat kan. Kan weinig 'goed' of 'fout ' aan zijn aan zo'n mening.
Daarbij verschil thet ook nog eens in leeftijdscategorie en omgeving.

Dus laten we gewoon lekker hierover ophouden omdat het nu een beetje welles-nietes verhaaltje wordt en niet echt meer een discussie.
pi_105299944
Zouden sites als fellas.nl of nmlk.nl, via een omweg, beter zijn dan?
  woensdag 7 december 2011 @ 17:10:11 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105300801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Andere doelstelling.. het kan werken natuurlijk. net als fok, ook geen datingsite maar er gebeurd wel veel.
  woensdag 7 december 2011 @ 17:17:36 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_105301069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.
For great justice!
pi_105301250
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je daar met een instelling naar toe gaat dat het een datingsite is dan werkt het niet.
Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijk
pi_105301621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:22 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Toch vermoed ik dat het voor veel mensen wel zoiets zal zijn als ik de nmlk site even bekijk
Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:41:05 #206
141482 Q.
JurassiQ
pi_105304551
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:31 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Dat idee krijg ik ook, alleen wat bedekter. Zelf heb ik wel het idee dat -die- mensen sociaal wat gemankeerder zijn. Ik bedoel, most of us, hebben genoeg vrienden, maar geen bf of gf.
Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben. :7
For great justice!
pi_105304834
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je net naar een andere stad bent verhuist bouw je niet zomaar even een nieuwe vriendenkring op hoor. De mensen die mij hier kennen kunnen wel beamen dat ik niet echt sociaal gemankeerd ben. :7
Okey, you got a point 8-)
  woensdag 7 december 2011 @ 21:14:50 #208
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105312669
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Lonewolf2003 op 07-12-2011 21:22:12 ]
  woensdag 7 december 2011 @ 21:43:49 #209
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105314934
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Volgens mij zijn die sites ook vooral voor 30+ singles die alleen achtergebleven zijn omdat alle vrienden aan het saaie burgerleven zitten met vrouw/man en kinderen en nieuwe vrienden zoeken om nog wel avonden mee door te zakken. Dat idee krijg ik iig altijd bij nmlk :P
Mijn levensverhaal, wat doe je? :')
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 7 december 2011 @ 22:09:21 #210
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_105316902
Zou ze op me geilen?

woensdag 7 december 2011 @ 22:17:39 #211
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105317579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?

[ afbeelding ]
:D Dat heb ik ook wel eens gehad.
pi_105319246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zou ze op me geilen?

[ afbeelding ]
en is de onliner reeds verstuurd ?
pi_105321944
Ha, dat ken ik. Vaak ook knappe dames. En dan zit de inbox vol. Of ze negeert je one-liner. Dat je hoog beoordeeld wordt, zegt ook niet altijd even veel. Wie weet had je gewoon wel geluk met de stapel. :+
  woensdag 7 december 2011 @ 23:40:00 #214
242666 BeamofLight
pi_105322682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:38 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

en is de onliner reeds verstuurd ?
Zou jij ze neuken?
pi_105322759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Zou jij ze neuken?
Ja, maar ik ben dan ook niet zo kieskeurig als de meeste hier
  woensdag 7 december 2011 @ 23:49:56 #216
242666 BeamofLight
pi_105323123
Ze woont wel ver weg maat
pi_105323599
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:49 schreef BeamofLight het volgende:
Dan gaat het feest niet door.
pi_105323649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 23:49 schreef BeamofLight het volgende:
Leuk om achter de hand te houden, als je toch die kant op moet ;)
  donderdag 8 december 2011 @ 08:42:17 #219
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105328036
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:41 schreef Q. het volgende:

[..]

Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.
  donderdag 8 december 2011 @ 08:46:04 #220
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105328078
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat is zo. Het is of burgergetrut thuis met kinderoppas en gezelschapspelletjesavond bij bevriende stellen of nog geforceerd een heel groot sociaal leven willen hebben en de angst de eindigen in vinexwijk met burgergetrut. :')

Ik voeg bij die laatste mensen.
pi_105329111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef macondo het volgende:

}:|
Sarcasme. Herken het.
pi_105329162
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 08:42 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Sociaal gemankeerd niet, je bent wel one of a kind kan ik zeggen. Maar ik snap wat je bedoelt, het is nog niet makkelijk om zomaar een vriendenkring op te bouwen als je 25+ bent. Dat had je dan eigenlijk al voor die tijd moeten doen.
Why? Je leert je hele leven door nieuwe mensen kennen. Volgens mij is dit hetzelfde persoonlijkheidstrekje als hetgeen sommigen belemmert bij het daten. Heeft meer met sociale vaardigheden te maken dan wat anders m.i.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 8 december 2011 @ 10:15:10 #223
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105329782
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap. :X :')

NEXT
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_105329852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm. Mijn potentiele dat heeft me net laten weten dat ik materialistisch ben en zij liever van de kleine dingen des levens geniet. En dat allemaal uit een telefoongesprek van een half uur, knap. :X :')

NEXT
Ik mag hopen voor haar dat ze niet met een smartphone aan het bellen was :')
  donderdag 8 december 2011 @ 10:19:47 #225
57047 macondo
pi_105329879
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:15 schreef Merlijn het volgende:

NEXT
Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
}:|
Maar snoesje, ik voer jou en je verhalen wel altijd op als ik een wat lastiger issue wil aansnijden :*
Overal verstand van.
pi_105330000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:19 schreef macondo het volgende:

[..]

Ze zei natuurlijk "next!" tegen jou. Ik zou persoonlijk nooit bellen voor een date eigenlijk, maar dat is persoonlijk. Hoe doen anderen dat?

Ik bel soms. Als ik een beetje een dubbel gevoel heb wil ik nog wel eens voorstellen om te bellen/ingaan op een voorstel. Als dat gevoel niet heb dan vertrouw ik volledig op de date.

Dinsdag weer 'daten'. Of eigenlijk meer 'afspreken', omdat zij eigenlijk niet mijn type is, maar het klikte wel wat betreft gezelligheid. Zelfde humor, leuke grappen, zelfde cynische houding. Heb daarom voorgesteld om in elk geval eens wat te drinken. Geen verwachtingen dus.
pi_105330007
quote:

[..]

[..]

Maar snoesje, ik voer jou en je verhalen wel altijd op als ik een wat lastiger issue wil aansnijden :*
Haha, straks word je chick nog jaloers! "Wie is dit Spirit eigenlijk?? Waarom praat je zoveel over haar?!?!? NOU?!! HE????"

Ow en wb bellen... meestal pas vlak voor de date omdat ik meestal in Amsterdam af sprak. "Waar ben jij nu? Ik sta voor centraal" (ja, VOOR ja }:| ) Zo zag ik O+ voor het eerst naast de AKO O+ Heul romantisch!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 8 december 2011 @ 10:26:05 #228
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105330021
quote:

[..]

[..]

Geen idee. Ze had wat drempelvrees mbt daten en na wat mailtjes over en weer belde ze ineens.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_105330204
quote:

[..]

Ik bel altijd voor een date, er kan een groot verschil zitten tussen contact via internet en het horen van iemands stem, toch fijn om te weten dat ze geen stem heeft als een schorre kraai.
pi_105330798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik bel altijd voor een date, er kan een groot verschil zitten tussen contact via internet en het horen van iemands stem, toch fijn om te weten dat ze geen stem heeft als een schorre kraai.
Lol. Qft
  donderdag 8 december 2011 @ 11:02:34 #231
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105330895
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Idd. Of een enorm limbo accent ofzo :)
  donderdag 8 december 2011 @ 11:04:31 #232
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105330933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:

[..]

Idd. Of een enorm limbo accent ofzo :)
Ey! :(
pi_105331528
Hadden jullie doe NMLK site geen half jaar geleden door kunnen geven... :(

Ik ben sociaal prima onderlegd, maar in de 18 maanden dat ik in Eindhoven heb gewoond, heb ik het niet voor elkaar gekregen om een eigen sociale kring op te bouwen. Werken doe ik door het hele land/Europa. Eigen vrienden wonen bij Amersfoort in de buurt. Plek waar ik woonde was een echte volksbuurt met vrij weinig aanspraak in het Nederlands. Vriendengroep van vriendlief is zijn vriendengroep. En ook niet echt mijn soort mens :D.

Zou er toen echt wel wat aan gehad hebben ;( , en bedankt! :+
  donderdag 8 december 2011 @ 11:28:53 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105331566
Bellen voor een date? nee liever niet. Gewoon omdat ik liever bel met bekenden O+
Kan wel, maar weet niet, of zoals Spirit zegt, net voor een date om iemand te vinden :+
  donderdag 8 december 2011 @ 11:42:05 #235
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_105331920
Soms gebeurt het wel eens, maar meestal niet inderdaad.
  donderdag 8 december 2011 @ 12:39:17 #236
57047 macondo
pi_105333776
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, straks word je chick nog jaloers! "Wie is dit Spirit eigenlijk?? Waarom praat je zoveel over haar?!?!? NOU?!! HE????"

Ow en wb bellen... meestal pas vlak voor de date omdat ik meestal in Amsterdam af sprak. "Waar ben jij nu? Ik sta voor centraal" (ja, VOOR ja }:| ) Zo zag ik O+ voor het eerst naast de AKO O+ Heul romantisch!
Ik spreek sprak altijd af in een café of zo, of in ieder geval op een plek waar geen 20.000 andere mensen rondlopen.

En bij vragen zeg ik natuurlijk, "Spirit? das dat meisje dat gaat samenwonen met haar pannenkoek - je weet wel, die gast die nog ging daten met iemand anders na date #6"
Overal verstand van.
pi_105334810
Ik ben behoorlijk nieuw met datingsites, maar ik vraag me af of het normaal is dat je gewoon geen bericht terug krijgt als je wat stuurt?
  donderdag 8 december 2011 @ 13:11:32 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105334849
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben behoorlijk nieuw met datingsites, maar ik vraag me af of het normaal is dat je gewoon geen bericht terug krijgt als je wat stuurt?
Ja :)
Je bent tot niets verplicht dus je zal regelmatig niets terughoren.
pi_105335414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:10 schreef dyna18 het volgende:
Dat is heel normaal!

Ik stuur zelf ook wel eens niet iets terug :@ Dan ben ik niet geïnteresseerd en dan komt het er gewoon niet van. Dat wil niet zeggen dat je belabberde berichten stuurt.

Hoe is het trouwens met je?
pi_105335914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is heel normaal!

Ik stuur zelf ook wel eens niet iets terug :@ Dan ben ik niet geïnteresseerd en dan komt het er gewoon niet van. Dat wil niet zeggen dat je belabberde berichten stuurt.

Hoe is het trouwens met je?
Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.

Dat meisje met wie ik toen twee dates had is uiteindelijk niets geworden. Het liep al niet zo vlot en toen ik uiteindelijk steeds duidelijker liet blijken haar toch wel leuk te vinden haakte ze af.
Wel op een domme manier, want ze gaf aan niet door te hebben dat ik haar leuk vond. Ze zag me meer als 'vriend'. Hoeveel vrienden ken jij echter die alles voor je op een afspraak betalen en je smsjes sturen met vrij duidelijke hints?

Met het volgen van het centrale topic was ik op een gegeven moment maar gestopt. Het koste me gewoon te veel tijd. Tijd die ik liever aan het lezen van boeken en er op uit gaan besteedde.

En hoe is het met jou dan?
  donderdag 8 december 2011 @ 13:54:29 #241
57047 macondo
pi_105336318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Op zich prima. Ik ben nog steeds druk bezig met mijzelf te verbeteren. Veel bezig met persoonlijke groei enzo. Daar heb ik nu ook professionele hulp bij gezocht.

Dat meisje met wie ik toen twee dates had is uiteindelijk niets geworden. Het liep al niet zo vlot en toen ik uiteindelijk steeds duidelijker liet blijken haar toch wel leuk te vinden haakte ze af.
Wel op een domme manier, want ze gaf aan niet door te hebben dat ik haar leuk vond. Ze zag me meer als 'vriend'. Hoeveel vrienden ken jij echter die alles voor je op een afspraak betalen en je smsjes sturen met vrij duidelijke hints?

Met het volgen van het centrale topic was ik op een gegeven moment maar gestopt. Het koste me gewoon te veel tijd. Tijd die ik liever aan het lezen van boeken en er op uit gaan besteedde.

Het centrale topic? welke? dit topic?

Enne.. niet zo verontwaardigd doen als een meisje je niet leuk vindt he ;)
Overal verstand van.
pi_105336332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja :)
Je bent tot niets verplicht dus je zal regelmatig niets terughoren.
Ik heb de afgelopen week zo'n 27 vrouwen aangeschreven.
8 hebben niet eens de moeite genomen om het bericht te lezen.
14 hebben het bericht wel gelezen maar geen reactie terug gegeven
3 hebben een afwijzing terug gestuurd

2 hebben gelukkig wel gereageerd. Als dat niet gebeurd was, was ik er echt meteen weer mee opgehouden.

Maar van dit soort getallen zou je toch direct in een depressie schieten? Van de 27 vrouwen reageren er 22 niet.
Wat zijn een beetje normale verhoudingen van hoeveel vrouwen positief terug reageren?
pi_105336421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Het centrale topic? welke? dit topic?

Enne.. niet zo verontwaardigd doen als een meisje je niet leuk vindt he ;)
Nee die andere reeks (die echt veel te hard loopt).
Topicreeks: Versieren op latere leeftijd

Tja, ik vind het niet echt beleefd overkomen als iemand totaal niets van zich laat horen.
  donderdag 8 december 2011 @ 13:58:11 #244
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105336465
quote:
Why? Je leert je hele leven door nieuwe mensen kennen. Volgens mij is dit hetzelfde persoonlijkheidstrekje als hetgeen sommigen belemmert bij het daten. Heeft meer met sociale vaardigheden te maken dan wat anders m.i.
Natuurlijk heeft het ook met sociale vaardigheden te maken, maar ook met ontmoetingsplekken. Als je op je werk niet veel ontmoet en alleen hobby's hebt waar je alleen aan deelneemt, kan ik me voorstellen dat je niet veel nieuwe mensen tegenkomt. De oplossing is simpel, eropuit en leuke dingen doen. Maar vergeet niet dat steeds meer mensen boven de 25 hun cirkeltje klein houden omdat ze veel werken of omdat ze kiddo's, vrouw thuis hebben. Die zijn vooral met de kiddo's e.d. bezig.

Ik ken ook zat mensen boven de 25 die ( and I quote) geen behoefte meer hebben aan nieuwe mensen. Daarnaast heb je onder de 25 vaak veel gemeen ( zelfde school, zelfde studie) en is het daarboven soms ook even zoeken. Maar all in all denk ik dat je inderdaad met sociale skills best in staat moet zijn nieuwe vriendschappen op te bouwen. Ik denk alleen wel dat het moeilijker gaat.
  donderdag 8 december 2011 @ 14:00:22 #245
57047 macondo
pi_105336531
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:54 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen week zo'n 27 vrouwen aangeschreven.
8 hebben niet eens de moeite genomen om het bericht te lezen.
14 hebben het bericht wel gelezen maar geen reactie terug gegeven
3 hebben een afwijzing terug gestuurd

2 hebben gelukkig wel gereageerd. Als dat niet gebeurd was, was ik er echt meteen weer mee opgehouden.

Maar van dit soort getallen zou je toch direct in een depressie schieten? Van de 27 vrouwen reageren er 22 niet.
Wat zijn een beetje normale verhoudingen van hoeveel vrouwen positief terug reageren?
Niet zo janken, wees een beetje een vent. Vinden de chicks ook leuker trouwens.

27 berichten in een week. Dat zijn er ongeveer vier per dag. Lijkt mij sterk dat het 27 echt leuke berichten waren.

1. vrouwen die je bericht niet lezen, zijn uberhaupt niet geinteresseerd in een date. Of ze loggen niet in. Of ze daten al met iemand. Dus dat is geen afwijzing.
2. Houden we 19 berichtjes over. In jouw geval ongeveer 1 positief bericht per 9 negatieve. Niet zo goed, maar misschien ben je wel heel lelijk of stuur je berichtjes met de verkeerde toon. Of naar de verkeerde vrouwen.
Overal verstand van.
pi_105336594
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef macondo het volgende:

In jouw geval ongeveer 1 positief bericht per 9 negatieve. Niet zo goed, maar misschien ben je wel heel lelijk of stuur je berichtjes met de verkeerde toon. Of naar de verkeerde vrouwen.
Wat is wel een goede verhouding dan?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:04:48 #247
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105336705
27 in een week? Zijn dat heel algemene berichtjes? Want vaak werkt het het best als je echt specifiek verwijst/vraagt naar dingen die in hun profiel staat. Dan hebben de meisjes het idee dat je echt geïnteresseerd bent en niet wanhopig tig standaard berichten naar elk leuk meisje stuurt.
  donderdag 8 december 2011 @ 14:29:22 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105337520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:01 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat is wel een goede verhouding dan?
Dat is heel afhankelijk van hoe je eruit ziet, hoe je profiel eruit ziet, welke dames je berichten stuurt, wat er in die berichten staat etc etc.

Ja een goede verhouding is 100% terug. Realistische verhoudingen verschillen enorm door bovenstaande redenen ;)
pi_105337816
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is heel afhankelijk van hoe je eruit ziet, hoe je profiel eruit ziet, welke dames je berichten stuurt, wat er in die berichten staat etc etc.

Ja een goede verhouding is 100% terug. Realistische verhoudingen verschillen enorm door bovenstaande redenen ;)
Kun je een voorbeeld noemen voor een gemiddeld persoon. Om toch een beetje een idee te krijgen?
  donderdag 8 december 2011 @ 14:39:22 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105337884
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:37 schreef dyna18 het volgende:

Kun je een voorbeeld noemen voor een gemiddeld persoon. Om toch een beetje een idee te krijgen?
Wat boeit dat? Je wilt je beter/slechter voelen daardoor? Het veranderd niet aan het aantal dat krijgt. Wil jij meer berichten terugkrijgen moet je iets aan die variabelen doen die invloed hebben op de vrouwen.
pi_105338281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat boeit dat? Je wilt je beter/slechter voelen daardoor? Het veranderd niet aan het aantal dat krijgt. Wil jij meer berichten terugkrijgen moet je iets aan die variabelen doen die invloed hebben op de vrouwen.
Precies. Er zijn veel variabelen die je succes/reactie percentage beïnvloeden. Maar voor jouw gemoedstoestand, ik ken mensen die blij zouden zijn met 1 op 9.
pi_105340187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Cue_ het volgende:
Bellen voor een date? nee liever niet. Gewoon omdat ik liever bel met bekenden O+
Kan wel, maar weet niet, of zoals Spirit zegt, net voor een date om iemand te vinden :+
Niet kletsen Cue_, ik weet dat je wel eens voor een date gebeld hebt.. o|O

Overigens, de 19e heb ik een date, gewoon omdat het kan.

Via de site geregeld die de meeste van jullie verschrikkelijk vinden: alternatiefdaten.nl Ze ziet er niet uit als een goth maar is wel een meid met humor (en ja ze houdt van alternatieve muziek enzo O+ ). Het is wel een leeftijdsgenote, dus dat kan fout aflopen. Geen enkele ex was een leeftijdsgenoot (ouder of jonger :P ).
  donderdag 8 december 2011 @ 15:49:13 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105340386
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:

Om te kijken of het klikt voordat je afspreekt? Niet dat ik me kan herinneren in ieder geval :N
pi_105342369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:42 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ben blij om te horen dat je nog steeds stappen maakt! Wat betreft die hints...tsja, het is niet in te schatten als wij de inhoud niet kennen. Maar als het hints zijn, ze moeten wel twee kanten op werken natuurlijk. Je kan hints krijgen, maar als je niet overkomt alsof je ze graag ontvangt dan kan zal ze haar aandacht op iets anders gaan richten.

Met mij gaat het meer dan uitstekend. Werk goed, privé goed, alles goed eigenlijk!
pi_105343006
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens, de 19e heb ik een date, gewoon omdat het kan.

Via de site geregeld die de meeste van jullie verschrikkelijk vinden: alternatiefdaten.nl Ze ziet er niet uit als een goth maar is wel een meid met humor (en ja ze houdt van alternatieve muziek enzo O+ ). Het is wel een leeftijdsgenote, dus dat kan fout aflopen. Geen enkele ex was een leeftijdsgenoot (ouder of jonger :P ).
Klinkt leuk Godshand. Veel plezier!
pi_105343105
Ik vind de B/R ratio (bericht/reply ratio) van anderen eigenlijk wel interessant. Ook ik stuur berichtjes en krijg meestal niks terug, heel soms een afwijzing en nog veel minder vaak een echt berichtje.

Mijn berichtjes zijn altijd vrij kort, meestal met een grapje, iets kort over mijzelf en een paar puntjes over haar profiel. Mijns inziens ideale berichtjes, daar kan het gewoon niet aan liggen.

Het ligt dus aan mij.Dat kan.

Mijn ratio is ongeveer 1:15. Van de 15 berichtjes krijg ik 1 reactie waar je iets verder mee kan. Net genoeg om niet depressief van te worden. Net. Als je kijkt wat de ratio is van replies die uiteindelijk resulteren in een date vraag je je af hoe er uberhaupt nog relaties ontstaan. Maar ik zie het nu wat somber in, de derde date op rij heeft afgemeldt ;(
pi_105343179
Ligt het ook niet een beetje aan de site waar je het probeert? Ik sta niet op RP omdat ik het idee heb dat het daar totaal geen zin heeft om zelf berichtjes te sturen. En ik vind dat eindeloos zoeken door profielen zo vervelend.
pi_105343294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ligt het ook niet een beetje aan de site waar je het probeert? Ik sta niet op RP omdat ik het idee heb dat het totaal geen zin heeft om zelf berichtjes te sturen. En ik vind dat eindeloos zoeken door profielen zo vervelend.
Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik :')

Nu is het aantal mensen op alternatiefdaten.nl natuurlijk niet zo heel groot, maar de mensen sluiten wel meer aan bij de persoonlijkheid waar ik mij prettig bij voel.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:08:28 #259
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105343445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat klopt, bij alternatiefdaten.nl heb ik een response van 5 berichten , 3 antwoorden. Op RP kan ik er wel 60 sturen en dan krijg ik er 2 terug denk ik :')

Nu is het aantal mensen op alternatiefdaten.nl natuurlijk niet zo heel groot, maar de mensen sluiten wel meer aan bij de persoonlijkheid waar ik mij prettig bij voel.
Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.

Maar verder heeft hij gelijk. Die ratio hangt af van de site ook . Bij RP was mijn ratio ook heel matig. Heb daarom mijn fullmembership daar ook niet verlengt na 3 maanden. Op paiq is het aantal geaccepteerde one-liners veel hoger. Denk zeker 3/4e. Maar het aantal echte gesprekken die daaruit ontstaan is weer lager. De helft op z'n max.
pi_105343468
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:59 schreef foreverman het volgende:
Ik vind de B/R ratio (bericht/reply ratio) van anderen eigenlijk wel interessant. Ook ik stuur berichtjes en krijg meestal niks terug, heel soms een afwijzing en nog veel minder vaak een echt berichtje.

Mijn berichtjes zijn altijd vrij kort, meestal met een grapje, iets kort over mijzelf en een paar puntjes over haar profiel. Mijns inziens ideale berichtjes, daar kan het gewoon niet aan liggen.

Het ligt dus aan mij.Dat kan.

Mijn ratio is ongeveer 1:15. Van de 15 berichtjes krijg ik 1 reactie waar je iets verder mee kan. Net genoeg om niet depressief van te worden. Net. Als je kijkt wat de ratio is van replies die uiteindelijk resulteren in een date vraag je je af hoe er uberhaupt nog relaties ontstaan. Maar ik zie het nu wat somber in, de derde date op rij heeft afgemeldt ;(
Inderdaad het is gewoon interessant om te weten.
Mijn 1:9 is trouwens op Relatie Planet.

Ik stuur een berichtje waarin ik de overeenkomsten met de ander probeer te zoeken.
En inderdaad wel een persoonlijk berichtje, niet een copy paste die ik aan iedereen stuur.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:11:38 #261
57047 macondo
pi_105343567
Op RP heb ik volgens mij 4 berichtjes gestuurd, en 4 antwoorden gekregen. Dus een 100% score. En niet omdat ik zo laag inzet of zoiets.

Ik keek gewoon welke vrouwen mijn profiel bekeken. Dan hebben ze op zich al iets van interesse kennelijk. En van deze vrouwen stuurde ik alleen een berichtje als ze leuk waren én volkomen in mijn straatje passen (dus ; ongeveer 2 a 3 jaar jonger, ook universiteit gedaan, wonende in mijn stad). Dan moet het wel raar lopen als ze je negeren.
Overal verstand van.
pi_105343592
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke site. Ga ik ook eens rondkijken. Bedankt voor de (onbedoelde) tip.
Ik weet niet of het een tip is.

Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel :')

Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
  donderdag 8 december 2011 @ 17:13:17 #263
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105343638
quote:
4s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Alternatieve mensen moeten je maar net liggen. Er zijn ook een hoop jonge aanstellerige emowijven tussen die ik oversla. En zelfs iemand die doodleuk opeens zwanger heeft toegevoegd aan haar profiel :')

Maar als je goed zoekt zitten er ook leuke exemplaren tussen, iig meer dan bij RP voor mij...
Als alternatieve mensen me niet lagen, zou ik het geen tip vinden ;)
pi_105343873
quote:
4s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Voor de positieve profielteksten hoef je er niet heen te gaan, in elk geval :')
  donderdag 8 december 2011 @ 17:51:03 #265
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105344900
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:04 schreef Godshand het volgende:
Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijk :)
pi_105345277
Een tip: let bij RP een beetje op de datum waarop iemand het laatst heeft ingelogd. Als een vrouw al 2 weken niet meer op haar profiel heeft gekeken, zou ik me de moeite besparen haar nog te benaderen :) Dat kan misschien ook schelen!
Sarcasme. Herken het.
pi_105345425
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef macondo het volgende:
Op RP heb ik volgens mij 4 berichtjes gestuurd, en 4 antwoorden gekregen. Dus een 100% score. En niet omdat ik zo laag inzet of zoiets.

Ik keek gewoon welke vrouwen mijn profiel bekeken. Dan hebben ze op zich al iets van interesse kennelijk. En van deze vrouwen stuurde ik alleen een berichtje als ze leuk waren én volkomen in mijn straatje passen (dus ; ongeveer 2 a 3 jaar jonger, ook universiteit gedaan, wonende in mijn stad). Dan moet het wel raar lopen als ze je negeren.
Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voor :)
pi_105350181
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Catbert het volgende:

[..]

Veel van die vrouwen hebben een inbox met daarin 150 ongelezen berichten waarvan ze het niet meer op kunnen brengen er nog op te gaan reageren waarschijnlijk :)
Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.

Vrouwen hebben gewoon moedwillig die scheefgroei gecrieerd het is gewoon sociale evolutie. Vrouwen gaan gewoon corrupt gedrag vertonen.
UITGESCHREVEN
pi_105352246
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hou toch op man. Dat hele datinggebeuren is door vrouwen misbruikt om macht naar zich toe te trekken. 15 tot 20jr geleden kon je een vrouw nog vertellen dat ze knap was en ze was er nog verbaast over ook. Tegenwoordig weten ze het al en gebruiken ze het allemaal om zich beter voor te doen. Daar hebben datingsites vrouwen gewoon de ruimte voor gegeven. Nikste gewillige of wanhopige mannen die hier schuld aan hebben.

Vrouwen hebben gewoon moedwillig die scheefgroei gecrieerd het is gewoon sociale evolutie. Vrouwen gaan gewoon corrupt gedrag vertonen.
Waarom heb je zo een hekel aan vrouwen ?
  donderdag 8 december 2011 @ 21:03:42 #270
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105353521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Picard heeft een kleine piemel...

:')
pi_105354514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
Een tip: let bij RP een beetje op de datum waarop iemand het laatst heeft ingelogd. Als een vrouw al 2 weken niet meer op haar profiel heeft gekeken, zou ik me de moeite besparen haar nog te benaderen :) Dat kan misschien ook schelen!
Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doen ;)
pi_105356441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:40 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
UITGESCHREVEN
pi_105356943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
Man, ga ergens anders lopen zielig doen :{w
pi_105357048
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man, ga ergens anders lopen zielig doen :{w
ga jij eens op straat flirten met wijven ipv slijmen op een forum.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:08:55 #275
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105366739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Picard heeft een kleine piemel...

:')
  vrijdag 9 december 2011 @ 08:12:11 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105366773
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:

[..]

Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen.
En omdat mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouw :Y)
pi_105366884
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 08:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En omdat bepaalde jongens mannen pussys zijn passen ze hun gedrag aan aan de vrouw :Y)
effe gefixedete
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:26:00 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105367726
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Plus vrouwen met kilometerslange eisenlijstjes en nicknamen als Princes ofzo. Ook al zit jouw hobby bij dat eisenlijstje, toch maar niet doen ;)
Princes4you?
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:43:36 #279
57047 macondo
pi_105368098
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Princes4you?
Hoe is het eigenlijk met jouw laatste verovering afgelopen Sil?
Overal verstand van.
pi_105370320
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:26 schreef Silenus het volgende:

[..]

Princes4you?
O.a.
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:22:31 #281
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105377140
* eet popcorn :Y)
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:08:24 #282
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105378970
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met jouw laatste verovering afgelopen Sil?
Dat is alweer een tijdje 'uit'. Maandje of 3,5 nu. Gezeur met ex, werk en zieke moeder, ging gewoon even niet meer. Al heeft ze toevallig eergisteren weer contact opgenomen dat ze me mist..maarja.

Heb in de tussentijd wel weer wat gedate natuurlijk en vanavond weer een date via E-matching.
pi_105379448
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Mijn laatste ronde op RP was 3 out of 6, dus een mooie 50%. Doe ik het voor :)
Hoe ziet jouw berichtje er ongeveer uit?
Ik probeer wat te sturen waarin ik de overeenkomsten met haar benadruk.
pi_105381188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat stuur jij ongeveer aan berichten? Heb je een voorbeeld?
pi_105381545
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Pff...dat wisselt..in ieder geval geen ellelange verhalen, waarin ik mijzelf voorstel en uitwijd over hoe leuk ik wel niet ben, en dat we veel overeenkomsten hebben etc etc.

Vaak probeer ik aan de hand van haar profiel of foto's een "aanhakende" opmerking te maken, maximaal 2 of 3 zinnetjes, en eindigen met een vraag. Als je eindigt met een (leuke) vraag, krijg je eerder een reactie heb ik het idee.

Zie het maar als een soort elevator-pitch....proberen om in 10 seconden de aandacht te vestigen, in positieve zin :) In de kroeg begin je overigens ook niet met een heel verhaal....

Voorbeeldje:
Zag een tijd geleden een dame die op al haar foto's echt een enorm overtuigende lach had. En misschien klinkt het cheesy, maar toen schreef ik haar iets in de trant van.

"Ik heb hier zelden vrouwen gezien met zo'n overtuigend enthousiaste lach op hun foto's, ben je echt altijd zo vrolijk ?"

Ik kreeg een reactie waarin ze uiteraard aangaf niet altijd zo vrolijk te zijn, maar dat ze inderdaad wel een heel enthousiaste lach had....

En daarmee is het contact gelegd.
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:23:44 #286
242666 BeamofLight
pi_105383453
Wat een gay-reactie
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:24:11 #287
141482 Q.
JurassiQ
pi_105383473
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een gay-reactie
:').
For great justice!
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:27:09 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105383569
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef BeamofLight het volgende:
Wat een gay-reactie
Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.
pi_105383619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha vind het ook redelijk frappant dat ze daarop geantwoord heeft.
Tja, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :)
pi_105383888
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

En daarmee is het contact gelegd.
Mijn ervaring is dat het dan ook maar bij 1 bericht blijft.
pi_105391487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Provinciaaltje ondanks ik het een beetje minder vind dat je hier als een soort alcohollist verkondigt die er niet vanaf kan blijven en dat wanhopigheids iets slechts is. Vind ik je wel 1 van de betere mannen hier op fok. Join the dark side. Ik snap ook niet waarom je je zou verlagen voor vrouwen die het over zich zelf afroepen.

ik bedoel gewoon mano a mano.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 09-12-2011 20:44:48 ]
UITGESCHREVEN
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:43:24 #292
242666 BeamofLight
pi_105391738
LOL wat een maf. PiccleMike my man
pi_105401727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

kan je ervaring niet delen :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 03:16:06 #294
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105406853
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?
pi_105407740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met van iemand te houden en 100% voor haar te willen gaan?
Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat? ;) )

Maar 1 ding vraag ik me wel af: ik snap deze vraag niet binnen dit topic?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_105408433
Thornado was dronken ;)
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:22:33 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105408441
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 08:44 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Niks lijkt me. Als het goed zit gaat dat toch automatisch? Ik vindt het alleen maar logisch ( toch schat? ;) )

Maar 1 ding vraag ik me wel af: ik snap deze vraag niet binnen dit topic?
ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn date ;)
pi_105408494
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ik gok dat er problemen zijn tussen hem en zijn date ;)
Thornado wilde na 1 date al 100% commitment ? >:)
pi_105408496
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef Thornado het volgende:
Waar lees jij dat dit niet gebeurt dan?
pi_105408514
De grap is wel dat dankzij het gratis weekend van RP ik nu met 2 dames aan het mailen ben.
(Dat is meer dan ik vooraf verwacht had).
Nu alleen nog tot een date zien te komen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')