Je bent niet bekend met het oeuvre van TS?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:43 schreef LethalNinja het volgende:
sneeuheid bereikt met dit topic toch weer een nieuw dieptepunt
Doe je volgend jaar mee met Holland in da hood?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook de verkeerde LVO.
Die shit was 3 jaar geleden al uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
Jonge ik doe altijd broek laag zien die chimeids me BjornBorg boxer alles jwz wa da betekendt
Trek je broek omhoog, lach er om .. en denk later wil je wel deze vrienden:) Het gaat zo, omring je met mensen die waarderen niet mensen die je voor lul zetten .. een geintje is ok .. maar dit .. ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef sjipsjap het volgende:
ik was met mn vrienden chillen in de stad, ik draag mijn broek laag en toen dacht een van mijn vrienden zo grappig te zijn om die broek omlaag te trekken, dat deed die dus en toen stond ik in mn onderbroek midden in arnhem
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
Al die nerdjes haten hier op mensen die wel swag hebben en een broek gewoon chill laag dragen. Gewoon dikke g-star riempje om en broek kk laag, dat is gewoon pure swag.
Amenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Trek je broek omhoog, lach er om .. en denk later wil je wel deze vrienden:) Het gaat zo, omring je met mensen die waarderen niet mensen die je voor lul zetten .. een geintje is ok .. maar dit .. ?
ey papi jij vat die shit ik dig deze mening koulo hard allen LV of DG riem mag ook togquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
Al die nerdjes haten hier op mensen die wel swag hebben en een broek gewoon chill laag dragen. Gewoon dikke g-star riempje om en broek kk laag, dat is gewoon pure swag.
swaggerloze kaasquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Gummiebeer het volgende:
Hahahahaha!!
ROFL ROFL en LOL LOL LOL.
TS met de broek omlaag. Je bent gewoon een eikel om zoiets toe te laten.
Triest man.
zo laag ongeveer jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Dit is TS voordat zijn broek omlaag getrokken werd...
[ afbeelding ]
niks mis mee man gwn dikke swag let niet op de nerdjes hier met lelijke donkerblauwe zeeman spijkerbroeken ziet er niet uit tochquote:
aii ikweet main, ik draag vaak chinos of gewoon jacknjonesspijkerbroeken ehh =$$quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
niks mis mee man gwn dikke swag let niet op de nerdjes hier met lelijke donkerblauwe zeeman spijkerbroeken ziet er niet uit toch
jij schijt in je bb boxer? smerig mattiequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Toch altijd handig als je kan schijten zonder je broek uit te doen
die swa is viessssquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij schijt in je bb boxer? smerig mattie
Ik dacht dat het een scheet wasquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij schijt in je bb boxer? smerig mattie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |