Draag jij maar gewoon geen broek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef BrandX het volgende:
ja of draag je broek gewoon zoals het hoort
geloof me, dat wil je nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Draag jij maar gewoon geen broek.
Hahahahaha, cute!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef kosmetdesnor het volgende:
Beter denk je na voordat je weet met wie je strijd.
quote:
quote:
LVO niet kennenquote:
Thnx for the info.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
Jonge ik doe altijd broek laag zien die chimeids me BjornBorg boxer alles jwz wa da betekendt
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
Jonge ik doe altijd broek laag zien die chimeids me BjornBorg boxer alles jwz wa da betekendt
De Land van Ooit Beweging, een veel te foute hiphopgroep die aangeklaagd is door het Land van Ooit en Kinderbescherming ook vanwege alle tekstenquote:
Caps Lock 'm dood!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
dacht je dat je Kos kon pakken? motherfucker maak geen grappen. Hou je bek of hou het echt, als je vaders kontwratten.
quote:
quote:
Ja, dat is dan ook de verkeerde LVO.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef o.us het volgende:
[..]
http://www.stichtinglvo.nl/
Limburg.
Alsof het mij nu nog überhaupt wat kan schelenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook de verkeerde LVO.
Blijkbaar wel, je zoekt het toch op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof het mij nu nog überhaupt wat kan schelen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:02 schreef o.us het volgende:
Dat zal je leren, klein kutventje met jouw kuttopics steeds.
Nu nog. Leer begrijpend lezen, beperkt stuk autisme dat je bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef kosmetdesnor het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, je zoekt het toch op.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De Land van Ooit Beweging, een veel te foute hiphopgroep die aangeklaagd is door het Land van Ooit en Kinderbescherming ook vanwege alle teksten
Dat betekend dat jij geen Nederlands kan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |