abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:30:30 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105132883

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:31:16 #2
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105132899
Lapo. :6
pi_105132969
quote:
Was er GHB in het spel?
lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.

Uiteindelijk daar tot 00:30 geweest en vreselijk gezellig gehad :) .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105132995
Hebben jullie eigenlijk uiteindelijk nog echt wentelteefjes gegeten of niet? Aangezien je daar pas aankwam uren nadat zij ze aan het bakken was...
pi_105133030
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:

[..]

lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.

Uiteindelijk daar tot 00:30 geweest en vreselijk gezellig gehad :) .
En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakken :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105133079
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk uiteindelijk nog echt wentelteefjes gegeten of niet? Aangezien je daar pas aankwam uren nadat zij ze aan het bakken was...
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xD

Was alleen wel even vreemd om daar dan dus ook te gaan eten met vader en moeder etc er ook bij als complete vreemdeling, maar ik heb het volgens mij gewoon goed uitgespeeld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_105133113
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xD

Was alleen wel even vreemd om daar dan dus ook te gaan eten met vader en moeder etc er ook bij als complete vreemdeling, maar ik heb het volgens mij gewoon goed uitgespeeld.
Heb je dat ook vast gehad :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105133145
Ja inderdaad, je kan het maar vast gehad hebben.
En heb je haar hand vastgepakt in de bioscoop?
pi_105133168
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakken :P
Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.
pi_105133191
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.
En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:42:23 #11
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105133240
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja inderdaad, je kan het maar vast gehad hebben.
En heb je haar hand vastgepakt in de bioscoop?
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
pi_105133279
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
pi_105133285
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
Goed nieuws man! ^O^

Hoe heb je haar ontmoet? Via een datingsite? En zo ja, welke?

Tevens hoi
pi_105133288
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ahh wat lief :D maakt het uit gewoon rustig aan doen.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:44:07 #15
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105133295
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?
Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.
pi_105133323
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.
Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie ouders :P
14 SHADES OF GREY
pi_105133337
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:46:31 #18
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105133380
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed nieuws man! ^O^

Hoe heb je haar ontmoet? Via een datingsite? En zo ja, welke?
Is iemand die ik al jaren ken alleen waar ik nooit echt goed mee in contact ben geweest, balletje is een maand geleden gaan rollen op Facebook toen ik haar had toegevoegd nadat ik zag dat haar zusje een relatie had met een bekende van mij.
pi_105133405
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:47:38 #20
263417 Keyos
Like a Boss
pi_105133420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie ouders :P
Zal wel beide worden maar het is wel een handige uitvalsbasis inderdaad ^^.
pi_105133451
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer van ;(
pi_105133476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer van ;(
Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.
pi_105133539
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.
Ik ben niet zo goed in het herkennen en begrijpen van (vage) hints.
Liever heb ik dat ze praat
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:54:43 #24
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105133646
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
'een gevoel' inderdaad

Of gewoon de boomlange neger met een lul van 30 cm die haar al weken paalt en slecht behandelt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:55:43 #25
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105133673
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Vergelijkbare troep bij de Xenos laat om je minder redenen al liggen. :')

Maar toch hou ik van vrouwen O+

en geniet ik na van mijn actie van gisteren *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')