lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.quote:Was er GHB in het spel?
En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
lol, nee. Ze nodigde mij uit om bij haar thuis wentelteefjes te eten waarop ik in eerste instantie nee had gegegd omdat ik met maar 2 uur slaap van de nacht alweer in mijn nest lag. Vervolgens vreselijk spijt en de boel moeten herstellen..... Was echt woest op mijzelf.
Uiteindelijk daar tot 00:30 geweest en vreselijk gezellig gehad.
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk uiteindelijk nog echt wentelteefjes gegeten of niet? Aangezien je daar pas aankwam uren nadat zij ze aan het bakken was...
Heb je dat ook vast gehadquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ze vroeg, of ik ze nog wilde of niet xD (ging dus duidelijk niet om de wentelteefjes ofc). Heb ze aan het koken gezet, mijn ontbijt bestond uit 2 kleine wafeltjes dus ik had wel honger xD
Was alleen wel even vreemd om daar dan dus ook te gaan eten met vader en moeder etc er ook bij als complete vreemdeling, maar ik heb het volgens mij gewoon goed uitgespeeld.
Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zit er een vervolgdate in? Appeltaart bakken
En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha xD De vervolgdate is buiten het huis wat drinken, toch wat meer vrijheid dan zonder ouders er omheen. Maar ze glunderde gewoon, dit zit als "gebakken" ^^.
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xDquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja inderdaad, je kan het maar vast gehad hebben.
En heb je haar hand vastgepakt in de bioscoop?
Goed nieuws man!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
Ahh wat liefquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, zat wel een beetje te kijken en na te denken "what to do" , maar het fysieke contact hebben we nog niet gedaan. Dat komt met de volgende date wel goed, we durven beide helemaal niets gewaagds xD
Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En bij jouw thuis? Of woon je ook nog bij je ouders?
Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie oudersquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik woon bij mijn ouders, maar zij heeft een studentenkamer dus dat is wel handig, alleen is ze het weekend bij haar ouders (wat 10 min rijden van mijn huis is maar), gisteren dus ook daar.
Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
Is iemand die ik al jaren ken alleen waar ik nooit echt goed mee in contact ben geweest, balletje is een maand geleden gaan rollen op Facebook toen ik haar had toegevoegd nadat ik zag dat haar zusje een relatie had met een bekende van mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed nieuws man!![]()
Hoe heb je haar ontmoet? Via een datingsite? En zo ja, welke?
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...hebben vrouwen toch blijkbaar een nadeel. Dit heb ik ook ervaren.
Zal wel beide worden maar het is wel een handige uitvalsbasis inderdaad ^^.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als je wilt seksen gewoon op die studentenkamer doen de rest bij ene van jullie ouders
Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. Behalve als het om die reden plotsklap uit gaat. Dan snap ik er niks meer van
Ik ben niet zo goed in het herkennen en begrijpen van (vage) hints.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan hebben ze al duizenden hints gegeven die wij gewoon niet snappen, maat.
'een gevoel' inderdaadquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:43 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar ik wil je wel aanraden om het niet als een gelopen race te beschouwen.
Ik heb ook weleens dates/contacten met vrouwen gehad waarbij alles in het heelal goed leek te staan, die me glunderend aankeken etc. en dan werd het toch niks. Vrouwen kunnen zo omslaan, en achter de reden kom je nooit. Soms lijkt gewoon alsof het niet kan missen en dan is er toch iets waardoor het mislukt. Soms door een externe factor ook.
Vergelijkbare troep bij de Xenos laat om je minder redenen al liggen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben vrouwen een nadeel. Ze hebben zoveel nadelen. Maar ze zijn ook zo geweldig dat we die nadelen voor lief nemen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |