abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105124838

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.
Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.
Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.
Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:Officiële SiteFringe op IMDbFringe op TV.comFringe Op Wikipedia
Fansites:FringeTVSeries.comFringe-TV.comFringe-Forum.comFringeTV.Blogspot.comFringepedia
Trailers & Interviews:Trailer - YouTubeYouTube - FringeOnline
Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:06:18 #2
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_105127104
Januari pas weer. Ik dacht, misschien gaan ze nog een leuke kerst-episode erin gooien, maar helaas!
pi_105157366
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:06 schreef Orealo het volgende:
Januari pas weer. Ik dacht, misschien gaan ze nog een leuke kerst-episode erin gooien, maar helaas!
Gelukkig niet.
pi_105171078
Het duurt maar lang!
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
  maandag 5 december 2011 @ 01:42:54 #5
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_105196526
Heb net seizoen 3 afgesloten, heerlijke serie O+

De afleveringen met William Bell in Olivia's lichaam waren echter net ff te veel over the top :')
pi_105196805
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 01:42 schreef TheZapster het volgende:
Heb net seizoen 3 afgesloten, heerlijke serie O+

De afleveringen met William Bell in Olivia's lichaam waren echter net ff te veel over the top :')
Dat was gewoon grappig _O-
pi_106090683
Misschien dom vraaggje gezien jullie al verder zijn, maar ik ben net klaar met seizoen 3 en zit nu in de eerste 5 minuten van seizoen 4.

Als Peter nooit bestaan heeft ( zoals verhuld werd in S3 finale ) hoe kan het dan dat hij wel uit die instichting is waar hij in S1 zat? Zonder Peter / familie mocht hij daar toch niet weg? En zonder Peter zou die ''brug'' toch nooit onstaan zijn? Want hij is dan toch niet in de machine gestapt?

Ik snapte de hele finale tot het moment dat hij opeens niet meer bestond. En die delen terugsturen naar het verleden vond ik ook wat vaag.

Komen daar nog antwoorden op in de afleveringen die jullie al gezien hebben?
pi_106092033
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien dom vraaggje gezien jullie al verder zijn, maar ik ben net klaar met seizoen 3 en zit nu in de eerste 5 minuten van seizoen 4.

Als Peter nooit bestaan heeft ( zoals verhuld werd in S3 finale ) hoe kan het dan dat hij wel uit die instichting is waar hij in S1 zat? Zonder Peter / familie mocht hij daar toch niet weg? En zonder Peter zou die ''brug'' toch nooit onstaan zijn? Want hij is dan toch niet in de machine gestapt?

Ik snapte de hele finale tot het moment dat hij opeens niet meer bestond. En die delen terugsturen naar het verleden vond ik ook wat vaag.

Komen daar nog antwoorden op in de afleveringen die jullie al gezien hebben?
Weet ik niet zeker, maar er zijn wel dingen veranderd. Walter is bijv. wel uit St. Claire maar blijkbaar met een andere reden. Die machine hebben ze ook zonder Peter weten te activeren maar hoe weten we ook nog niet. Maar het gaat wel wat duidelijker worden, het is niet helemaal zoals het ljkt volgens mij (dat Peter niet bestond).
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_106092143
Haha oke. Werd inderdaad wel benoemd dat ze hem uit St Claire heeft gekregen. En hij slaapt in zijn lab ipv bij Peter in een woning. En Peter die hij dus ziet in de tv, etc. Interessant maar wel weird :P
pi_106582371
Fox entertainment president Bill Reilly over de kansen voor Fringe
quote:
It's an expensive show. We lose a lot of money on the show. At that rating, on that night, it's almost impossible to make money on it," Reilly said, adding, "We're not in the business of losing money. We really have to sit down with that entity. We have to figure out if there's a number that makes sense." He then added that this wasn't his attempt to do a "soft cancellation" well ahead of the May upfronts, and begged, "Please don't start the letter writing campaign right now. I can't take it.
Hopen dus dat ze ofwel met een lager budget gaan werken of dat Warner Bros. de show voor een prikkie weg wil doen voor een laatste seizoen.

Edit: TVLine heeft een interview gehad met de showrunners. Paar interessante quotes.

quote:
The answer to that question is the same every year, Pinkner started when asked if and when theyd need a heads up to wrap things up. Worst case scenario, if this were the last aired season of Fringe and as weve said before, there are other outlets where we could continue our stories, be they graphic novels or webisodes we know what the end of this season is going to be, and it can function as a series finale.

Pinkner said that last seasons capper likewise could have served as an apropos out for the sci-fi saga. Had Peter, the lynchpin for the reason the show existed, been the one to sacrifice himself heroically to save the two universes and the woman he loved, it would have been a very authentic end.

Fox president Kevin Reilly, when fielding questions about Fringes fate, said the show has been a point of pride for him, as boss of a network that famously has let down genre-TV fans. Alas, Fringe is an expensive show that is not yielding a profit, he noted, and were not in the business of losing money.

Reilly said that conversations with Fringes creative team and production studios have yet to take place. But Abrams, for one, says hes crossing [his] fingers that the story of Peter, Olivia, Walter et al gets to continue and if not on Fox, maybe somewhere else.

[ Bericht 48% gewijzigd door Glenn0 op 08-01-2012 23:03:22 ]
pi_106588091
Ik heb natuurlijk liever dat de serie een volgend seizoen krijgt. Maar mocht dat niet gebeuren heb ik er ook vrede mee, zolang ze maar met een bevredigend einde kunnen komen.
  maandag 9 januari 2012 @ 09:00:31 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_106592541
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik heb natuurlijk liever dat de serie een volgend seizoen krijgt. Maar mocht dat niet gebeuren heb ik er ook vrede mee, zolang ze maar met een bevredigend einde kunnen komen.
Eens :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 9 januari 2012 @ 09:09:43 #13
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106592660
Als het maar niet een einde krijgt zoals Lost.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_106593901
Zou zonde zijn als zo'n serie gecancelled word met een wat open einde. Wat FOX zou kunnen overwegen is om Fringe volgend jaar terug te laten komen voor een kleine mini-serie oid van in totaal 300 minuten. En dat het daarin afgerond word. Kunnen ze gewoon 3-4 vrijdagen achter elkaar uitzenden of alle 300 minuten op een avond zodat ze de rest van het seizoen de vrijdag vrij hebben voor een andere show. Maar ik vind wel dat een serie als deze een goed einde verdiend.
pi_106601409
Hmpf. Nuja van mij hoeft het ook niet per se seizoenenlang door te gaan, als ze er inderdaad maar een fatsoenlijk einde aan maken. En dat is volgens mij niet makkelijk, het is nu vager dan ooit:p
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_106776839
Morgen staat ie op de torrents *O* *O* *O*
pi_106777424
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:09 schreef jcdragon het volgende:
Als het maar niet een einde krijgt zoals Lost.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_106779067
Het is niet vager dan ooit, alles is goed te volgen. Ook de mensen die zeggen dat onze eigen personages weg zijn en dus alles van eerdere seizoenen is gewist hebben het mis. In elk geval weet Peter wat wij weten en gaat Peter proberen terug te gaan naar waar hij vandaan kwam. Waar dat ook mag zijn in verhouding tot waar hij nu is.
pi_106782242
Als er al miljoenen mensen zijn afgehaakt en jij van degenen die nog over zijn zo'n beetje de enige bent die het kan volgen, dan is het echt wel vaag.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:31:53 #20
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_106782790
ik kan het ook nog volgen en kijk uit naar de ep van vanavond *O* *O*
pi_106799394
Goede aflevering! Had een mooie cliff kunnen zijn, als dat sport evenement er niet door kwam.
Gelukkig volgende week het vervolg weer!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_106799614
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:22 schreef psychosomatic het volgende:
Als er al miljoenen mensen zijn afgehaakt en jij van degenen die nog over zijn zo'n beetje de enige bent die het kan volgen, dan is het echt wel vaag.
De downloadnummers en DVR-nummers zijn anders behoorlijk goed in Amerika. Dus er zijn nog vele mensen die het volgen. Voor het netwerk maken echter alleen de live kijkers uit, en die zijn gedaald, idd. Vrijdagavond is namelijk niet zo'n goed tijdstip om een serie te volgen in Amerika.
pi_106802259
Ik ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat eindigen.
  zondag 15 januari 2012 @ 00:17:40 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_106820499
Best wel weer aardig opgepakt: Olivia moet dood.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_106822168
Inderdaad, en een goede Walternate
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')