klopt. leg uit!quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat nummer hiervoor!
Oh wacht... Je hebt ws de laatste Stenders eetvermaak niet geluisterd en snap je de grap niet![]()
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilsequote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...dat was toch 1000years van The Coral? of zit daar een appelsap in die ik niet ken?
heldquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie edit. In de laatste week Eetvermaak had Ilse de MH. Stenders vond The Coral veel beter en kondigde dit nummer aan als de MH van Ilse
verder alles goed jongen?quote:
jij niet! Stenders!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:
Weekeinde Rick.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij niet! Stenders!De spoiler voorkomt dat ik alsnog in een diepe herfstdepressie raak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ketterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, 3fm uit. ff afwassen en dan een beetje gamen tot ik honger krijg
tabee
luisterde ik altijd toen hij nog bij 538 zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:53 schreef borisz het volgende:
Rick & Lous. Prettig weekendprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |