Ik probeer altijd 1 reserve te houden per linie. Dus ik heb eigenlijk een man of 15/16 + trainees.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit voor de breedte.. ik koop eigenlijk altijd alleen maar om er beter van te worden..
ik zorg er altijd voor dat ik 2 elftallen heb.. waarbij ik in elke linie idd 1 gelijkwaardige reserve heb..quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer altijd 1 reserve te houden per linie. Dus ik heb eigenlijk een man of 15/16 + trainees.
Nand ken ik ook nog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nand is er eentje. Staat bij je bookmarks zie ik
Edit: Ook, Pol van groningen
Die had ik toch getraind? Maar je hebt hem moeten verkopen voor een andere betere speler toen? Of is dit een andere Nand?quote:
het gaat om dezelfde Nandquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die had ik toch getraind? Maar je hebt hem moeten verkopen voor een andere betere speler toen? Of is dit een andere Nand?
quote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef MrMoon het volgende:
de eigenaren van zowel Reinder als Sebastiaan zijn bereid te verkopen
Hmmm, m´n geblesseerde spits haalt het net niet, zal morgen wel op een pleister komen. Dan maar 5-4-1. ipv voor het eerst 4-4-2 in de competitie.quote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Drassss het volgende:
Vanavond vlammen tegen een gruwelijke verdediging.. Hopen dat ik er eentje kan maken.
Regen?quote:Op zondag 4 december 2011 20:02 schreef NelisZ het volgende:
Waarom zijn mijn toeschouwersaantallen zo bagger?
Doe maar niet. In de Eredivisie verloor de koploper dik...quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Drassss het volgende:
Nou, laat het net zo'n ronde worden als in de eredivisie, veel goals!
Oh wacht, daar heb je een puntjequote:Op zondag 4 december 2011 20:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe maar niet. In de Eredivisie verloor de koploper dik...
Gewoon laatste kwartiertje weer vlammenquote:Op zondag 4 december 2011 20:15 schreef BrandX het volgende:
bijna een kwartier onderweg en het staat hier nog 0-0
ik zou moeten winnen volgens de statistieken enzulks
nah dit seizoen verloopt tot nu toe heel grilligquote:Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon laatste kwartiertje weer vlammen
Afstappen van mooie traditiesquote:Op zondag 4 december 2011 20:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
nah dit seizoen verloopt tot nu toe heel grillig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |