abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2011 @ 04:18:58 #61
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_106050068
vaag verhaal... eerste wat bij mij opkomt... sommige mensen trekken sommige zaken aan...

sorry, kan er niet aan doen. Lees dan gewoon eerst eens wat je in je handen gedrukt krijgt.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 26 december 2011 @ 17:45:45 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106061983
Ah, ik zie dat Sjeen m'n bericht net gewijzigd heeft :D

Het was niet m'n bedoeling om reclame voor een specifieke winkel te maken, elke webwinkel die het verkoopt is prima natuurlijk, zorg er alleen voor dat je niet dure A-merken koopt waar je meer voor de naam en de reclame betaalt terwijl je ook een goedkoop huismerk kan nemen die exact hetzelfde doet voor een veel lagere prijs.

Helaas is het wel altijd zo dat hoe vager je bent over iets hoe groter de kans is dat de ontvanger van het bericht afhaakt. Vandaar dat ik dan ook liever naar een webwinkel met een concrete lijst van producten verwijs ipv naar een algemene en zelfs verwarrende wikipedia pagina

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 27-12-2011 04:55:35 ]
pi_106099870
Ik ben het ermee eens dat glucosamine werkt (en afhankelijk van het lichaam van de persoon, kan het zijn dat glucosamine alleen werkt, of alleen een glucosamine-chroindritine (hoe schrijf je dat?) combinatie).
Je kan de pillen ze bij elke bekende drogisterij halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')