abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105252542
quote:
De baas had toen iets besloten hij gaf hem een papier, en zei. Onderteken deze papier maar even, dan maakt het voor ons beiden makkelijker. Natuurlijk vertrouwde mijn vader hem. Immers, hij heeft bijna geen verstand van die soort papieren.
Gewoon maar tekenen omdat je er geen verstand van hebt. :N

Gelukkig was je vader al onwerkelijk verklaard.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_105269409
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:45 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon maar tekenen omdat je er geen verstand van hebt. :N

Gelukkig was je vader al onwerkelijk verklaard.
Het gebeurt regelmatig. Heb me er vorig jaar toen ik arbeidsrecht als vak had over verbaasd wat mensen zich laten aanpraten.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:52:52 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_105269597
Los van het hele verhaal en hoe vervelend het is voor TS en zijn familie, blijf ik me erover verbazen hoeveel mensen tekenen voor iets dat ze amper lezen.

Ik zet wel makkelijk vinkjes bij de Algemene Voorwaarden van bijvoorbeeld Bol of Amazon, maar als m'n werkgever wil dat ik iets teken, lees ik het eerst rustig door voor ik allerlei verplichtingen krijg waar ik niet op zit te wachten.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:53:57 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_105269644
Kan het ook in het Nederlands. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 7 december 2011 @ 10:32:06 #55
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_105286255
De eerdere vraag hierboven was terecht: komen je ouders niet voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking? Zie voor de grenzen www.rvr.org

Aangezien bijna 50% van de Nederlandse bevolking daarvoor in aanmerking komt is het het wel waard dat uit te zoeken. Er wordt naar het inkomen van 2 jaar terug gekeken, met de mogelijkheid van peiljaarverlegging naar het huidige jaar. Aangezien het bijna 2012 is, heb je op dit moment dus 4 potentiėle jaren die als uitgangspunt genomen kunnen worden. Als je ouders weinig verdienen is er dus een aardige mogelijkheid om via een van die jaren voor gefinancierde rechtsbijstand in aanmerking te komen.

En als die advocaat hierover geen voorlichting heeft gegeven/vragen heeft gesteld, heeft hij een probleem. Dergelijke voorlichting is nl. wel verplicht volgens de gedragsregels.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  woensdag 7 december 2011 @ 11:05:57 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_105287233
quote:
Dat hij onwerkelijk verklaart werd ofzoiets.
Ik vind het schattig!
pi_105287676
quote:
17s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind het schattig!
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat. Mag er dan niemand meer met je praten omdat je onwerkelijk bent? Of krijg je gewoon geen overheidsdiensten meer?

"Sorry meneer, op mijn computer staat dat u onwerkelijk bent verklaard. We mogen u niet verder helpen." :D
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_105294018
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens TS zou de werkgever de vader dan ook iets hebben laten tekenen waarmee de vader van TS zelf ontslag zou hebben genomen.
Daar is geen vergunning voor nodig.

Het is dan echter wel vreemd dat de vader van TS een WW-uitkering ontvangt, helemaal als dat "ontslag" plaatsvond tijdens een ziekmelding.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat de vader van TS een verklaring van "wederzijdse opzegging van de arbeidsovereenkomst" heeft ondertekend en daardoor dus recht kreeg op WW (ipv dat de werkgever hem heeft ziekgemeld). WW krijg je echter maar tijdelijk, dus wsl is zijn recht op WW nu "op", waardoor de uitkering is stopgezet..
pi_106045645
Heeft je vader misschien en blanco vel papier getekend waar de werkgever later een ontslagbrief op heeft ingevuld?

Maar ik blijf het een rotstreek vinden.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  maandag 26 december 2011 @ 04:02:30 #60
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106049983
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:
5 Jaar geleden begon het, mijn vader kreeg pijn aan zijn knie. Hij had het moeilijk in die tijd. Hij werkte bij een sloop bedrijf, en deed zware werk. Hij had verschillende onderzoeken gehad in het ziekenhuid, maar ze konden niets vinden. Hij leeft nu al 5 jaar jaar met deze knie. Soms zit hij in de garage te huilen, hij loopt op af en toe op krukken, en hij wordt natuurlijk gek van die pijn!
============
Bij mijn vader was Trombose geconstrueerd in zijn knie. Hij heeft dus spuiten gekregen, elke ochtend 1, en in de Avond. Hij heeft een hekel aan spuiten, en vooral als hij dat zelf moet doen. Hij kin het niet doen het waren 90 spuiten!, hij heeft nu al 4 pakketen gehad: (4x90). Mijn moeder doet dat, zij kon dat. Mijn moeder is ook soms weg. Dus, hij zat daar op een stoel alleen, met die spuit hij kon hem er niet in krijgen. ik lag al op bed, om half 3 maakte hij me wakker, met de vraag: Of ik hem er in wil doen.
Is Trombose de volledige verklaring? Zeker weten dat dat het enige is? Niet ook iets met versleten/verhard kraakbeen bij de gewrichten? Zoek dat nog even uit zou ik zeggen.

Ikzelf heb maanden last gehad van m'n knie en m'n pols (blessures van BJJ/Judo) en ik dacht WTF? Geneest dit niet meer ofzo?" Begin deze maand nam ik Glucosamine en nu slechts drie weken later is het bijna volledig genezen.

Wat je zou kunnen doen is een potje bestellen voor 13 euro, hem 4 pillen per dag laten slikken en kijken of de situatie verbeterd.

Ik garandeer niets maar voor die prijs is het het proberen waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 26-12-2011 11:51:02 ]
  maandag 26 december 2011 @ 04:18:58 #61
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_106050068
vaag verhaal... eerste wat bij mij opkomt... sommige mensen trekken sommige zaken aan...

sorry, kan er niet aan doen. Lees dan gewoon eerst eens wat je in je handen gedrukt krijgt.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  maandag 26 december 2011 @ 17:45:45 #62
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_106061983
Ah, ik zie dat Sjeen m'n bericht net gewijzigd heeft :D

Het was niet m'n bedoeling om reclame voor een specifieke winkel te maken, elke webwinkel die het verkoopt is prima natuurlijk, zorg er alleen voor dat je niet dure A-merken koopt waar je meer voor de naam en de reclame betaalt terwijl je ook een goedkoop huismerk kan nemen die exact hetzelfde doet voor een veel lagere prijs.

Helaas is het wel altijd zo dat hoe vager je bent over iets hoe groter de kans is dat de ontvanger van het bericht afhaakt. Vandaar dat ik dan ook liever naar een webwinkel met een concrete lijst van producten verwijs ipv naar een algemene en zelfs verwarrende wikipedia pagina

[ Bericht 3% gewijzigd door slashdotter3 op 27-12-2011 04:55:35 ]
pi_106099870
Ik ben het ermee eens dat glucosamine werkt (en afhankelijk van het lichaam van de persoon, kan het zijn dat glucosamine alleen werkt, of alleen een glucosamine-chroindritine (hoe schrijf je dat?) combinatie).
Je kan de pillen ze bij elke bekende drogisterij halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')