quote:
Op vrijdag 2 december 2011 22:24 schreef AppelSJ het volgende:5 Jaar geleden begon het, mijn vader kreeg pijn aan zijn knie. Hij had het moeilijk in die tijd. Hij werkte bij een sloop bedrijf, en deed zware werk. Hij had verschillende onderzoeken gehad in het ziekenhuid, maar ze konden niets vinden. Hij leeft nu al 5 jaar jaar met deze knie. Soms zit hij in de garage te huilen, hij loopt op af en toe op krukken, en hij wordt natuurlijk gek van die pijn!
============
Bij mijn vader was Trombose geconstrueerd in zijn knie. Hij heeft dus spuiten gekregen, elke ochtend 1, en in de Avond. Hij heeft een hekel aan spuiten, en vooral als hij dat zelf moet doen. Hij kin het niet doen het waren 90 spuiten!, hij heeft nu al 4 pakketen gehad: (4x90). Mijn moeder doet dat, zij kon dat. Mijn moeder is ook soms weg. Dus, hij zat daar op een stoel alleen, met die spuit hij kon hem er niet in krijgen. ik lag al op bed, om half 3 maakte hij me wakker, met de vraag: Of ik hem er in wil doen.
Is Trombose de volledige verklaring? Zeker weten dat dat het enige is? Niet ook iets met versleten/verhard kraakbeen bij de gewrichten? Zoek dat nog even uit zou ik zeggen.
Ikzelf heb maanden last gehad van m'n knie en m'n pols (blessures van BJJ/Judo) en ik dacht
WTF? Geneest dit niet meer ofzo?" Begin deze maand nam ik Glucosamine en nu slechts drie weken later is het bijna volledig genezen.
Wat je zou kunnen doen is een potje bestellen voor 13 euro, hem 4 pillen per dag laten slikken en kijken of de situatie verbeterd.
Ik garandeer niets maar voor die prijs is het het proberen waard.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 26-12-2011 11:51:02 ]