Compleet kansloos inderdaad. Maar komen we landen uit die poule tegen in een eventuele kwartfinale?quote:
QFT.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Wouter2006 het volgende:
was ik ff blij dat die nederlandse commentator het later niet deed, wat was dat irritant dat nederlandse gelul erdoorheen.
Kom je direct na de poulefase tegen als t goed is?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Compleet kansloos inderdaad. Maar komen we landen uit die poule tegen in een eventuele kwartfinale?
Gewoon je spaarrekening op Duitsland gooienquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
EK 2004:
Nederland
Tsjechie
Duitsland
Letland
WK 2006:
Nederland
Argentinie
Ivoorkust
Servië en Montenegro
EK 2008:
Nederland
Italie
Frankrijk
Roemenie
EK 2012
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Oplichting
Jij had liever dat ie Portugees sprak?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Wouter2006 het volgende:
was ik ff blij dat die nederlandse commentator het later niet deed, wat was dat irritant dat nederlandse gelul erdoorheen.
Nederland hoeft echt niet te verliezen van Duitsland..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Typisch Nederlands ofzo?
Vaak heel lyrisch over alles, en op ander moment zo super negatief!!
Nederland verliest van Duitsland dat lijkt wel logisch,
maar van Portugal en Denemarken hoort Nederland redelijk gemakkelijk te winnen.
Als iedereen fit is, maak je wel een kans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Nederland hoeft echt niet te verliezen van Duitsland..
Een heel kleintje welquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Als iedereen fit is, maak je wel een kans.
Huh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom je direct na de poulefase tegen als t goed is?
nee hij moest gewoon stil zijn, zodat ik die kale gast kon volgen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij had liever dat ie Portugees sprak?
En elke keer doorgegaan, dus deze keer ook gewoon weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
EK 2004:
Nederland
Tsjechie
Duitsland
Letland
WK 2006:
Nederland
Argentinie
Ivoorkust
Servië en Montenegro
EK 2008:
Nederland
Italie
Frankrijk
Roemenie
EK 2012
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Oplichting
precies..quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een pouleAch als je er doorheen komt ben je al een heel eind
Zin in
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Wouter2006 het volgende:
Strootman en Afellay vergeet je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wij hebben Sneijder, Van Persie, en Robben.
En Strootman.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wij hebben Sneijder, Van Persie, en Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |