Daarom ook deze :quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan vrees ik dat het gauw afgelopen is met mij, ik ben niet zo snel
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:50 schreef indaha het volgende:
[..]
MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open
Ik herhaal..... MM doe de deur op het nachtslot !!! en doe voor niemand open.
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan vrees ik dat het gauw afgelopen is met mij, ik ben niet zo snel
Maar dat kan ik nou nog net wél zelfstandigquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha inderdaaddan heb ik je en voor je het weet zit ie er in. Super handig, hoef je ook niet meer zelfstandig te plassen
Dan ben je verloren,quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
nachtslot is wel een goeie ja, Oognip heeft de sleutel van mijn huis namelijk
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van allesquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar dat kan ik nou nog net wél zelfstandigheb je niet iets wat je in kan brengen dat wel nuttig is?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van alles
Er zijn vast genoeg andere liefhebbersquote:
Ik heb wel van die grendels op de deur, dan kan ze niet naar binnenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben je verloren,ik hoop maar dat het snel gebeurd is dan sterkte meid
Jammer dat je geen drains mag doen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een maagsonde? Infuus? Klysma? Zeg het maar hoor, ik heb van alles
Dat begrijp je niet goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat ik dat op jou mag oefenen?
Ah jammerquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat begrijp je niet goed.Volgens mij zit inbrengen van drains niet in ons verpleegtechnische pakketje. Of is dat veranderd?
Nou dan ben ik daar in ieder geval veilig voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah jammer
Nee volgens mij zit dat niet in ons pakketje. Stoma's aanleggen ook niet
Hele opluchtingquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou dan ben ik daar in ieder geval veilig voor
Jaquote:
Heb je nog levens voor me in de aanbieding?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Jakan ik me tenminste weer bezig gaan houden met wat ik nou wil eten
Mijn god Oognip! Een stoma aanleggen is een operatie!quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah jammer
Nee volgens mij zit dat niet in ons pakketje. Stoma's aanleggen ook niet
Volgens mij was het dan ook een grapjequote:Op vrijdag 2 december 2011 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn god Oognip! Een stoma aanleggen is een operatie!We zijn geen chirurgen.
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was het dan ook een grapje
Daar heb ik uren gezetenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:16 schreef Mama_Mia het volgende:
ja hoor. Ik kom niet voorbij level 35
serieus al 30 keer gedaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |