lijkt te komen door webcam en tl verlichting.quote:Op zondag 4 december 2011 11:44 schreef CafeRoker het volgende:
Misschien is dat het alarm van de C&A dat wegens stroomuitval afgaat. Dat koppelen ze wel vaker aan een stroboscoop.
quote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Ireth het volgende:
Bewoners en winkeliers Heerlen halen spullen op
Nederland • Geschreven door ANP op 04-12-2011 @ 11:26 - gepost door harry64
De bewoners van 18 appartementen van de Homerusflat boven winkelcentrum 't Loon in Heerlen halen zondagochtend spullen op uit hun woningen. Ook mogen 40 winkeliers voorraad weghalen uit hun zaak. Een van de eerste zaken die met twee vrachtwagens voor reed was de Carnevalswierts, een winkel in carnavalskleding.
De Homerusflat telt in totaal 40 appartementen. Daarvan zijn er 18 bewoond. De bewoners zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag vanwege instortingsgevaar geëvacueerd en in een hotel ondergebracht.
Bewoners en winkeliers Heerlen halen spullen op
En de overige 22 staan gewoon leegquote:De Homerusflat telt in totaal 40 appartementen. Daarvan zijn er 18 bewoond.
ze gaan sowieso een deel slopen was volgens mij het laatste idee. blijkbaar zijn die onderaardse gangen aan het instorten, dus ik gok dat ze eigenlijk zelf ook nog niet precies weten wat de komende dagen gaan brengen. het lijkt me dat ze eerst de exacte oorzaak moeten vinden alvorens het uberhaupt in te schatten valt of er veilig gesloopt kan worden.quote:Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef sararaats het volgende:
Wordt het winkelcentrum vernieuwd of gaat het weg?
misschien alarm in de C@Aquote:Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef Staal het volgende:
Wat is dat geflikker of ligt dat aan de cam?
Denk dat de camera niet in sync is met de TL-verlichting (50Hz)quote:Op zondag 4 december 2011 12:52 schreef Staal het volgende:
Wat is dat geflikker of ligt dat aan de cam?
Ik zie ook geen AH. Kijk op deze cam http://madbello.nl/67338/winkelcentrum-heerlen-live-video/quote:Op zondag 4 december 2011 13:06 schreef deaarde het volgende:
[..]
kun je de link van de webcam nog eens doorsturen dan ? want ik zie geen Ah op de live cam !
Er staat ook dat die scheuren de randen van het compartiment aangeven. Dat houdt in dat er maar een relatief klein deel van het centrum in gevaar is. Eigenlijk nog een kleiner deel dan ik dacht.quote:Op zondag 4 december 2011 12:59 schreef deaarde het volgende:
foto's van scheuren tussen compartimenten ( binnen in de hal !
( even naar onder scrollen )
http://www.l1.nl/content/5487358
2e cam zie ik een AH?quote:Op zondag 4 december 2011 13:06 schreef deaarde het volgende:
[..]
kun je de link van de webcam nog eens doorsturen dan ? want ik zie geen Ah op de live cam !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |