Fantastisch dat accent van die tweede man. Niet na te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef ikbenonline het volgende:
Op deze video is te zien dat de koepel normaal blauw verlicht is en dat is nu ook niet meer het geval...
Zou er dan toch enkele "ruiten" stuk zijn in de koepel?
Die heeft een spraakgebrek of is een Franstalige Belg ofzo.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Fantastisch dat accent van die tweede man. Niet na te doen.
Da's niet toevallig couleur locale?quote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Die heeft een spraakgebrek of is een Franstalige Belg ofzo.
Hij is in iedergeval niet gek, gezien zijn verhaal.
Nee, een Heerlenaar klinkt idd raar voor iemand die het niet gewend is, maar dit is wel heel apart.quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Da's niet toevallig couleur locale?
Die panelen uit de koepel lagen er eind van de middag al uit. Alleen leken de foto, en twee webcambeelden niet helemaal te kloppen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat lijkt me slecht nieuws.
Houden ze de bewegingen van de Homerusflat nog in de gaten? Dat lijkt me het belangrijkste, dat die blijft staan.
Ik zie al die verzekeringsmaatschappijen nu echt wel spoedvergaderingen houden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
stel je hebt zo een appartement en het gebouw stort kapot naar beneden. zijn die mensen gedekt voor de schade / vergoedt de gemeente het.
Die panelen op beide cams waren totaal anders... Maar mocht het toch zo zijn dan zullen ze dat vast nog wel vermelden in het nieuws lijkt mij....quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Die panelen uit de koepel lagen er eind van de middag al uit. Alleen leken de foto, en twee webcambeelden niet helemaal te kloppen.
Ook uitgelegd maar iemand bleef volhouden dat het de schaduw was van een flat, ook na uitleg dat hij wel gelijk had met gezichtsbedrog maar dan op een geheel andere manier.
Vond de sop de kool niet waard ook.
We zullen het wel zien verder..
-1quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof mensen niet hopen dat heel Limburg instort
Die stond 2 december al op YT.quote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef ikbenonline het volgende:
Op deze video is te zien dat de koepel normaal blauw verlicht is en dat is nu ook niet meer het geval...
Zou er dan toch enkele "ruiten" stuk zijn in de koepel?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 4 december 2011 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
eerder andersomquote:Op zondag 4 december 2011 23:33 schreef CaptainCookie het volgende:
http://www.knmi.nl/seismologie/aardbevingen-nederland.html
Komt dit door het winkelcentrum?
quote:
Nou zo totaal verschillend waren de beelden niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Die panelen op beide cams waren totaal anders... Maar mocht het toch zo zijn dan zullen ze dat vast nog wel vermelden in het nieuws lijkt mij....
Foto (van Twitter @missmup)
[ afbeelding ]
Foto 2 December 2011 lijkt ook dat het glas eruit is? Toch schaduw??
ja maar das Randstad.. daar zijn ¤¤¤¤quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef raptorix het volgende:
In Amsterdam hadden we zoiets op Bos en Lomoe plein paar jaar terug, ook probleem met ondergrondse parkeerdinges.
Nou is daar voor flink wat centen afgekocht meen ik, heeft ook erg lang geduurd voordat situatie duidelijk was, beetje vergelijkbaar met hier, dan weer veilig, dan weer niert, dan weer wel, etc.quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar das Randstad.. daar zijn ¤¤¤¤en wordt t zo gefixt
Dat was toch een nieuwbouwproject?quote:In Amsterdam hadden we zoiets op Bos en Lomoe plein paar jaar terug, ook probleem met ondergrondse parkeerdinges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |