Of dat de TROS nog geen nummer heeft gevonden dat bij hun 'Muziekfeest op het Plein' imago pastquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:59 schreef CommanderKeen het volgende:
Prima, dat betekent dat ze het zorgvuldig doen.
Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ze nog niet eens begonnen zijn, dat er nog geen selectiecommissie is. Omdat die namen ook zo angstvallig stil gehouden worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Waarom kan het nou nooit eens met duidelijke tijdslijnen gaan en is die deadline nou al voor de 3e keer opgeschoven... kut TROS
Of dat men bij de TROS een bepaald idee heeft over het nummer waar een evt selectiecommissie over mag beslissen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ze nog niet eens begonnen zijn, dat er nog geen selectiecommissie is. Omdat die namen ook zo angstvallig stil gehouden worden.
Ja, hoe lang kan het nou in hemelsnaam duren voordat je die nummers geluisterd heb. Paar dagen aan gaan zitten en je bent er welquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat ze nog niet eens begonnen zijn, dat er nog geen selectiecommissie is. Omdat die namen ook zo angstvallig stil gehouden worden.
Hmmm, ik denk dat dát teveel opvalt bij het publiek en de overige (terechte) bemoeiers, als het allemaal weer TROS-muziekfeest-op-het-plein nummers zijn die gekozen wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Of dat men bij de TROS een bepaald idee heeft over het nummer waar een evt selectiecommissie over mag beslissen.
Brandi heeft vanavond op haar Facebook gepost dat ze nog ruim een maand moet wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef grazz het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat de artiesten het zelf eind december (of eerder) al zullen weten en dan uitgenodigd zijn voor de officiële perspresentatie op donderdag 5 januari?
Ja. Maar misschien dat zij het verlossende telefoontje wel ergens in december al krijgt? Ik kan me bijna niet voorstellen dat de TROS artiesten echt tot 5 januari willen laten wachten? Misschien verwacht ik er wel te veel van. Als je naar Zweden kijkt, dan zie je zo'n persmoment waarbij de artiesten dus gepresenteerd worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Brandi heeft vanavond op haar Facebook gepost dat ze nog ruim een maand moet wachten.
De meeste 'artiesten' hebben in December wel wat beter betalende schnabbels te spelen dan een exclusief contract met de TROS af te sluiten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja. Maar misschien dat zij het verlossende telefoontje wel ergens in december al krijgt? Ik kan me bijna niet voorstellen dat de TROS artiesten echt tot 5 januari willen laten wachten? Misschien verwacht ik er wel te veel van. Als je naar Zweden kijkt, dan zie je zo'n persmoment waarbij de artiesten dus gepresenteerd worden.
Ik denk toch dat ze het zelf liever in december zouden weten of ze eind februari op moeten komen draven met act en kleding en backings en alquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste 'artiesten' hebben in December wel wat beters te doen dan een exclusief contract met de TROS af te sluiten.
Ik vraag het me af als je kijkt naar wat de PO nog aan dat soort dingen uit mag geven, gecombineerd met het idee dat de TROS misschien wel een voor iets kiezen zou kunnen wat niet in hun gebruikelijk straatje past. Het zou nl zo kunnen zijn dat de beslissing er al ligt met een door het management van deze artiesten bepaalde clausule, dat ze tot het NSF iig vrij zijn om te schnabbelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze het zelf liever in december zouden weten of ze eind februari op moeten komen draven met act en kleding en backings en al
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef grazz het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat de artiesten het zelf eind december (of eerder) al zullen weten en dan uitgenodigd zijn voor de officiële perspresentatie op donderdag 5 januari?
twitter:missbrandiruss twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 10:38:36@ESF_FOK wij zijn allemaal klaar voor nieuws! Hopelijk horen we snel wat van ze
x reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |