Navel is foetsie idd, haha. Zo'n vreemd gezicht is dat. Maar ik weet dat het weer goed komt, gelukkig .
En ja mijn buik zit best hoog volgens mij... Maar was bij Jesper ook zo. Die was ook niet echt ingedaald, klein beetje maar ofzo. Ben benieuwd of deze keer m'n buik wel nog gaat zakken!
Ik zag er helemaal niet kerstig uit. Gewoon een spijkerbroek, zwarte trui en wandelschoenen (want die zitten het lekkerst ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik zal straks ook maar even een foto maken. Met hoofd kan alleen echt niet meer. Met al dat vocht heb ik echt een plofkop. maar er zit nog steeds iets wat lijkt op een navel, ondanks dat het einde nu wel in zicht is....
wat een ontzettend mooie zwangere buiken weer en ik vind het zo leuk om sommige mensen nu voor de 2e of 3e keer zwanger te zien... Flugel, Webkim, Octo... wauw!!! en ik verbaas me echt over dat jullie alweer zo ver zijn! (Maar das ook niet vreemd, Liene is alweer 4,5 maand.. )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L) 17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)