Op de vorige pagina te bezichtigenquote:Op woensdag 28 december 2011 20:47 schreef Kuukske het volgende:
Mnoh! Thanks Fluug.
Hoe is het met jouw paleisje?. Of beter gezegd, dat van pietertje?
Anders had ik die effe compleet gemist!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op de vorige pagina te bezichtigen
Thanks!!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra ik zie je buikje nu pas maar dat is al heel wat voor 14 wekenMooi
Ik wantrouw iedereen beneden maatje 36 momenteelquote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar plakken nu nog Zoë en Marjolijntje op
Of zijn die ook nep?
Tja, ik kan natuurlijk ook jouw foto op de koelkast hangen!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wantrouw iedereen beneden maatje 36 momenteel
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gewoon maat 38!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens haar niet. Het is een zwangerschapspiercing: langer en flexibel.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Buikmisbruik!.
Doet die navelpiercing nou geen pijn?.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kuukske, ik heb ook tot aan de operatietafel mijn navelpiercing in gehad. Nooit geen centje last van gehad!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Buikmisbruik!.
Doet die navelpiercing nou geen pijn?.
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:26 schreef Kyara het volgende:
NTS, denk als jij je terugplooifoto gaat posten, je ook meteen verdacht bent hoor.
Maar ik ben wel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu, 36 wk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |