Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.quote:
ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
Natte Bob heeft gesprokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
gezegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
aww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Ja. Die dachten waarschijnlijk ook dat ze ons aan het "irriteren" waren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
Wie danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.
Je neukt hier met oppertrollers, teef.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |