Jaja dat weten wequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Portugal stelt niks voor, Ronaldo uitschakelen en je wint ez-mode
Jammer, kijk straks wel weer even online.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik
Ik ga wel zo stoppen trouwens.
VVV is echt tien keer niks. Daar wint mijn cluppie zelfs vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Rossdale het volgende:
Sorry Mainframes, ben gedichten aan het maken en een surprise in mekaar aan het flansenMisschien kom ik zo nog wel even online
Nee, maar ik heb duidelijk iets gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je heracles - vvv gezien?
tic tac alles en 7-0
nee, dan zou ik obviously geen xbox hebben, die zou ik dan moeten delenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Jij zit in een kindertehuis, omdat je familie je ergens heeft achtergelaten?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
en sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
sinterklaas is oke, maar niet als je geen kinderen hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ouders hebben een kind, of ze er blij mee zijn is een tweede.
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?quote:
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
voor wie ga je dan naar die intocht, koop je cadeautjes en zing je liedjes dan? Voor de kat van je hopeloze buurvrouw?
Vind ik leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Ook morgen?! Ik heb er ook totaal geen zin inquote:
zielig oud mannetjequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik koop cadeau's voor mijn familie. Ik zing geen liedjes en ga niet naar die optocht. Kan jij niet gewoon een heel eind opkankeren en elders de autist gaan uithangen?
Wtf is deze dorpsgekquote:
Hulde hieraan hiervoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teefquote:
Ze heeft aan mij al genoeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op teef
We willen je hier niet, je bent een irritant kutventje, Tamara wil geen stalker, en je bent voornamelijk he-le-maal niet grappig.
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.quote:
ok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Blablabla, gewoon opkankeren hier. Fucking gezeik hier ook altijd, met je tering autistische gezeik ook altijd overal op. Jij voegt echt 0,0 toe aan dit topic, en ik ben niet de enige die hier zo over denkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
Natte Bob heeft gesprokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat leuk dat je eens een foto van jezelf post.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
Dus ik zo naar memegenerator om zo'n plaatje te maken.
[ afbeelding ]
gezegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in het vorige topic al had gezegt dat je met je kankerhoofd weg zou blijven?
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
aww.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Ja. Die dachten waarschijnlijk ook dat ze ons aan het "irriteren" waren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh, we hadden er al eerder zo een, 2 zelfs eigenlijk, en die hebben het onderspit gedolven.
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
gezegtnee ik heb geen hoofdkanker. Ja dat heb ik gezegd. Maar ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren.
Wie danquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoals DeadMauri5e al zegt, dat ga je niet volhouden hier.
Je neukt hier met oppertrollers, teef.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Morgen- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |